do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : fan

Docela by mě zajímalo  za jakej tym hraje Standa, že se furt ohání těma komplexama hráčů co hráli vyšší soutěž, protože jestli nehraje za Agave, tak hraje za tým kde jsou taky hráči co to dřív hráli jinde a vyšší soutěže, mu je pak klidně mužu vyjmenovat a zeptat se ho jestli jeho spoluhráč hokejista taky má komplex.

24.11.2010 - 01:43  
Autor : RJ

Koukám na to, jak tady diskutujete pořád do kola to samé! Prostě si položte otázku:" chci hrát LEDNÍ HOKEJ??" a pokud si odpovíte, že ano, tak si přestaňte pořád na něco stěžovat! Máme rozhodčí na zápas, nyní časomíru, šatnu se sprchama, kde se po zápase můžeme i osprchovat!!! A pokud si na tu otázku odpovíte že NE, tak běžte hrát na ten rybník!!

23.11.2010 - 21:44  
Autor : standa

pro TS : pochopil jsem a více méně souhlasím

23.11.2010 - 21:31  
Autor : TS

Pro Standu: prvni radek byl nadsazke, vyjmenovane body jsem myslel vazne :-)
tak snad uz mame jasno

23.11.2010 - 21:09  
Autor : standa

Naprosto SOUHLASÍM s tím,na co upozorňuje Jarda.Velice správně posouzeno a vyřešeno.Vedení NHLH by se mělo od vedení soutěže v Sedlčanech učit.Ono to jde,když se chce,tohle je jasný důkaz.A hlavně tu neřešte,že v Benešově to dělají ve svém violnu a že je to pracné,ono to je totiž v Sedlčanech to samé,takže výmluvy jsou v tomhle případě zcela zbytečné.

23.11.2010 - 20:46  
Autor : standa

pro TS : dočkal si se omluvy,já to pochopil tak,že to zlehčuješ,jestli ty své uvedené body myslíš vážně,tak se omlouvám,je to jenom nedorozumnění

pro JH : ano hráči,kteří hrají soutěž určenou pro někoho výkonnostně jiného,než jsou oni sami mají určitý komplex,protože tím,že někoho převyšují o čemž se tím ujišťují, jsou tím k smíchu a nikoli k tomu,aby je někdo vyzdvihoval.Ano uznávám jejich kvality,tak ať si je ale poměřují mezi sobě rovnými,k čemuž ovšem NHLH nemá sloužit.Asi ale nestačí na soutěž,kam svou výkonností patří a jedou si léčit své komplexy mezi hráče NHLH.To je to o čem to je,bylo by dobré,kdyby si se podíval nesoudně a nezaujatě kolem sebe a netvrdil to co se ti hodí.

23.11.2010 - 20:42  
Autor : jarda

Podívejte se na stránky Sedlčan. Předevčírem hraný zápas Olbramovice - Stars ( měli na černo golmana). Dnes je to vyřešeno. Co na tu rychlost naše vedení!!!!!!!

23.11.2010 - 17:07  
Autor : JH

Vážení, někteří níže nepodepsaní sportovci trpící komplexem „rybníkáře“.

Souhlasím s vámi v jediné věci: pravidla jsou k tomu, aby se dodržovala. Do spekulací, kdo pravidla porušuje, se s vámi pouštět nebudu! (je to v tuto chvíli bezpředmětné:-)

K samotné soutěži:1.liga benešovské NHLH je již několik let soutěží bývalých výkonnostních hráčů doplněných o hráče amatérské - nikoli soutěží „rybníkářů“. Je to sice amatérská soutěž, ale zkuste si ji dnes zahrát bez „bývalých hokejistů“..hokej si téměř nezahraje!

Vaše útoky na komplex těchto hráčů? K smíchu! Tito hráči se obvykle vyznačují nejen kvalitní,ale i slušnou a disciplinovanou hrou. Komplex hledejte u těch, co se výkonnostní schodek snaží kompenzovat agresivní a nebezpečnou hrou (z pravidla psychicky labilní rybníkáři).

Další věc co mě zaráží: když je Elak plný téměř extraligových hráčů, tak proč s těmito  hraje naprosto vyrovnané zápasy (s výjimkou včerejška) s ostatními?? Kde se vzala výkonnost ostatních???? Z rybníka to nebude!

Co se týče spoluorganizátora soutěže Jardy Svobody a vůbec celého vedení, nechápu drzost vás všech, co se do nich neustále obouváte. Organizují tuto soutěž dlouhá léta zcela nezištně a na oplátku jsou terčem neustálých podezření a útoků. Proč tam teda hrajete????

Osobně Jardovi doporučím, aby z vedení soutěže odstoupil. Tohle nemá zapotřebí a je vidět, že vás nástupců, co víte jak dělat vše lépe je dost.

Mimochodem, když už házíte špínu na ostatní, tak se podepište.

S pozdravem, Jiří Halásek (Elak)

23.11.2010 - 16:16  
Autor : fan 2

Ještě že nejsme v extralize tam by nám všem dali pokutu za znevažování soutěže :-)

23.11.2010 - 15:21  
Autor : Petr, 13 Leváci

Tak jsem od léta marně čekal a těšil se na podobnou přestřelku. Dokonce jsem si myslel, že se všichni stěžovatelé ze soutěže odhlásili.

Ale už je to konečně tady...:-) Všem díky!

Petr

23.11.2010 - 15:20  
Autor : fan 2

To víš nikomu se nechce srát do vlastního hnízda. Lepší je dělat mrtvého brouka.

Je to moc pěkná vizitka pořadatelů soutěže.... Bohužel...

23.11.2010 - 15:18  
Autor : Asi pitomec

Ahoj podle toho co jsem si tady přečetl a podíval jsem se na kartu hráčů dle odkazů předchozích přispěvovatelů do této debaty, jsem dospěl k závěru že za Elak prokazatelně nastupoval hráč který neměl. Tudíž se ptám bude se tedy doprdele něco dít.Budou Elaku kontumovány zápasy? Vyjádří se k tomu disciplinární komise, nebo ředitel soutěže? Jsme všichni pitomci? A co jan Tleskač?

23.11.2010 - 14:25  
Autor : TS

pro Standu: ty vole, precti si jeste jednou co jsem napsal!!!!

jednak o blbcich a hrdinech tu pises ty (ja ani slovo) a jednak jsem napsal viz. body 1) a 2) ze by takove prohresky mely byt jednoznacne potrestany kontumaci!!!! tak a ted se tesim na omluvu, ktere se stejne nedockam :-)

23.11.2010 - 00:28  
Autor : standa

to TS : opravdu nechápu tvou reakci.Chtěl bych se tě zeptat,proč tedy jsou nějaká pravidla soutěží NHLH,když tady prezentuješ,aby se nedodržovala.Takže ty souhlasíš s jejich vědomým porušováním.Takže blbec je ten,kdo je dodržuje a hrdina ten,kdo né,protože má rád hokej.Tak ty si fakt neskutečnej.A proč by se neměl kontumovat zápas,když jsou v něm vědomě porušená pravidla o nastupování hráčů,ať již ,,černochů",nebo neoprávněných startů.Podle tebe by se to mělo tolerovat,to ale potom ta soutěž vůbec nemá smysl,když si v ní bude dělat každý co chce. Pravidla jsou od toho,aby se dodržovala,kór když to člověk dělá pro zábavu,ve svém volném čase a dobrovolne,to že hraje NHLH.Takže není žádoucí,aby se kuli zábavě podvádělo.

22.11.2010 - 23:38  
Autor : TS

jsem pro, aby vsichni hraci, kteri maji vice nez 20 kanadskych bodu a vsichni brankari, kteri maji prumer pod 2 goly na zapas, byli vyskrtnuti ze souteze!

lidi neblaznete sakra:-)

1) kdo hraje nacereno - ven, tymu zkontumovat zapasy - to je jasny
2) kdo nesplnuje odsouhlasene cekacky - ven + kontumace
3) nejaky maximalni pocet hracu na soupisce - proc ne, ale ROZUMNY pocet, mit na soupisce 40 nebo 50 hracu je vazne dost :-)
4) a pokud bych si chtel brat na musku neci IQ tak spis tech, co zde tu a tam urazeni hrace, kteri radi hraji hokej a z ruznych duvodu proste nemohou nebo nechteji hrat na vykonostni urovni

vzdyt de facto rikate: vy co nemate na to hrat vys (od kraje vys) bud herne, casove nebo fyzicky, tak mate smulu a nehrajte vubec - to snad ne:-)

22.11.2010 - 22:47  
Autor : standa

to Radek : já nepoužívám,to že nechodí,že se s někým nesnáší jako argument,já jenom upozorňuji na to,že i takovéhle situace jsou možné.A souhlasím s tím,že jsou přestupní termíny,které mají hráči v takovémhle případě využít,tedy jestliže vůbec chtějí hrát.Taky souhlasím s tím,že je to věc mužstev,kolik hráčů mají na soupisce,ale pak je celkem trapné,že i přesto třeba využívají služby ,,černochů" na úkor několika lidí ze soupisky,pak taky chápu,že ti lidé ze soupisky jsou znechuceni a třeba i kuli tomuhle zanevřou na hokej,což pochopitelně přináší to o čem se tu bavíme a sice ,,černochy" a oslovení hráčů vyšší úrovně,než pro jaké jsou tyhle soutěže určeny. 

22.11.2010 - 21:03  
Autor : Radek

Koukám že je tu hodně příspěvků do diskuze, ale bohužel mi tu chybí vyjádření i z druhé strany a to od ELAKU a vedení této soutěže. 

22.11.2010 - 18:01  
Autor : Radek

To že je hodně hráčů na soupisce je věc týmu kolik jich tam má. Zapomínáte také že né každý hráč může přijíd na všechny zápasy a to třeba jen proto že je v práci nebo má rodiné povinosti nebo marodí. Určitě je lepší mít víc hráču na soupisce, kteří podle pravidel mužou nastupovat v této soutěži než být limitovaný maximálním počtem hráčů  a pak chodit v 8 nebo rušit a přesouvat termíny utkání. Je to na hráčích jestli jim vadí že jich je tolik na soupisce. Argumentovat že je někdo na soupisce a nechodí protože se z někým nesnáš je divné. Přeci muže jít hrát  za jiný tým a nebude hrát s těmi které nesnáší... Hráč není majetkem týmu muže hrát za koho chce. A když je někde nespokojen tak v polovině soutěže je přetupní termín. 

22.11.2010 - 17:41  
Autor : standa

pro k - ty si u toho byl,že tvrdíš,že někdo zbil rozhodčího ? nebo ze sebe děláš jenom přechytrálka ?

pro fan - je s podivem,že přesto,že má někdo na soupisce hodně lidí ,že jich chodí málo,tak ale je potřeba to řešit v tom mužstvu ,kterého se to týká,to ale rozhodně není důvod,aby chodili ,,černoši".Oni mají asi své důvody,proč přesto,že jsou na soupisce nechodí,třeba se s někým nesnášejí,tak se na to raději vykašlou a nebo je to třeba zrovna kuli tomu,že ten někdo koho nesnáší,tak si na jejich úkor zve  již zmíněné ,,černochy",aby si zvýšil své ego tím,že takovýmhle způsobem vyhrají nějaký zápas.Moc dobře víme,kdo to třeba takhle dělal,nebo možná stále dělá.Jsem jesně pro to,když se najde ,,černoch",okamžitě kontumovat výsledek a to samé v případě nedodržení pravidel ohledně ,,čekaček",nebo neoprávněných startů hráčů,což s tím souvisí.Jednou jsou dána pravidle,tak by měla platit pro všechny.A stále tvrdím to,že jestliže se chodí producírovat hráč ,který je výkonnostně někde daleko výš,než hráči pro které jsou tyhle soutěže určeny ukazuje na jeho IQ a IQ toho,kdo si takového pozval.Je to prostě hnusárna vůči ostatním.

22.11.2010 - 17:15  
Autor : k

Že to tady je jen o penězích je jasné. Žraloky ředitel nabádá k černochům,jen aby hráli. Týnec pohrozí, že to odhlásí,když neprominou trest Špinetimu( zbil rozhodčí:-) a je jim vyhověno. Před tím nikomu trest neprominuli ani za malý přestupek.Fakt by toho měli asi nechat. A to se určitě od ledna zdraží led.

22.11.2010 - 16:32  
Autor : fan

to Standa:

otázka je proč si teamy zvou hokejisty?? protože jich chodí málo, na soupisce jich je 25 ale chodí jich 8-10, jak je to možný?? nevim, pac je to všude stejný i v Sedlčanech.Prostě v 8 lidech se to hrát nedá, takže řeknou známýmu pojd si s náma zahrát je nás málo, těžko to řeknou někomu, kdo hokej nikdy nehrál. Já jsem hokej hrál do svých 18 let, takže to umim, a kdyby mi někdo řek, pojd si s námi zahrát, tak jdu,pac mě to baví, ale kdybych viděl že jich je deset, teda akorát, tak já osobně bych asi nehrál,abych nezabíral někomu místo, prostě by mi to přišlo blbí, a tak co cítěj i oni, dle mě teda.Naštěstí tahle liga už má tolik hokejistů, že i takovej hráč co hrál před 3 rokama II.národní se tu blbě chytá, protože ho to prostě pohltí, a klesne na stejnou uroven jako my. Asi bude potřeba upravit pravidla pro start bejvalech hokejistu a taky cizincu(to je dle mě nesmysl, a je to jen kvůli elaku, aby si nemohli brat kanadany)

22.11.2010 - 14:30  
Autor : Petr

Ještě si myslím, že mít na soupisce přes 40 aktivních hráčů je pěkná blbost stím by se mělo od příští sezony taky něco udělat.

22.11.2010 - 14:21  
Autor : Petr

Ahoj jestli je to pravda tak by se měli elaku kontumovat výsledky. Neřeknu černoch z okresu, nebo možná ješťe z kraje i když je to taky haluz, ale kluk z 20 , a II ligy to se pan svoboda už posral.

22.11.2010 - 14:13  
Autor : karel

Tady aspoň vidíte, jak se soutěž vede. Ředitel turnaje nabádá mužstva,aby hrála s černochy. I je vidět,jak se k případu ELAK staví. TICHO PO PĚŠINĚ!!!!

22.11.2010 - 13:57  
Autor : standa

Přečetl jsem si odpovědi ,,fan" to jsou ale pěkné argumenty,ale stále to neřeší tu INTELIGENCI těch,kteří si zvou takové hráče,ale i jich samotných,kteří si chodí léčit své komplexy mezi ,,rybníkáře" do svých mužstev MIMO nastavené regule soutěží NHLH.Jsem PRO kontumování výsledků,když to jde v Extralize,kde se dodržela pravidla a kontumovaly se výsledky,tak proč to neudělat v soutěžích,kde to hrají lidi pro zábavu a tím pádem je mírně řečeno neetické,aby z nich někdo používáním takových hráčů o které jde dělal blbce v rámci svého soukromého potěšení.To samé je třeba udělat s tím,když si někdo přivede ,,černochy",jak se to v těchto soutěžích běžně dělá.

22.11.2010 - 11:36  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104