do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : web admin

tak hotovo :-)

jen at si to Kuri plati sam!

20.11.2012 - 08:49  
Autor : David-Zbytek Světa, Ulbrich
E-mail : kureda@tiscali.cz

ahoj Tome,

Honzu neposlouchej.:-) Já jsem pokladník a proto to musím vybrat.:-)

16.11.2012 - 16:19  
Autor : Honza69

Pro admina.

Ahoj Tomáši, nešlo by opravit v zápase 2533 střelce druhého gólu za Zbytek světa skóroval K. Bouček a ne já. Chtěj po mě peníze do kasy za hatrick ( asi by mě to nezrujnovalo ), ale já dal jen dva :-) Dík Honza

16.11.2012 - 14:24  
Autor : Chara

Kritika, aniž kritici vědí cokoliv ze souvislostí, je o ničem.

Fakta:

Stačí se podívat na rozpis ledů, a pochopíte, že všechny ty zápasy se po naplnění primární funkce zimních stadionů - rozvoji výkonnostního hokeje, někdy odehrát musí, takže i od 22  hod. Hrál jsem PLLH v Praze 1. a 2. skupinu, a čas od 22 nebyl zdaleka ten nejhorší, a to se vyjíždělo i mimo Prahu.

Domnívat se, že ZS je závislý na NHLH je poněkud nabubřelé. Místo ní by si ledy užívali běžní hobící, jako je tomu na desítkách jiných zimáků u nás.

To, že někdo organizuje takovýto turnaj, včetně veškeré  agendy, je primárně vklad úsilí a energie, buď vůbec, nebo minimálně honorovaného. Kdy přijde kritik, a řekne, já Vám budu s tímhle pomáhat?

Hrál jsem i v Sedlčanech - ani tam si tým neurčuje, v jakém čase či v jaké dny bude hrát zápasy.   V něčem snad mají profesionálnější organizaci jejich turnaje - jenže, tam je to opravdu věcí profesionální od samého počátku před pár lety.

Rozhodčí. Za dlouhá léta, co hraji hokej, ať výkonnostní, nebo tento noční rekreační, jsem snad nezažil zápas, že by někdo neměl problém s rozhodčím, jak píská. A hlavně v těhle soutěžích, hráči to z většiny moc neumí, a rozhodčí jsou na tom také podobně, a z logiky věci to nemůže být jinak. Jenže to, že rozhodčí něco nepískne, nebo naopak pískne, ať oprávněně anebo tedy dokonce udělá nejednu chybu, nedává nikomu právo jej jakkoliv napadat. To jsou též pravidla hokeje, a rozhodčí je musí použít. Kdo může jít za rozhodčím diskutovat, to snad ví každý hráč hokeje.

Tak víc klidu, a hrajte hokej pro zábavu.

10.11.2012 - 00:50  
Autor : JRD

Zdravim všechny dopisovatele a s povděkem kvituji rozumné názory. Bohužel však převažuje kritika, a to často nepodložená a nerelevantní, ale jsme přece Češi tak pomluvit témeř vše umíme hravě a neteří to považují za správné.

K hracím časum, historicky je dáno, že by měli startovat dříve mužstva vyšší. ligy, důvodem byl fakt, že ještě před nedávnem vítězové nižších skupin nechteli postupovat do vyšší ligy a "lepší časy" měl být motivační stimul vyhrát svoji  skupinu a postoupit a tak dosáhnout na kýženou startovací úroven kolem 20hod.

K rozpisum, zde pánové po 17 opakuji, že já osobně žádné rozpisy nedělám, nejsem zaměstnanec ZS a nemám žádné pravomoci zasahovat do harmonogramu ZS BN.  Já se snažim navrhovat, přijímat návrhy a tvořit i udržovat tech. stranku propozic NHLH.  Take jsem člen "obávané DKNHLH", která vynáší tak kruté tresty a soudě dle některých příspěvků  trestá obvykle "ty nebohé slušnáky". Chápu, že hokejista má pocit, že během hry v hokej je jiný člověk, že právě on si může na place dovolit to co mu neprojde na pracovišti, doma či obecně ve společnosti slušných lidí. Ale také vím To, že  adresáti nadávek na jejiž adresu patrně dost flustrovaný jedinec "vytéká" to cítí přesně opačně, prostě jim to vadí až znechucuje sport.  Samozřejmě pokud vytrestaní jedinci mají pocit křivdy je mi to líto,  tedy,  že to vůbec někdo tak nekriticky cítí, ale slibuji, že nadále budu podobné nehoráznosti přísně trestat, zrovna jako zákeřné fauly. Jediná cesta jak to změnit je mě vyměnit. Ti zasvědcenější z nás ví, že každoročně se této "výnosné funkce" snažím zbavit nebot ani mě netěší stěžovačné telefonáty a věčná kritika od těch ukřivděných. A to plati i nyní prosím, přihlašte se někdo, svoláme malou shůzečku ved. teamu, odsouhlasíme klidne celou novou DK a bude to vyřešeno. Pak můžete vypsat třeba závody v urážkách.

Trochu mimo se mi zdají připomínky ve smyslu jak si amaterští hráči těžce platí organizátory a RO a nemají adekvátní služby. Pánové platíte si pronájem ledové plochy a souvisejícíh služeb na základě ceníku a řádně a svobodně uzavřené smlouvy. Rozhodně neplatíte žádný organizační aparát NHLH, to co děla pár lidí pro zachování turnaje NHLH děláme ve svém čase a bez koruny odměny. Platíte RO ale mizerně, uroven RO odpovídá urovni hry a s tím je třeba se smířit. Anebo jít pískat a reformovat stav našich RO, mimochodem každý rok vyzývám a prosím o sehnání nových RO.  Pár z vás hráčů  to již zkusilo, převážně sice nevydželi ale těchto borců si vážím. Srovnávání se Sedlčany dost pokulhává, pískají tam i naši RO a věřím, že stejně svedomitě.  A pokud se nekterý RO vyloženě vymyká až je to neunosné pište prosím slušně fakta do knihy nářků. Předpokládám, že tam zabrousí i rozhodčí a počte si o sobě, poučí se nebo pochopí, že to neumí vůbec.. A dobře z minulosti víte, že se umíme s RO i rozloučit, zářný případ byl pan RO "Kuželka". A osobně si nemyslím, že by NHLH mohla RO uživit až potažmo takto profesionalizovat.  Take ze znalosti prostředí a NHLH dobře vím, že hráči, kteří se hokejem baví a hru zvládají se nesnižují k nesmyslné ani jiné kritice. Kritiky až na pár vyjímek vlastně ani neznám nebot se obvykle neidentifikují a ty co je znám dokáži akceptovat. Jen bych prosil necht se každý před svým odstavcem trochu, vážně alespon trochu zamyslí a ke své kritice připojí i pokud možno konstruktivní návrh řešení sváru, třeba se nám všem polepší ...............

fajn víken JRD

09.11.2012 - 17:41  
Autor : David

Ahoj vážení ,jsem rád že se  diskuze rozjela .Jinak Pavel má pravdu ,ještě donedávna byla preferována mužstva z první ligy v hracích časech a není tomu tak dlouho co jsem psal petici za lepší hrací časy pro druhou a třetí ligu a výsledek byla nula.Vedení této soutěže jasně řeklo :"postupte do první ligy a bude te mit lepší časy".Ptám se tedy co se změnilo, jsme v první lize a časy jsou jak když jsme hráli v třetí a druhé.Další odpověd, ano, všichni si platíme stejné služby ať se stejnoměrně rozdělí lepší  časy mezi všechny mužstva, nevidim v tom problém.

08.11.2012 - 20:26  
Autor : Pavel

Zdravím.

Petře to máš celkem pravdu,ale myslím,že to tak před pár lety vedení NHLH preferovalo.Aby 1.liga měla lepší časy zápasů.A také souhlasím s tím,že by utkání od 22.00hod mohlo být minimálně,což souvisí s využitím ledu.

08.11.2012 - 18:33  
Autor : Petr

Pánové, 

 

z čeho vyplývá domnělý nárok lepších hracích časů pro 1. ligu, o kterém tady David neustále píše? Všichni snad platí stejné prachy a využívají stejné služby. Nebo mi něco uniklo? To že někdo k 5 belhákům postaví 5 hokejistů a dostane se do 1. ligy snad ještě neznamená, že má hrát od 8. Myslím, že současný stav je úplně v pořádku.

 

Petr

08.11.2012 - 16:41  
Autor : Petr V.

@DAVID,ŠWEJK - vážení jelikož hpkej hraju i v Praze tak mi čas v v 22:00 hod. nepřipadá tak dlouho,jsem naipak velmi rád za každý led,pamatuji časy kdy se chodilo bruslit i v noci a brzo ráno!!!

K rozhodčím se vyjádřím velmi stručně : jsem velmi rád,že tito pánové si najdou čas a odpískají to a jsou to také jen lidé a i lidé občas udělají chybu.

08.11.2012 - 16:12  
Autor : šwejk

Petre V.: Umíš ze sebe vyloudit více než jednu větu či souvětí? Myslím, že tvé poznámky jsou celkem nemístné - přečti si příspěvek Davida ještě jednou - je to příspěvek k zamyšlení a ke srovnání co vše je za peníze, které do toho investujeme. Za stejné peníze, méně muziky? Kde to jsme? Na druhou stranu, když se nikdo neozve, tak to bude jen horší! 

ZS žije hlavně díky odborářům a kolikrát mi příjde, že se to bere jako samozřejmost a říkají - "buďte rádi za to co máte"! To je smutný!
 

08.11.2012 - 11:16  
Autor : Pepe

Ahoj, chtěl bych se vložit do debaty ohledně ledů od 22:00 a později. Většina z týmů v tomto čase hrát prostě nechce ať je z první, nebo třetí ligy. Vzhledem k tomu že jsme jeden z největších sponzorů Zimního Stadionu v Benešově tak věřím že by se řešení určitě i formou rozumného nátlaku na vedení zimního stadionu našlo.

08.11.2012 - 10:55  
Autor : David

Petře V. jsi tak trochu jiný.....

07.11.2012 - 21:37  
Autor : Petre V.

Davide když se ti to nelíbí,seber své mužstvo a jděte si hrát do Sedlčan a neotravuj tady ...

07.11.2012 - 21:22  
Autor : DAVID

Zdravím všechny ,kteří se přidali do diskuze.                                                                            Milý Jardo zdravím i Tebe a mrzí mě ,že si nepochopil o co mně jde a nazíváš mě fňuknou.Mimochodem nevím co je  nemístné  natom , když chci upzornit na nekvalitní systém rozpisu.Stále Tě považuju za člověka ,který částečně organizuje tuto soutěž a můj údajný výpad vůči Tobě  byl ,že jsem se dotazoval / podruhé / ,poprvé to bylo na začátku října proč naše mužstvo hraje od 22 hodin.Averze vůči  mužstvu Elaku není větší než mají  ostatní ,kteří hrají tuto soutěž.Jako ukázku vezmu Váš hrací čas od 22 hodin zrovna proti našemu mužstvu/ jen tak mimochodem je to jediný čas od 22 hodin ,který Elak v měsíci listopad hraje .Pro ostatní třeba mužstvo Bukovan má 3 zápasy od 22 hodin v listopadu/ těd se vrátím k našemu zápasu je to krásný příklad toho jak se podivným způsobem píšou rozpisy v tomto roce. Od 20:30 hraje  druhá liga a my hezky  nastoupíme od 22 hodin.Jestli Vám jako mužstvu nevadí,že první zápas hraje druhá liga  a pak až hraje první liga / pokuď v tom nemám hledat jiný záměr /tak mám to rozhodně vadí. Další věc, proč mužstva z první ligy hrají v jeden den zápas od 20:30 a pak hezky od 22 hodin.Můžeš nám zde vysvětlit/prosím bez tvé omáčky/ proč neplatí to,že všechny mužstva z prvni ligy  mají mít výhodu lepších časů než  ostatní mužstva z nižších lig?

Téma rozhodčí je jednoduché :vezmu příklad Sedlčany ,kde mimochodem někteří z Vás hrají.Ptám se proč v Sedlčanech nemají takové problémy z rozhodčíma a časomírou jako v Benešově ?Jo cena je podobná jako v Benešově./to je odpověď pro Petra,že za stejný peníze se dá odvést slušný výkon/  Jak je možné ,že organizace a  kvalita amaterské soutěže/taky se tam jdou vyprdět/ je tak vysoká???Vím jak říkáš tak si hrajte v Sedlčanech.Ale proč ,když většina hráčů jsou z Benešova a zimák je taky v Benešově.To je proč tady fňukám a chci pro všechny mužstva lepší a kvalitnější služby za které si platíme stejně jako si platí v Sedlčanech viz. led,osvětlení a tak dál...

Jinak všem kdo si přečetl můj příspěvěk děkuju a doufám ,že se zamyslí nad tím jak naše amatérská soutěž v Benšově funguje nebo jak by mohla fungovat.

 

07.11.2012 - 21:13  
Autor : Bazyn
E-mail : jakub.paz@seznam.cz

Pro vedení soutěže.....,přiznávám že mám obecně problém skoro s každým rozhodčím v této soutěži,ale co,už takovej jsem,ale co je fakt asi pro všechny moc je PAN ROZHODČÍ milan nesvadba,to je člověk kterej má problém sám se sebou,na venek působí velice nesebevědomě,nejistě a tímto ho nechci nijako urážet,ale mám pochyby o jeho psychyckém a duševním zdraví,mezi rozhodčími jsou i tací co se na jeho koncertní vystoupení chodí bavit,nevím jestli to je k smíchu nebo pláči?Pro ty diváky je to zábava,ale pro ty co jsou na ledě je to otrávený večer za který platí namalej obnos peněz.Pevně doufám že na tohoto mistra už v této sezóně nenarazíme,to samé přeji i ostatním týmům.Jen taková vzpomínka na tohoto rozhodčího,který řídil naše poslední utkání v minulé sezéně,které se mu obzvláště vyvedlo.Tak po tomto utkání jsme konstatovali,že se celej rok o něco rvem a pak přijde jeden blbec(u tohoto člověka toto slovo neberte jako urážku) a je konec hry.No jasně odehráli jsme spoustu pěknejch utkání.........,no to asi stačí.Doufám,že si tento článek přečte i pan rozhodčí a přes jeho pravděpodobně nízké IQ(a to opět bez urážky)pochopí,že tohle není práce pro něj.Jak z jeho úst už několikrát zaznělo"potřebuju peníze a proto to dělám" .Tímto ho prosím pane RO nekažte svou prací radost ze hry X hráčům...........

07.11.2012 - 17:02  
Autor : Petr V.

Petře naprostý souhlas s tvým příspěvkem!

Petr V.

 

07.11.2012 - 15:02  
Autor : Petr

Ahoj, já se musím jen přidat k příspěvku Canaďana. Vůbec nechápu, proč někdo neustále rýpe do Elaku, JRD, organizátorů... (a to s nikým nemám cokoliv společného).

Je třeba být vděčný, že si někdo celá léta bere soutěž sa svou, že ji organizuje, koordinuje a to prosím bezplatně a ve svém volném čase, no a nakonec, že má tolik trpělivosti, aby do nekonečna odpovídal neustálým stěžovatelům.

Je prostě fakt, že někdo bude hrát od 22 (já si pamatuji, že před několika roky jsme nastupovali od 23,30 a na hokej se chodilo také:-), jiný dříve. Je to náš koníček!

No a k rozhodčím, prostě se někdy ufouknou. Mimochodem 150 na hodinu bere dnes každý zedník, který po sobě taky občas nechá křivou zeď. 

Mám pocit, že za chvíli bychom mohli chtít, aby v rámci vybraných paněz pro každého před zápasem jezdilo tágo, aby so mohl dát po hokeji pivko a pak Khek by nám mohl nosit puky. nebo...

Buďme rádi, že máme kde hrát hokej, že chodíme na kvalitní staďák a že ty naše výkony má někdo vůbec chuť pískat.

 

Petr

 

07.11.2012 - 12:42  
Autor : Canadan

Se tu jenom hadate hrajte hokej a bude vsem dobre :-) rozhodci jsou jenom lidi budte radi ze vam to vubec nekdo chodi piskat...nevim sice jak hrajou tymy ve 3ti lize ale verim tomu ze ten metr je na obe strany stejny...Jinak bych chtel podekovat zw dal nekdo tento projekt dohromady a soutez bezi...Diky a budte k sobe slusny Can

07.11.2012 - 02:07  
Autor : šwejk

Ámen! Pod tohle se Lukáši klidně podepíšu! Lépe se to napsat asi nedá. :-) 
Když jsem si přečetl výlev JRD, zůstal jsem evidentně se stejně přiblblým úsměvem jako ty :-)

06.11.2012 - 19:22  
Autor : Petr

Pro Lukáše: Za jaký tým prosím hraješ, že Vás ta třetí liga tak strašně seká a mlátí? Děkuji

06.11.2012 - 16:30  
Autor : Lukáš

Vážený

pane NHLH DK JRD,

s údivem ve tváři a sarkastickým úsměvem jsem si přečetl váš rozsáhlý příspěvek, na který nemohu jinak než reagovat. 

 

NHLH DK JRD,

s údivem ve tváři a sarkastickým úsměvem jsem si přečetl váš rozsáhlý příspěvek, na který nemohu jinak než reagovat. 

 

Soustředím se na pohled na situaci výlučně z pozice účastníka turnaje, který není zapojen v žádných orgánech NHLH, nevede s nikým z NHLH spory osobního charakteru, nemá žádnou averzi ke konkrétnímu týmu ani osobě a necítí se být nikomu zavázán ani podřízen

ve vztahu k ZS Benešov.

Vynechám teď vaše úvahy, či spíše spekulace, nad vlivem politické a společenské situace ve státě na nálady účastníků turnaje NHLH v Benešově, protože to už mi přijde silně "za čárou", a budu se věnovat reálnému dění.Myslím, že nijak intenzivně se nemá smysl věnovat kapitole rozhodčích. Že je jejich kvalita mizerná a rozhodování leckdy na hranici absurdity, to je fakt, který vám jistě potvrdí celá řada dalších účastníků turnaje, včetně toho, že úroveň a rychlost mnoha zápasů je silně nad schopnostmi některých sudích, kteří jsou pak schopni proměnit jinak klidné utkání ve zbytečnou frašku plnou nadávek, osobních útoků a invektiv. Zeptejte se týmů 2. ligy, jak se jim v prolínací soutěži s 3. ligou líbí, že sekání, hákování, krosčeky, držení a další fauly už nejsou vyjímečnou a trestanou záležitostí, ale staly se standardem ve hře mnoha týmů 3. ligy, které rozhodčí buďto ignorují anebo si vyberou jeden z pěti. Tady hledejte příčinu "hrubnutí" NHLH a čím dál tím více nenávistných útoků proti RO - politiku do toho netahejte, to je BLBOST. Ještě dodám, že bych se kvalitou rozhodčích v amatérské soutěži vůbec nezabýval - pokud by na druhé straně si vedení soutěže nehrálo na disciplinární komisi, a vynášení dodatečných a dlouhodobých trestů zastavení účasti v turnaji, pravděpodobně především na základě zápisu z utkání a vyjádření RO. V takovém případě MUSÍ být kvalita, nestrannost a objektivita sudích odpovídající výši hrozících trestů, a NELZE celou věc odmítnou s tím, že "rozhodčí jsou taky lidé a dělají chyby".

Argument, že nejde organizačně ovlivnit dochvilnost a docházku sudích nebo časomíry beru jako pokus o nepovedný vtip. Tak zastřešuje organizačně skutečně někdo tu soutěž anebo je to jenom takové "jako"?

Jakákoliv argumentace ve prospěch situace na benešovském ZS je také nejméně lichá. Je naprosto zbytečné a nesmyslné probírat detaily, ale pokud půjdeme k samotné podstatě věci - domnívám se, vzhledem k objemu pronajaté ledové plochy, že NHLH, respektive její týmy, patří k největším a dobře platícím zákazníkům ZS Benešov, a jeho vedení by se tak podle toho k nim mělo chovat. Zajímalo by mě, čím by výpadek financí směřující od NHLH do kasy ZS vedení ZS nahradilo, pokud by se tato soutěž na ZS nekonala. Obecně se totiž ví, že tyto amatérské soutěže de facto provoz zimních stadionů drží nad vodou - pokud je to v Benešově jinak, vyveďte mě z omylu! Z podstaty výše uvedeného tedy týmy NHLH NEJSOU ti, kteří by měli na ZS o něco prosit, ale jsou to PRÁVĚ ti kteří by si měli DIKTOVAT. Jinak ten vztah zákazník - poskytovatel služby není nastaven zdravě ani správně. A to, že soutěž běží dlouhodobě a v podstatě stabilně, je opět právě ten správný argument pro vyvíjení dalšího tlaku. Je ovšem možné, že jsou na pozadí jiné vazby, vztahy a podmínky, které a do kterých však my obyčejní "plebejci" nevidíme a tak nám můžou být UKRADENÉ. Anebo vyložte karty na stůl, ať víme, o čem se bavíme!

Závěrem dodám, že tímto způsobem reaguji především proto, že se mi hrubě nelíbil přezíravý, blahosklonný a "otcovský" tón pana JRD, kterým de facto odeslal všechny kritiky a stěžovatele do roviny "vy hlavně hrajte, plaťte a jinak se nestarejte". Troufám si tvrdit, že všichni (nebo zásadní většina) účastníků turnaje chodí do Benešova hrát hokej především proto, že je tento sport baví, má k němu vztah, těší se z něj, a je jim úplně u zadele, co je zatím. To ale neznamená, že se může dít úplně cokoliv a všichni budou jen mlčet, sbírat "omaštěné" tresty a čelit chaosu.

Sportu zdar a hokeji zvlášť!

 

 

 

 

 

 

06.11.2012 - 13:58  
Autor : Antonín Diviš
E-mail : antonin.divis@gmail.com

Zdravím přátele hokeje. Jsem brankář, který těměř dvacet let chytal od základky po dorost v Plzni, pak pár let ještě amatérský krajský přebor. Potom jsem si dal 11 let pauzu, no a teď jsem si vzpomněl. Rád bych osondoval případný zájem, než bych začal shánět znovu výstroj (když mi někdo pomůže, budu rád). Jsem na meilu antonin.divis@gmail.com, případně na telefonu 774 626 651.

05.11.2012 - 23:00  
Autor : NHLH DK JRD

Nazdárek, zdravím všechny hokejky NHLH,  pánové ze zápisů i reportů RO vyplývá, že nám hokejová populace kvapem hrubne, snad je to obrazem naší společnosti .....  Ale vážení v NHLH se nebudeme řídit obecně mizernou náladou ani nenávistnou létorikou našich politiků. Hokej NHLH je teměř lidová zábava a není důvodné se hrubě urážet, k dokazování převahy a slouží hokejový um nikoli žargon negramotů. V posledních týdnech jsem bohužel zaznamenal právě zvýšený trend hrubých a vulgárních urážek. Citovat nemá význam, ani by to nebylo taktické patrně by se totiž leckdo v uražlivých výrazech mohl zdokonalit.

Nedůstojné a hanlivé výrazy zjevně naplnuji příznaky závažného porušení pravidel mající charakter urážek a osobního hanobení což je navíc i v civilním soužití trestné. Disp. řád LH zde ukládá trest zastavení činnosti na 3÷12měs., takže každý další poklesek v tomto smyslu bude důrazně DK potrestan, tzv. "to autorům výroků  omastíme".

Prátele,poslední dobou se takto opakují podobné výlevy také na adresy RO, nemyslim, že by pánové v pruhovaném triku byli bez chyb,stejně jako hráči,  ale toliko urážek si rozhodně nezaslouží.

 

 Nyní hlavně pro Davida, chlapče Tvé pofňukávání je pověstné a nemístné, ani Tvé osobní výpady vůči mé sobě neshledávám relevantní, ušetři mě toho prosím, musím pak vysvětlovat mladším spoluhráčům proč tak útočíš aniž bych to sám tušil.  Vím, že nejsi nijak zvrácený ani zlý a beru klidně na vědomí, že trpíš averzí vůci ELAK Hockey Teamu. Jen pro pořádek, Tě Davide ujištuji, že jsme také hráli od 22hod. a přístě  si to rozdáme dokonce spolu od deseti večer, tedy pokud Ti vyjde čas..

A protože jsi člen DKNHLH pokusím se Ti osvetlit pár sounáležitostí NHLH. Tak co se týká nedostavení se RO či časoměřiců nijak moc to nedokážeme organizačně  ovlivnit, snad jen pokud, že absentéři budou méně obsazováni, Avšak absenci činovníků utkání  řeší soutěžní řád LH, volně oživuji výklad  - obě můžstva po dohodě "C" mohou ustanoví RO laiky, kteří mají plná práva ROLH.  Platby za časomíru se snížili, již druhý rok se neučtuje zápůjčka časoměrné technologie!  Ne zcela chápu jak to mysliš, s tím, že platíte peníze navíc, ale mam dojem, že si parta "srdcařů", mezi kterou jsem loni patřil, objednává večer led a zahraje si na pohodu za češ si zaplatí. Navíc myslim ve slušném čase, kde vidíš problém prosím?  Nevím jakou cítíš zasluhu v tom, že chodíš 8 let hrát svůj hobby hokej, ja chodím hrát do BN od zrodu ZS a nenapadlo by mě se na to odvolávat.  Ohledne kvality ledu, svetel, šaten sprch se prosím obrat v daný okamžik na ledaře, popř. to zanes laskavě do knihy kde se stvrzujete využití ledu, jen tak se to může následně řešit. Pokud citíš težkou křivdu v rozpisech utkání obrat se na vedení ZS BN, tam se tvoří harmonogram využití led. plochy.

Tuším, že jsem Tě tímto ani náznakem neuklidnil, ale možná se to hodí i dalším učastníkům turnaje NHLH.

 

Přeji všem pohodové zápasy a více klidu na lední hokej, JRD

05.11.2012 - 19:07  
Autor : Pavel

Zdravím.

Stalo se,že během utkání se intenzita osvětlení sníží(už ve 3zápasech),je to velice nepříjemné a myslím i nebezpečné.Komunikoval jsem z rozhodčím,který šel za ledařema,ale nic se nezménilo.Tento přístup je zvláštní....šetří se.....málo platíme?

04.11.2012 - 00:07  
Autor : David

Přesně tak pane p .Alespoň donedávna někteří to tak měli a mají!!!!??

03.11.2012 - 20:38  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103