do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : Kdosi

Pro Luďka Říhu-Pyšely: Pane Řího, opomněl jste tu jaksi zmínit jednu věc, která je v dnešní době poměrně podstatná, a to je cena za hodinu ledu na ZS Benešov. Když už tedy srovnáváte, měl byste začít od toho. Ať je to ve Vlašimi jaké chce, tam je cena ledu per hodina výrazně levnější. Pak (co vás zřejmě tak netrápí...?) je třeba zmínit kvalitu ledu, která je v Benešově zejména ve večerních hodinách více než mizerná. Tady už se nenabízí srovnání jen s Vlašimí, ale např.: s Kobrou Praha, Velkými Popovicemi a dalšími - byť pan Šeba na Kobře také "umí dobře nacenit" hodinu ledu...

Zastavil bych se možná také u kvality zázemí - ve Vlašimi je zimní stadion úplně nový, a nejméně co se týká kvality šaten je o několik tříd výše než ZS Benešov - benešovské "nudle" jsou nechvalně proslulé nejen mezi účastníky NHLH. 

A v neposlední řadě - ve Vlašimi byla AHL dle všeho obnovena s novým ZS, tedy v letošním ročníku má první obnovenou sezónu, a není mi tedy zcela jasné, kde berete tu odvahu po necelé jedné odehrané sezóně tuto soutěž hodnotit - nicméně podle toho, co jsem mohl zatím ve Vlašimi vidět, je dle mého skromného soudu a hlediska kvalitativně plně srovnatelná s Benešovem. 

Samozřejmě vám gratuluji, že to vašemu týmu Pyšely šlape a máte pohodu v kabině, ovšem s tímto poněkud zaslepeným a jednostranným přístupem by se vám mohlo brzo stát, že tu pohodu v kabině využijete pouze u piva - protože nebudete mít důstojné soupeře k měření sil, nebo možná žádné soupeře. 

20.02.2014 - 22:05  
Autor : Říha Luděk-Pyšely

...pánové pánové, už jsem se dlouho nedíval na Knihu nářků a je mi z toho trochu špatně,ale vlastně na druhou stranu jsem se tak dlouho nezasmál. Tak za prvé: řešíte tam hlouposti, urážíte organizátory soutěže i protihráče. V BN je hezký ZS/dle porovnávače zimáků a i podle mě/, hraje se tady kvalitní amatérská liga  s minimem rvaček a brutálních faulů. Buďme za to rádi. Kdo si myslí, že nemám pravdu, přihlaš se do Vlašimi, například. Za druhé: ...ty Pyšely to problém, co? Oni se furt schází, platí za odebrané ledy,dokonce nemají ani problémy s rozhodčími a a a oni tam mají snad i pohodu v kabině. Myslivec a Lukšan vedou tabulku produktivity a Pyšely nebudou ani snad hrát baráž, i když za ně hraje ten Levák Říha ...Tak to je velkej problém. Fakt se opravdu nedivím, že to někoho štve. 

Snad jsem ve svém lehce ironickém příspěvku nikoho neurazil. Naopak, chci poděkovat všem těm kteří organizují tento "cirkus". Podle mě to není vůbec nic jednoduchého a nezaslouží si aby po nich někdo anonymně štěkal.

Takže Admine,JRD a všichni slušní ahoj L. Říha Pyšely!!!!

20.02.2014 - 14:18  
Autor : prcek HC ATTL
E-mail : prcekaspol@centrum.cz

Jednoduchý dotaz:

Po odstoupení týmu Alexandra Čerčany ze soutěže bude zrušeno playout v 1. lize a Alexandra sestupuje do II. ligy? 

19.02.2014 - 21:28  
Autor : Váca 46 Pyšely

Pro David Besa: Davide, zápas proběhl. Obě dvě strany se na tom domluvilya zápas odehrály. Za nás se jednání ohledně konání zápasu se zástupcem Alexandry zúčastnil Luděk Říha. I kdybychom se na konání zápasu nedohodli, pak by Pyšely v termínu konání zápasu na stadionu stejně byly v plné sestavě. V tom případě by se zápas kontumoval a z hlediska bodového zisku pro Pyšely by se nic nezměnilo. Pouze Alexandra by musela zaplatit za led celou cenu. Můžeme probrat v neděli na hokeji.

18.02.2014 - 22:16  
Autor : Hokej

Ahoj, ja chci zejtra videt hokej do pi-i a ne hrat hokej v BN. :-).

18.02.2014 - 21:32  
Autor : Lada

Proč tady pořád řešíte jeden nic neřešící zápas a nastupování černochů vám nevadí ? Je opravdu úsměvné, jak mužstva ze spodku tabulek najednou vyhrávají ? Je to celkem zajímavé, že to nikdo neřeší a stále toleruje. Mimochodem, tohle se v Sedlčanech neděje  a taky tam jsou ty soutěže regulérní a mužstva tam rády hrají. Tam se prostě pravidla dodržují a ne jak v Bene, kde si křiváci ovlivňují soutěže jak potřebují.

18.02.2014 - 19:24  
Autor : David-Zbytek Světa,Besa

Pro Vácu:

Zápas asi neproběhl regulérně, jelikož jsem měl být v časomíře a mi volal Radek Nogů, že tento plus ještě jeden zápas odpadají. A myslím, že Mirek je brankář Alexandry.

18.02.2014 - 16:29  
Autor : Váca 46 Pyšely

Pro JRD : Jardo díky za tvou reakcí ohledně odstupujících teamů

Pro Mirek : Sice nevím, který Mirek, ale budiž. Zápas s Alexandrou proběhl v rámci regulí soutěže a je z něj oficiální zápis.

18.02.2014 - 11:34  
Autor : Votruba, Říčany

Pro JRD.

Pokud jsem to dobře pochopil, tak výsledky Alexandry ve III. kole budou anulovány. Lze již toto zapracovat do tabulky I. ligy, tak aby byla opravdu aktuální.

Děkuji.

17.02.2014 - 16:15  
Autor : Lada

Chtěl bych upozornit na naprostou neregulérnost soutěží NHLH. S blížícím se koncem základní části soutěží je úsměvné a až trapné, jak některá mužstva, kterým to celou sezónu výsledkově vůbec nejde a nedaří se jim začínají ,,zázračně" vyhrávat. Je to opravdu zarážející a hlavně zcela nedůstojné soutěžím NHLH, které jsou především pro neregistrované hráče, jak už plyne z názvu a nikoli pro černochy, kterýma se tato mužstva vyloženě hemží a právě uplynulý víkend nebyl vyjímkou, když si pozorně nezasvěcený, ale i zasvěcený divák prohlédne výsledky jednotlivých mužstev. No hlavně, že vedení chce důstojně soutěže dohrát, ale původní myšlenka a účel se zcela vytrácí. Ono je to totiž dlouhodobější a jedná se o více méně stále stejná mužstva, která se k těmto praktikám snižují a je smutné i to, že rozhodčí, kteří rozhodují zápasy soutěže přiznávají, že toho, či onoho hráče vůbec neznají a ještě jej v BN na zimáku neviděli, ale to je o zakomplexovanosti a hlavně inteligenci těch, kteří si takové hráče do mužstrva zvou a jsou pak spokojeni, že za ně odehraje zápas a vlastně jej i vyhraje. No ale ono je to i o inteligenci samotných takových hráčů že lezou do takových mužstev, potažmpo soutěží a léčí si tak své komplexy tím, že přehrají mužstvo, ve kterém nastupují opravdu hráč hrající pro radost nemající zdaleka takovou herní úroveň, jako oni a mnohdy jsou i o generaci, či dvě starší a ti mají pak ohromnou radost z výhry. Souhlasím s názorem, že konfrontace jsou k ničemu, protože se to stejně obejde, ale myšlení lidí a všichni, kdo v těchto soutěžích působíme, moc dobře víme o koho se jedná je potřeba změnit a dát to těm, kdo tihle praktiky využívají patřičně najevo. Ono ani nepomůže, že se bude hlídat, jak dlouho je ten, či onen hráč odhlášen z ČSLH, protože s hokejem je to podobné, jako s jízdou na kole, to se taky nezapomíná. Je třeba hlavně zamezit působení černochů v těchto soutěžích, aby to splnilo původní účel a nikoli narovnávalo ega těch křiváků, které těší vyhrávat PODVODEM. víkendové výsledky, ale nejen ony má slova jenom potvrzují. Zdravím všechny křiváky a za uplynulý víkend jsem na zimáku já osobně potkal tři  mužstva provozující takovéhle praktiky. No nic, asi jste všichni spokojení, že to tak je, protože kdyby ne, tak s tím něco děláte a to nemyslím jenom vedení, ale i samotné hráče a lidi kolem mužstev působící v NHLH.

17.02.2014 - 09:46  
Autor : pro JRD

Ano pro dohrání soutěže je uděláno maximum!! Mužstva nastupují s mnoha černochy atd. Hlavně nikdo nepište,že můžem dělat konfrontace. Polovina týmů to tak dělá. Jak jeden začne, tak to bude lavina. Ale o nic nejde, jdeme si přece zahrát. Proto navrhuji pro příští ročník zrušit pravidla. Stejně nemají cenu. Letos je to ukrutný bordel. A vrchol jsou neustálé změny v rozpisech. O časech je škoda se zmiňovat.

16.02.2014 - 12:48  
Autor : Radovan Noga
E-mail : Radovan.Noga@seznam.cz

Ahoj rád bych změnil téma vaší plodné diskuze, která je tak trochu o ničem a je jen ukázkou vaší inteligence jak někoho urazit, potažmo se ani nepodepsat pod svůj názor :-)

  Jedná se o individuální ceny, které MSZ kupuje z našich příspěvků, které každoročně platíme. Ano část peněz jde na nákup pohárů a cen , část určitě na provoz webových stránek, které nejsou zadarmo. S tím vším souhlasím, ale  nedávno jsem se bavil o statistikách z jedním nejmenovaným hráčem, který tu cenu měl dostat a vůbec se organizace neobtěžovala ty ceny někomu předat. Musím i připustit fakt, že po skončení finálových zápasů vystoupil pan ředitel Khek a z mikrofonu poděkoval hráčům za účast a přečetl i výsledky nejlepších hráčů podle bodování z jednotlivých lig a měl pro ně i cenu, ale jelikož se vítězové nesešli ve finále, tak cena zůstala v rukách ředitele a už nebyla nikdy předána. Já sám jsem tuto cenu vyhrál a musel jsem si o ní říci, byla mi udělena při prvním startu nadcházejícího ročníku :-) Když pískám každý si říká, že nahrával, aby měl nějaký body do statistik :-) od toho ty statistiky Tomáš Svoboda vede. Jedná se o hráče co byli nej lepší v kanadským bodování a brankáře dle statistik každýho roku soutěže. Nevim jestli můžu hráče jmenovat bez jejich souhlasu, ale určitě ty ceny nedostali :-) Myslím že je to velká škoda a ostuda pro tuto soutěž.

S pozdravem Radovan

15.02.2014 - 17:04  
Autor : JRD

Čauky moudří pánové, uvedu jen par obecných info k problematice "letošního odstupovani ze soutěže". Je pravda, se již v průběhu II. Kola se u několika teamu objevila myšlena na odstoupení z rozehrane soutěže, důvodem je bud deficit financí či hráčů, oba důvody lze povazovat za relevantni. Dokonce byla odstoupení oficiálně oznámena, avšak snahou nás organizátorů je zachování HNHL v puvodni sestavě neboť odstoupení ze soutěže znamená zkreslené tabulky a problematické redukce bodu. Fakticky skončila pouze Alexandra po II. kole, výsledky z obou odehraných kol budou započítány, z posledního kola nikoli i kdyby čast odehráli, týká se to i všech statistik.  Co by pořadatelé NHLH se snažíme vždy udržet plny počet teamu až do konce ale zádný mocný nástroj na to neexistuje.

Nyni ještě k nejsilnějším dopisovatelum, vážení snažte se vyjadřovat především k NHLH a slušné a pokud mozno korektně.

Speciál pro Bazyna,  Kubo ještě  par tak těžce expresivnich výrazu  a dam Té " black list " , smažeme veškeré Tvé výlevy a budou Tvé postřehy blokování, proste těžká cenzura, jsou to me osobni stránky a jak je uvedeno v podmínkách podobně sprosté, urážlivé a hanlive výrazy nepovažuji za vhodné!             Jarda Svoboda

15.02.2014 - 09:47  
Autor : véčko

Jakub Pazourek :

možná se půjdu podívat na tvůj zápas a pak si můžem na trávě popovífdat mezi čtyřma očima hrdino


14.02.2014 - 16:10  
Autor : Mirek

Porad mi nikdo neodpovedel na zapas Pyšely-Ala. 

14.02.2014 - 15:57  
Autor : web admin

Kuri, to te stejne nevytrhne ten jeden gol :-), ale je to opraveny, diky za upozorneni...

14.02.2014 - 14:31  
Autor : David-Zbytek Světa,Besa

Tome, výsledek zápasu Besa-Miličín byl 5:1 a ne 5:2. Proto tam není uveden ani autor branky. A hlavně Miličín nemohl dát 2 branky ve stejné minutě a čase. Děkuji za opravu. 

13.02.2014 - 17:20  
Autor : bazyn,Jakub Pazourek
E-mail : jakub.paz@seznam.cz

Ty vole,tak ty tady seres hovna o tom ze tu nic nezverejnis a ono se staci podivat o par stranek zpet,tam mas inzerat ze prodas komplet vystroj a kdyz se podivam na vasi soupisku a kanadske bodovani,tak tam mas odehrany jeden zapas,0 bodu,Ty si teda hokejista :-),ale kecu plnou hubu :-)

13.02.2014 - 04:03  
Autor : bazyn,Jakub Pazourek
E-mail : jakub.paz@seznam.cz

Hele a kde vidis ty piny,adresy a telefoni cisla?Ty budes hodne hloupej,jednoduchej a posranej chlapecek :-) .

13.02.2014 - 03:37  
Autor : bazyn,Jakub Pazourek
E-mail : jakub.paz@seznam.cz

A uz sem sere dalsi hovna 

13.02.2014 - 03:26  
Autor : véčko

Vaše příspěvky mě dokáží tak rozesmát,čím sprostější tím se mi ksicht více protáhne.Tak jen tak dále,poněvadž já sem celé své jméno nenapíšu,ani nevím proč bych měl...

Pokud sem tupec napíše jméno,adresu,telefon a číslo pinu je to jeho věc :-)

 

P.S. řeště radši věci okolo NHLH

12.02.2014 - 15:35  
Autor : bazyn,Jakub Pazourek
E-mail : jakub.paz@seznam.cz

Ahoj,myslim ze kdyz sem napisu Bazyn,tak kazdej vi o koho jde,ale pro jistotu jsem doplnil sve cele jmeno,taky by me zajimalo ktere babovky se schovavaj za ty pismenka a vecko?Napisou sem svuj nazor,ci dotaz,ale jako komu mame odpovedet?nejakemu dementovi co se boji podepsat pod svoje pismenka?To at jde radeji fakt do pici nebo doprdele nebo proste nekam a nesere sem ty svoje hovna.      Cus :-)

11.02.2014 - 23:44  
Autor : Honza
E-mail : zikmunj@centrum.cz

Ahoj, v neděli 9.2. jsem na hokeji ztratil snubní prsten. Uvnitř je vyryto "Pavla 25.8.2012". Pokud ho někdo najde, dejte prosím vědět. Díky Honza 723593408

09.02.2014 - 19:34  
Autor : Mirek

Pro skvora....

Na zapase jsem nebyl, ale o to vlastne jde, nemyslis?????

07.02.2014 - 23:12  
Autor : Mirek

Pro Vacu z Pysel............ tak prosim te odpovez me, tedy pokud budes mit odvahu priznat pravdu. O zapase existuje zapis, Alexandra Cercany k zapasu nenastoupili, jednak soutez odhlasili a jednak vzapise jsou jmena hracu, kteri jsou dlouhodobe nemocni, takze pochybuji, ze hrali........... A navic je divne, ze jste vyhrali o pet branek?

Budu rad, pokud se k tomu budes umet postavit jako chlap a odpovedet po pravde, jak to vlastne bylo........

07.02.2014 - 23:10  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104