do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : web admin

Panove,

ja osobne musim rict, ze je to hodne zvlastni system (3 prolinaci se ligy) a podle me spise nestastny, nicmene se to jeden rok odhlasovalo a zkusilo se to, pak se system tusim v sezone 2010/2011 vratil na dva roky na dve ligy a pak se na zadost tymu opet vratilo ke trem ligam

 

takze, at si o tom muzou nekteri lide myslet cokoliv, jakysi nezanedbatelny zajem o tento netradicni system tu je

20.01.2014 - 09:15  
Autor : David-Zbytek Světa, Besa

Když se vám nelíbí 2 ligy, tak o tom hlasujte na předsezónní schůzi. Já jsem byl pro 2 ligy, ale nenašeli jsme pro to dostatečnou podporu. A co se týče termínu té schůze, tak o tom jsme informováni dostatečně dlouho dopředu a dle mě si každý může udělat jednou za rok čas. Neberte to jako zastání organizátorů, nelíbí se mi taky věci a to hlavně co se týče skladby a rozpisu zápasů.

David

20.01.2014 - 08:10  
Autor : David Zbytek

Uz jsem to naseĺ. Diky.

18.01.2014 - 20:56  
Autor : David-Zbytek Sveta,Besa

JAK JSOU NA TOM PONDELOI ZAPASY? NEMUZE BYT JEDEN OD 20:30 A DRUHY OD 21:30,JAK TO TEDJE?Y DIK

18.01.2014 - 18:27  
Autor : šmeha

Tak tak prolínačka je blbost nejvíc je tom bita druhá liga, nejlepší by byly dvě ligy a :-)

12.01.2014 - 12:10  
Autor : Petr

Ahoj já jenom nevim kde ste vzali informaci že mužsta z druhé ligy nechtějí hrát první, já za jedno mužstvo z druhé ligy hraju a nikdy sem u nás v týmu nic takového neslyšel. Tak dostanu příděl od f-marku dvakrát místo jednou moje ego to vydrží.

11.01.2014 - 08:34  
Autor : j

Prolinačka je pitomost.A třeba takové Senohraby, Týnec, Bystřice, Rebels atd. mají na první ligu. Chodí v dostatečném počtu a třeba Alexandra se v lize trápí v sedmi lidech. je to každého věc, ale ty mužstva mají asi radost rozsekat Hoštice a jiné třetiligové. Ať hraje každá liga mezi s sebou třikrát.A nebo udélat ligy dvě. A pak klasika včetně baráže.A povinný postup.

10.01.2014 - 23:05  
Autor : Radek

asi nejschudnější by bylo hrát na 3 ligy a bez prolínací části. každý by hrál jen s týmy ze své ligy...

10.01.2014 - 22:23  
Autor : Mirek

Jak jsem zde četl, je poměr tří lig optimální. Je zde i napsán poznatek, že z druhé ligy se nechce nikomu do ligy první. Pokud se podávám na výsledky prolínáčky první ligy z druhou, tak minimálě čtyři mužstva jsou zralý na první ligu. Je otázka jen, pro nechtějí hrát první ligu.

10.01.2014 - 21:27  
Autor : Honza

No nevim nevim, na 2 ligy se nepřistoupí, si myslím já. Nicméně by stálo zvážit, když mermomocí někdo chce prolínačku, tak né tímto způsobem, kde na to prakticky doplácejí kluci z druhé ligy, ale první s první dvoukolově, jednou první s druhou a druhá s druhou dvoukolově. Klucí z třetí ligy to stejně hrají vyloženě pro radost (tím se nechci nikoho dotknout) a můžou si to zahrát tříkolově... 
Nebo se vys*at na celou prolínačku a jet to tříkolově, což by bylo dle mého nejlepší, nejvyrovnanější a nejspravedlivější...
Co se časů týče, u toho se nikdy, nikdo, nikomu nezavděčí. Občas je ošemetný hrát od 22 hodin, ale mají to takto postupem času všechny týmy. Ale je fakt, že by si s tím někdo mohl dát trochu více práce a pohrát si s výměnama zápasů různých duelů a jejich časů, aby se nestávalo, že tým bude hrát 4x v měsíci po 22 hodině.

Poměr cena/kvalita služeb tady asi ani nikdo nemusí zmiňovat... Ať mi nikdo neříká, že to všichni "bafuňáři" soutěže dělají jen pro radost a pro nás :-)

10.01.2014 - 20:04  
Autor : M16

Zdravím, když se udělaji 2 ligy, postoupí prvních pět týmů druhý ligy, ale ty v první hrát nechtějí, takže se většina odhlásí a přihlásí do 2. ligy a bude postupovat zbývajících pět a ty udělají to samé, protože na první prostě výkonostně nemají. Dvě ligy už tady byly a vratilo se to zpátky ke třem. Souhlasím i se schůzkou v 18.00, ale když chcete po zaměstnancích aby byli na zimáku do 18.00, tak zrovna tak si může někdo z týmu udělat čas jednou za rok od 14.00, to je uplně stejný! Nám tři ligy včetně prolínačky vyhovují, aspoň si občas zahrajem proti hokejkám a něco "okoukáme", horší to je proti tretí lize, kde se víc "bojuje" než hraje hokej. Já bych byl pro zachování současného herního systému. Hokeji zdar

10.01.2014 - 16:37  
Autor : Petr

Ono by se asi mělo hlasovat po ligách ono pro první a třetí ligu je to torchu jiné než pro druhou. Nejdřív hrajete proti třetí lize, kde se bojíte o zuby (nikoho se nechci dotknout). Potom hned nastoupíte proti první lize, kde si zvás dělá F-mark srandu a jenom jednou hrajete proti týmům, které máte v tabulce. Takže tabulka druhé ligy je o ničem a je to nesmysl. Výkonostně až na pár vyjímek to vychází na dvě ligy po patnácti mužstvech. A zápasy od 22:30 jsou taky pěkná hovadina možná za 50% ceny ledu po domluě obou mužstvech že chtějí v tomhle čase hrát.

10.01.2014 - 12:14  
Autor : véčko

a proto já jsem se na to vysral,už mě nebaví chodit v deset večer někam se honit za gumou...

09.01.2014 - 16:24  
Autor : Mirek

Proto navrhuji, aby se hlasovalo prostřednictvím emailu. Pokud by se kapitáni vyjádřili přes email, počet hlasujících by se zvýšil.  Taktéž by nemuseli zaměstnanci natahovat pracovní dobu. A co se tyče systému dvou lig, tak není co vymýšlet, ten už v Bene pamatuji.

K hracím časům. Radovane, ty sám dobře ví,  že zápas s časem 22.30 se začíná ve 23 hod. Končíš při dobré vůli v 0.15, sprcha, cesta domů a máš 1.30 jak vyšitých.  Pokud vstávám v 5.30, tak máš 4 hodinky odpočinku a pokud máš ještě k tomu jet třeba s kamionem do Tachova, tak si rozmyslíš,  zda půjdeš na hokej, či odpočatý do práci.  A druhý fakt je, kolik z nás po hokeji hned usnou.....

Vím, že nejde udělat vše tak, aby byli všichni spokojeni, ale aspoň uspokojit většinu. Je mi naprosto jasný,  že se najde vždy nějaký šťoura, který bude nespokojen, to bychom pak nebyli českým národem.

09.01.2014 - 16:00  
Autor : Houle
E-mail : mich.holes@seznam.cz

>> Radovan Noga>> já jen technickou poznámku, všechny týmy platí nějaký paušál, předpokládám, že to je za pronájem stadionu,rozhodčí atd. Pronájem stadionu spolufinancuje celkový příjem Zimního stadionu. Zaměstnanci Zimního stadionu si neumí jeden den v roce udělat čas v 18:00 na ty, kteří přispívají největší měrou za příjem Zimního stadionu? Nic osobního, jen mne to zarazilo.

09.01.2014 - 15:57  
Autor : Midloch

Měl bych návrh pro web admina ... nešlo by k jednotlivím příspěvkům přidat tlačítko "to se mi líbí" jako je na Facebooku? A možná i tlačítko "to se mi nelíbí". Myslím že spousta lidí co si přečte nějaký příspěvek ho nechce komentovat ale souhlasí/nesouhlasí s ním.

Dík za odpověď

Midloch #88

09.01.2014 - 15:40  
Autor : Radovan Noga
E-mail : Radovan.Noga@seznam.cz

Hezký, tak vypracujte návrhy, na 2 ligy, bude se hrát 2- kolově, aby se nehrálo od 22:30, aby se to všechno za jednu sezonu stihlo, budete hrát min.28 zápasů za sezonu, ty výsledky budou podobný jako ted, protože do I. ligy nikdo nechce postoupit, a nakonec musíte přesvědčit pan ředitele stadionu, aby se schůze konala jindy než ve 14:00 v normální den, což bude těžký, protože vám řekne, že nemůže nutit zaměstnance stadionu, kteří mají prac. dobu do 15:00, aby přišli večer na 18:00, a stejně nevím jestli ten návrh projde, protože o tom že bude prolínací soutěž jsme byli přehlasování 13:8, tak nevím, nevím :-)

09.01.2014 - 14:45  
Autor : Petr

Ahoj, já taky souhlasím že prolínačka je totální blbost.

09.01.2014 - 11:12  
Autor : y

Čau. Naprosto souhlasím s Mirkem. 22.30 je naprostý nesmyl a nehledě na to v jakém počtu se týmy schází v tuto dobu a jakou to má úroveň. 20.30 by měl být strop. A tři soutěže je taky blbost. Prolínačka je totální blbost. Jen se podívej te na výsledky!!! Fakt je potřeba změnu.

08.01.2014 - 15:32  
Autor : Mirek

Zdravím hokejové nadšence v novém roce a dodatečně jim přeji mnoho zdraví a úspěchů v roce 2014. Je snad asi předčasné zde v současné době podávat pozměňovací návrhy, ale přece jen bych asi využil toho, že v době ligy je návštěvnost podstatně vyšší, než je tomu v době letní přestávky. V NHLH chytám první a třetí ligu, a potkávám se tedy se soupeři ze všech skupin a musím jen konstatovat, že rozlosování do tří lig je pro mne nepochopitelné. Vím, že se teď ozvou hlasy, že se na schůzi o tom hlasuje, ale je taky pravda, že zahajovací schůze se koná v odpoledních hodinách, kdy se nemohou všichni dostavit. Navrhuji tedy, aby hlasování o dvou či třech ligách, popřípadě i o jiných pozměňovacích návtzích, byly řešeny formou vyjádření kapitánů prostřednictvím emailu. Myslím si, že by takto měli šanci hlasovat všechni a nemuselo by se jen pak poslouchat "já na schůzy nebyl, já to neodhlasoval". 

Dále bych chtěl vedení soutěže požádat, zda by se nepokusil do následujícího ročníku vyřešit problém z rozlosováním soutěží a časy jednotlivých střetnutí. Rozlosování na měsíc - pět zápasů a časy 9.00, 22.30, 22.00, 22.30, 9.30 si myslím, že není v pořádku. Je potřeba si uvědomit, že jsou mezi námi tací, kteří musí do práce vstávat už v 5.30 hod a hrát zápas od 22.30, to je pro ně zabiják, nemluvě o tom, pokud se jedná o profesionální řidiče.

Závěrem bych chtěl poděkovat organizátorům, že dělají práci, za kterou je asi nikdo nepochválí, ale nebýt těchto lidí, asi bychom si museli hledat něco jiného a stejně bychom byli jen kritici práce druhých. Je pravda, že letošní sezóna není jedna z nejlepších, ale pevně věřím, že si je toho organizátor vědom a následující sezonou nás všechny přesvědčí, že NHLH je dobrá soutěž.

Sportu vzdar Mirek

06.01.2014 - 19:43  
Autor : PV.

Ok beru zpět už vás tu nebudu škádlit!!!Chlapi dodatečně všem v tom Novém roce hodně zdraví,štěstí a splněných přání!!!

01.01.2014 - 20:35  
Autor : fanouš

pro PV: hele měl by ses nad sebou vážně zamyslet starý brachu, prcek má pravdu, zkus to omrknout :-)

31.12.2013 - 10:45  
Autor : PV.

@prcek HC ATTL  hele tvé rozumy si nech pro své kumpány...

30.12.2013 - 19:40  
Autor : prcek HC ATTL

for PV: prosím tě než něco napíšeš, zkus si ověřit fakta, žádné kecy, my hrajeme 18. ledna v 21:30 a 19. ledna od 11:00 dle rozpisu a už sme měli v rozpise i zápas 14. prosince v 20:30 a následně od 22:00, který sme přeložili, tak tu nepiš nesmysly, že to rozlosovat takhle nejde...

30.12.2013 - 11:59  
Autor : Lukas

Zda se, ze muj dotaz tady rozpoutal takovy mensi "flame" ohledne terminovani utkani NHLH, pricemz zjevne nejsem sam, komu to prijde obcas k smichu, a casto k placi. Je treba si zopakovat zakladni fakta: NHLH neni ze strany ZS zadna charita nebo dar pro nas "hokejisty". Takovy objem pronajmu ledove plochy by jinak sprava ZS bez NHLH neprodala, za aktualni hodinovou taxu zcela jiste ne. Tudiz NHLH je hlavnim zdrojem prijmu ZS, ktery dle meho skromneho odhadu zasadnim zpusobem ovlivnuje provozni rozpocet ZS. To je v poradku, s tim problem nemam. Pak ovsem ale nelze s NHLH zachazet jako s "nechtenym ditetem", a kdekoliv to jde, tak ji ojebavat - neboli "platte a mlcte!".

Neberu tedy v zadnem pripade argument, ze to dela nekdo kdo tomu absolutne nerozumi (at uz rozpisy nebo organizaci celkove) nebo ze to dela "ve svem volnem case", "dobrovolne" a tak. Stejne tak nelze chapat, jaktoze ledy mimo potreb "A" tymu a mladeznickych tymu nejsou automaticky k dispozici NHLH, a az pak teprve nekomu dalsimu - jedna se predevsim o "vyhodne" casy ve vsedni dny vecer (19:00 - 22:00) a o vikendech. Nic z toho nema logiku a nevypovida nic dobreho o vztahu ZS k dobre platicimu zakaznikovi NHLH. Tohle je proste byznys jako cokoliv jineho, a pokud to jeho organizatory nebavi nebo je jim to na obtiz, pak at to otevrene reknou, a muzeme se bavit co dal, jestli vubec neco dal. Neminim ale davat penize nekomu, kdo je dle urovne pece o jeho byznys vlastne ani nechce - nebo si mysli, ze je dostane jaksi automaticky.

30.12.2013 - 10:28  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103