do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : Mirek

Proto navrhuji, aby se hlasovalo prostřednictvím emailu. Pokud by se kapitáni vyjádřili přes email, počet hlasujících by se zvýšil.  Taktéž by nemuseli zaměstnanci natahovat pracovní dobu. A co se tyče systému dvou lig, tak není co vymýšlet, ten už v Bene pamatuji.

K hracím časům. Radovane, ty sám dobře ví,  že zápas s časem 22.30 se začíná ve 23 hod. Končíš při dobré vůli v 0.15, sprcha, cesta domů a máš 1.30 jak vyšitých.  Pokud vstávám v 5.30, tak máš 4 hodinky odpočinku a pokud máš ještě k tomu jet třeba s kamionem do Tachova, tak si rozmyslíš,  zda půjdeš na hokej, či odpočatý do práci.  A druhý fakt je, kolik z nás po hokeji hned usnou.....

Vím, že nejde udělat vše tak, aby byli všichni spokojeni, ale aspoň uspokojit většinu. Je mi naprosto jasný,  že se najde vždy nějaký šťoura, který bude nespokojen, to bychom pak nebyli českým národem.

09.01.2014 - 16:00  
Autor : Houle
E-mail : mich.holes@seznam.cz

>> Radovan Noga>> já jen technickou poznámku, všechny týmy platí nějaký paušál, předpokládám, že to je za pronájem stadionu,rozhodčí atd. Pronájem stadionu spolufinancuje celkový příjem Zimního stadionu. Zaměstnanci Zimního stadionu si neumí jeden den v roce udělat čas v 18:00 na ty, kteří přispívají největší měrou za příjem Zimního stadionu? Nic osobního, jen mne to zarazilo.

09.01.2014 - 15:57  
Autor : Midloch

Měl bych návrh pro web admina ... nešlo by k jednotlivím příspěvkům přidat tlačítko "to se mi líbí" jako je na Facebooku? A možná i tlačítko "to se mi nelíbí". Myslím že spousta lidí co si přečte nějaký příspěvek ho nechce komentovat ale souhlasí/nesouhlasí s ním.

Dík za odpověď

Midloch #88

09.01.2014 - 15:40  
Autor : Radovan Noga
E-mail : Radovan.Noga@seznam.cz

Hezký, tak vypracujte návrhy, na 2 ligy, bude se hrát 2- kolově, aby se nehrálo od 22:30, aby se to všechno za jednu sezonu stihlo, budete hrát min.28 zápasů za sezonu, ty výsledky budou podobný jako ted, protože do I. ligy nikdo nechce postoupit, a nakonec musíte přesvědčit pan ředitele stadionu, aby se schůze konala jindy než ve 14:00 v normální den, což bude těžký, protože vám řekne, že nemůže nutit zaměstnance stadionu, kteří mají prac. dobu do 15:00, aby přišli večer na 18:00, a stejně nevím jestli ten návrh projde, protože o tom že bude prolínací soutěž jsme byli přehlasování 13:8, tak nevím, nevím :-)

09.01.2014 - 14:45  
Autor : Petr

Ahoj, já taky souhlasím že prolínačka je totální blbost.

09.01.2014 - 11:12  
Autor : y

Čau. Naprosto souhlasím s Mirkem. 22.30 je naprostý nesmyl a nehledě na to v jakém počtu se týmy schází v tuto dobu a jakou to má úroveň. 20.30 by měl být strop. A tři soutěže je taky blbost. Prolínačka je totální blbost. Jen se podívej te na výsledky!!! Fakt je potřeba změnu.

08.01.2014 - 15:32  
Autor : Mirek

Zdravím hokejové nadšence v novém roce a dodatečně jim přeji mnoho zdraví a úspěchů v roce 2014. Je snad asi předčasné zde v současné době podávat pozměňovací návrhy, ale přece jen bych asi využil toho, že v době ligy je návštěvnost podstatně vyšší, než je tomu v době letní přestávky. V NHLH chytám první a třetí ligu, a potkávám se tedy se soupeři ze všech skupin a musím jen konstatovat, že rozlosování do tří lig je pro mne nepochopitelné. Vím, že se teď ozvou hlasy, že se na schůzi o tom hlasuje, ale je taky pravda, že zahajovací schůze se koná v odpoledních hodinách, kdy se nemohou všichni dostavit. Navrhuji tedy, aby hlasování o dvou či třech ligách, popřípadě i o jiných pozměňovacích návtzích, byly řešeny formou vyjádření kapitánů prostřednictvím emailu. Myslím si, že by takto měli šanci hlasovat všechni a nemuselo by se jen pak poslouchat "já na schůzy nebyl, já to neodhlasoval". 

Dále bych chtěl vedení soutěže požádat, zda by se nepokusil do následujícího ročníku vyřešit problém z rozlosováním soutěží a časy jednotlivých střetnutí. Rozlosování na měsíc - pět zápasů a časy 9.00, 22.30, 22.00, 22.30, 9.30 si myslím, že není v pořádku. Je potřeba si uvědomit, že jsou mezi námi tací, kteří musí do práce vstávat už v 5.30 hod a hrát zápas od 22.30, to je pro ně zabiják, nemluvě o tom, pokud se jedná o profesionální řidiče.

Závěrem bych chtěl poděkovat organizátorům, že dělají práci, za kterou je asi nikdo nepochválí, ale nebýt těchto lidí, asi bychom si museli hledat něco jiného a stejně bychom byli jen kritici práce druhých. Je pravda, že letošní sezóna není jedna z nejlepších, ale pevně věřím, že si je toho organizátor vědom a následující sezonou nás všechny přesvědčí, že NHLH je dobrá soutěž.

Sportu vzdar Mirek

06.01.2014 - 19:43  
Autor : PV.

Ok beru zpět už vás tu nebudu škádlit!!!Chlapi dodatečně všem v tom Novém roce hodně zdraví,štěstí a splněných přání!!!

01.01.2014 - 20:35  
Autor : fanouš

pro PV: hele měl by ses nad sebou vážně zamyslet starý brachu, prcek má pravdu, zkus to omrknout :-)

31.12.2013 - 10:45  
Autor : PV.

@prcek HC ATTL  hele tvé rozumy si nech pro své kumpány...

30.12.2013 - 19:40  
Autor : prcek HC ATTL

for PV: prosím tě než něco napíšeš, zkus si ověřit fakta, žádné kecy, my hrajeme 18. ledna v 21:30 a 19. ledna od 11:00 dle rozpisu a už sme měli v rozpise i zápas 14. prosince v 20:30 a následně od 22:00, který sme přeložili, tak tu nepiš nesmysly, že to rozlosovat takhle nejde...

30.12.2013 - 11:59  
Autor : Lukas

Zda se, ze muj dotaz tady rozpoutal takovy mensi "flame" ohledne terminovani utkani NHLH, pricemz zjevne nejsem sam, komu to prijde obcas k smichu, a casto k placi. Je treba si zopakovat zakladni fakta: NHLH neni ze strany ZS zadna charita nebo dar pro nas "hokejisty". Takovy objem pronajmu ledove plochy by jinak sprava ZS bez NHLH neprodala, za aktualni hodinovou taxu zcela jiste ne. Tudiz NHLH je hlavnim zdrojem prijmu ZS, ktery dle meho skromneho odhadu zasadnim zpusobem ovlivnuje provozni rozpocet ZS. To je v poradku, s tim problem nemam. Pak ovsem ale nelze s NHLH zachazet jako s "nechtenym ditetem", a kdekoliv to jde, tak ji ojebavat - neboli "platte a mlcte!".

Neberu tedy v zadnem pripade argument, ze to dela nekdo kdo tomu absolutne nerozumi (at uz rozpisy nebo organizaci celkove) nebo ze to dela "ve svem volnem case", "dobrovolne" a tak. Stejne tak nelze chapat, jaktoze ledy mimo potreb "A" tymu a mladeznickych tymu nejsou automaticky k dispozici NHLH, a az pak teprve nekomu dalsimu - jedna se predevsim o "vyhodne" casy ve vsedni dny vecer (19:00 - 22:00) a o vikendech. Nic z toho nema logiku a nevypovida nic dobreho o vztahu ZS k dobre platicimu zakaznikovi NHLH. Tohle je proste byznys jako cokoliv jineho, a pokud to jeho organizatory nebavi nebo je jim to na obtiz, pak at to otevrene reknou, a muzeme se bavit co dal, jestli vubec neco dal. Neminim ale davat penize nekomu, kdo je dle urovne pece o jeho byznys vlastne ani nechce - nebo si mysli, ze je dostane jaksi automaticky.

30.12.2013 - 10:28  
Autor : PV.

"hraje tady 30teamú  a každý team má na soupisce minimálně 20 lidí,není prakticky možný aby  rozpis všem vyhovova"

.......................................................

To jsou kecy,není možné aby jeden tým hrál večer v 22:00 a hned druhý den šel ráno znovu na led,to prostě takto nejde rozlosovat!!!



29.12.2013 - 15:06  
Autor : Radovan Noga
E-mail : Radovan.Noga@seznam.cz

For J.:

rozpis na leden už máš od 18.12. :-) :-)

 

29.12.2013 - 15:05  
Autor : J.

A jak si to pak ma clovek co dela na smeny naplanovat kdyz jeste 29.12 neni rozpis na leden...... asi by to chtelo delat s vetsim predstihem. P.S. statnej a novej rok :-)

29.12.2013 - 13:47  
Autor : prcek HC Attl

For martin nikoho sem neurazel nebyl sprosty jen sem vyjadril nazor a srovnaval sem letosni a lonsky rocnik kde to fungovalo mnohem mnohem lepe.

29.12.2013 - 13:03  
Autor : Martin

Zkontolujte si datumi,leden ještě nemáme a přestnte uážet lidi co se o tuto soutěž starají,je jasné že vše nebude dle našich představ,hraje tady 30teamú  a každý team má na soupisce minimálně 20 lidí,není prakticky možný aby rozpis všem vyhovoval,čus

28.12.2013 - 23:16  
Autor : Bazyn
E-mail : jakub.paz@seznam.cz

čus,hele je to jen o lidech,už několikrát jsem problém rozpisů řešil,třeba teď prosincovej tu nybyl ještě 6.1.

Tak třeba pan Kchek je podle mě dement,kterej na svém postu nemá co dělat,protože nemá ani tu slušnost odepsat na email,týkající se právě tohoto problemu rozpisů ap.

Volal jsem i někdy začátkem prosince p.Krčilové,ta mi řekla že dostává rozpis od mužstev BN až 25.den v měsíci,tak jsem jí řekl,že od 25.11. do 6.1.(tento den tu ještě rozpis nebyl) to má už 11.dní a jestli jí trvá 11.dní udělat věc kterou dělá již několik let každý měsíc,tak je to podle mě dost smutný a měla by se chytit s panek Kchekem za ruku a vydat se někam.....

Mě osobně by stačilo kdyby tento pro ní asi složitý úkon,zvládla do 25.dne v měsíci kdy si plánuji vždy směny v práci na další měsíc.

Nevím jestli všichni víte jak to funguje v Sedlčanech.....,tak návrh rozpisu je vyhotoven cca měsíc předem,je rozeslán vedoucím týmů a ty se k němu můžou popřípadě vyjádřit,ale myslím že změny jsou tam po jeho zveřejnění na stránkách jen minimální.

Na email vám organizátoři odepíší nejpozději večer a nebo druhý den ráno po jeho odeslání.

Výsledky a to kompletní,góly,nahrávky,tresty jsou z 90% na stránkách hned po zápase.

A tak dál

Tak o čem to je?

Podle mě o lidech!

:-)

 

28.12.2013 - 12:18  
Autor : Bazyn
E-mail : jakub.paz@seznam.cz

čus,hele je to jen o lidech,už několikrát jsem problém rozpisů řešil,třeba teď prosincovej tu nybyl ještě 6.1.

Tak třeba pan Kchek je podle mě dement,kterej na svém postu nemá co dělat,protože nemá ani tu slušnost odepsat na email,týkající se právě této problemu rozpisů ap.

Volal jsem i někdy začátkem prosince p.Krčilové,ta mi řekla že dostává rozpis od mužstev BN až 25.den v měsíci,tak jsem jí řekl,že od 25.11. do 6.1.(tento den tu ještě rozpis nebyl) to má už 11.dní a jestli jí trvá 11.dní udělat věc kterou dělá již několik let každý měsíc,tak je to podle mě dost smutný a měla by se chytit s panek Kchekem za ruku a vydat se někam.....

Mě osobně by stačilo kdyby tento pro ní asi složitý úkon,zvládla do 25.dne v měsíci kdy si plánuji vždy směny v práci na další měsíc.

Nevím jestli všichni víte jak to funguje v Sedlčanech.....,tak návrh rozpisu je vyhotoven cca měsíc předem,je rozeslán vedoucím týmů a ty se k němu můžou popřípadě vyjádřit,ale myslím že změny jsou tam po jeho zveřejnění na stránkách jen minimální.

Na email vám organizátoři odepíší nejpozději večer a nebo druhý den ráno po jeho odeslání.

Výsledky a to kompletní,góly,nahrávky,tresty jsou z 90% na stránkách hned po zápase.

A tak dál

Tak o čem to je?

Podle mě o lidech!

:-)

 

28.12.2013 - 12:13  
Autor : PV.

A když je tady takový problém už delší dobu,proč nikdo nedojde za tou pani Krčilovou a neřekne : hele ty stará krávo jdi radši vařit rajskou a neser se do hokeje... ?! :-)

28.12.2013 - 09:47  
Autor : Radovan Noga
E-mail : Radovan.Noga@seznam.cz

pro Prcka:

Bohužel rozpis dělá pořád jedna a tatáž osoba a to je paní sekretářka Krčilová, vůbec hokeji nerozumí, natož aby kontrolovala chyby kdo kdy hraje :-) jestli jsi si nevšimnul tak třeba my ,,Ulbrich hrajem dycky po Pyšelích a vy určitě po jednom a tomtéž týmu. Je to jednoduchý ona má prostě program do toho natuká týmy podle ligy adál to nekontroluje, pak to pošle Pravošovi, aby obsadil RO ten narychlo zjistí chyby pošle jí to zpátky at to opraví a tak dál. Ona to někdy opraví ale rozhodčí ne, takže na dva zápasy se mají sejít 4 rozhodčí :-)

To že hrajete v jeden den od 22 a druhej od 10:30 jí prostě nezajímá, podle programu to tam má a dál se nestará.

28.12.2013 - 04:17  
Autor : prcek HC ATTL

Chci jen vyjádřit názor k odloženým zápasům. Myslím si, že za to letos může hlavně vedení ligy NHLH. Protože kdyby nebyly blbě tvořeny rozpisy, tak by týmy tolik zápasů neodkládaly, si myslím. Když budu mluvit za náš tým HC ATTL - My jsme loni nežádali ani jednou o odložení zápasu, ale letos už dvakrát, i díky chybám. Když dostaneš zápas v 20:30 a pak hned od 22:00 v jeden den, tak o přeložení zažádat musíš a termíny typu sobota večer 21:30 a druhý den neděle ráno 10:00 nejsou taky úplně hratelné, je důležité si uvědomit, že spousta lidí chodí do práce a musí si upravovat směny. Loni rozpisy měly systém, krom úterka kdy se liga nehrála, Po - Pá se hrály dva zápasy za večer, So - Ne kolem 4 zápasů za den a letos, např. PO nic, ÚT 2, pak středa 1, čtvrtek 0, pátek 3, sobota 2, neděle 6 a podobné úlety....timu fakt nerozumím, loni to šlo, letos ne, kde je chyba????

27.12.2013 - 17:03  
Autor : Radovan Noga
E-mail : Radovan.Noga@seznam.cz

Tak nejdřív pro Kuriho:

Ve čtvrtek to bohužel nejde, protože to je jedinej den kdy má nasmlouvanej led po celou sezonu mužstva ,,písek a Pyšely a Panasonic. Zimák musí prodávat ledy taky někomu jinýmu než je odborovka.

Pro Mirka:

Je to trochu složitější než si myslíš, proč jsou odložený zápasy to asi víme ( nejsou lidi, hory apod).Proč se čeká s rozpisem až do konce měsíce? protože se čeká na vedoucí mužstev ,,A" mládež, a LSD Zbraslav až daj termíny kdy budou hrát mistovský utkání a kdy chtěj trénovat.Bohužel tenhle systém tady funguje už hodně dlouho a nikdo ho nechce měnit. Je jasný že mládež a ,,A" má tréninky pořád stejně, taky je mi jasný že mládež a ,,A" má danej rozpis zápasů na celou sezonu v brožurách , který dostali na svazu, tak nechápu proč se to nenapíše na celou sezonu dopředu, zrušit trénink se dá vždycky, ale to by byl jen volnej led kterej nikdo neplatí (stejně to platí město)

Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě?

27.12.2013 - 15:50  
Autor : Ruza

Radane, jde videt, ze mas prehled o zimnim stadionu, co se tyce urcovani ledu a jeho vytizenosti. Vysvetli mi tedy prosim, kdyz se rozpisy delaji na zaklade volne kapacity zimaku koncem mesice na mesic nasledujici, proc je tolik odlozenych a presunutych zapasu. Dekuji Mirek

27.12.2013 - 11:17  
Autor : David-Zbytek Světa, Besa

To máš pravdu Radku, Tak tím pádem by se dalo hrát i ve čtvrtek a tyto ledy pronájímat mimo ,,bundesligu´´.

26.12.2013 - 21:25  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104