do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : Honza Zbytek světa

PRO M. Borkovec a ostatní

Je mi to taky trochu proti srsti se každého kluka, co by měl zájem za nás hrát NHLH, pořád vyptávat, jestli se už nechal odhlásit z ČSLH, ale v téhle soutěži jste si ty pravidla takhle nastavili, tak proč jich nevyužít k poukázání na hráče který je nesplňuje. V Pražské obdobě našeho turnaje (PLLH) se nějaká registrace na ČSLH vůbec neřeší, takže tam může hrát klidně aktivní hráč krajského, či okresního přeboru a nikdo s tím nemá problém. Přirozeně takový hráč je výkonostně úplně jinde než my z 2 nebo 3 ligy NHLH, ale logicky hledá a potom hraje v co nejvyšší skupině pražského turnaje, aby si to měl s kym dát a hra ho bavila. ( určitě všichni víte o čem píšu ) Tzn probíhá tam přirozená selekce a málokdy se stane, že nějaký "borec" si jde schladit žáhu do 4 a nížší ligy. Podle toho co píšeš je zřejmé že v NHLH nastupuje mnohem víc hráčů, stále registrovaných na ČSLH, takže bez změny pravidla o nutnosti odhlášení a čekací doby, se budeme s těmito situacemi setkávat. Co naplat byrokracie je všudypřítomná, tak řadoví členové ať hrajou hokej a vedoucí mužstev ať makaj. Sportu zdar

04.02.2010 - 11:46  
Autor : JTD

To: Míra

Protože Tě považuji za rozumnějšího respondenta uvedu svůj obecný pohled na věc.  Pokud je Ti lhostejné, že možná figuruješ ve „různých dbf“,  o kterých ani nevíš,  ani jsi se svojí evidencí nesouhlasil,  navíc jsi třeba i vykazován statisticky a v nejhorším případě jsou Tvá data např. obchodováva a je Ti to hlostejné, patrně patříš k těm flegmatičtějším občanům. Ale troufnu si předpokládát, že pokud by se Tě to bytostně dotklo nezůstaneš  až tak klidný.  Zvláště v dnešní době různých „ fishingů“ pořádaných za účelem shromaždovaní citlivých údajů.  Kde myslíš, že Ti geniální finanční makléři berou kontakty když Ti  každý měsíc volají….

Každopádně je v osobním zájmu každého jedneho člověka si svá data ohlídat, a naše NHLH je jeden malý důvod.

Mej se fajn a večer na modre - JRD

04.02.2010 - 10:27  
Autor : Watson

Jestli je satna c. 2 velka, coz si ted nedokazi uvedomit, tak ti ten rucnik mohl dost dobre take vzit klidne nekdo ze souperu benesovskeho acka z 2. ligy.

A to muzeme hovorit o stesti, ze neni letni sezona, protoze to by do hry vstoupili i fotbaliste...

04.02.2010 - 09:42  
Autor : Holmes

Pro Daniela Beka

Zdar Dane! jestliže si neodnesly tvuj ručník Bukovany, tak to bude ledař, který kontroloval kabinu po mužstvu co jí mělo. Anebo to byl zahradník - ten je vždycky vinej.

03.02.2010 - 22:22  
Autor : M. Borkovec

To: Jarda

Jardo, nezlob se na mne, ale to tvoje zdůvodnění je trochu mimo a absurdní. Nechci vůbec diskutovat a přemýšlet o tom, kdo má pravdu a jestli ten má Semtamťuk ohledně toho černocha pravdu či nikoliv, jestli někde ten "černoch" skutečně hrál, či nikoliv. Ale přenesu-li si tvoje vysvětlení na sebe, pak bych si musel zjišťovat, jestli, když jsem před více než 25 lety skončil s hokejem, tak jestli náhodou nejsem stále registrovaný. Vím, že je to zřejmě ulítlý a nepravděpodobný. Na tom nezáleží. Ale ujišťuju tě, že mě to ani nenapadne, abych dělal takový nesmysly, abych se někam díval do nějaké databáze. Prostě hokej 30 let závodně nehraju,  (resp. hraju ho skoro 20 let v BN v odborářské a NHLH lize) a je to. A ještě abych si k tomu vyžadoval nějaké písemné stanovisko od ČSLH. Hrůza.... To už jsme jako v Rusku. Prostě musíš mít na všechno papír a razítko, protože tam nikdo  o ničem nepřemýšlí, papír s razítkem je nade vše... Ale tady v BN bychom se občas zamyslet a přemýšlet mohli..

 

03.02.2010 - 01:30  
Autor : M. Borkovec

To: Daniel Bek

Milý příteli, chtěl bych tě za všechny hráče z Bukovan ubezpečit, že Tvůj nádherný červený ručník z IKEI za 100,-Kč jsme si neodnesli, nýbrž tam na tom topení zůstal i po našem odchodu. Musíš hledat pachatele někde jinde....

03.02.2010 - 01:20  
Autor : Petr

Ahoj Dane,

určitě není problém, aby jsi se na mě obrátil. :-) S bojovými sporty mám bohaté zkušenosti. Jinak samozřejmě to, že Ti to doma funguje Ti jen přeji. Hezký den všem.

02.02.2010 - 07:46  
Autor : JRD DK NHLH

Cauky Jiří,

 

takže nad rámec našeho telefonátu předkládám otevřenou odpověd:

 

Každý protest,  RO nedotažená konfrontace či závažné fauly se v prvním kole řeší bud ze zápisu o utkání či z řádně podaného, písemného protestu jednáním DK. Obvykle je vynesen prvotní výrok a ten se veřejně oznámí. Pokud se některý z dotčených teamu či hráčů cítí poškozen může podat protest k rukám ředitele NHLH. Následně je svolána opět DK a jsou dle potřeby přizváni, RO, aktéři či zástupci teamů a posuzují se jejich argumenty. Tak to je standardní postup NHLH.

 

Nyní k té kontumaci, ačkoli se každopádně snažíme používat selský i jiné složky rozumu bude nadále rozhodná pro bezproblémový start hráčů v NHLH neregistrace v ČSLH. Je to v souladu s propozicemi NHLH, které se každoročně modifikují a také schvalují.  S problémem „nežádoucích registrací v ČSLH“, rozuměj registrací, o kterých sám „majitel registrace“ nevěděl  jsme se již setkali a vždy byl takový hráč „uznán černochem v NHLH“.   Nediv se tomu prosím, tato naše „plácaná“ jak uvádíš je právě jen pro neregistrované „borce“.  Nicméně patrně je možné, jak sám tvrdíš, že má tedy ryze „amaterský hráč neprávně“ registraci 22 let aniž by to vůbec tušil. Je to sice s podivem, že jej například,  když hraje NHLH možná i pár let a jistě ví o problémech s „černochy v NHLH“, nenapadne se trochu zorientovat ve vlastním zájmu a učinit dotaz na ČSLH. Nu a pak občas to za podobné borce učiní soupeři s překvapivým výsledkem. Navíc téměř nechápu jak může být tak dlouho registrován hráč, kterému mateřský oddíl fakticky „zanikl“.  To, že je takový jedinec nadále veden v dbf ČSLH co by aktivní hráč budto svědčí o závažných problémech v evidenci ČSLH nebo ten hráč vážně není odregistrovaný a bud sám někde působí či na něj hraje někdo jiný, obojí je špatně.  Pokud se nemýlím provádí ČSLH pravidelně či nepravidelně  prolongace RP, nebo přímo jejich výměny, a to právě pro dokonalejší evidenci a eliminaci různých duplikátních průkazů a zkreslování statistik.  Nyní vážně ani selským rozumem nedokáži posoudit kde vězí pochybení. Avšak neboť je mi známo, že nepořádek je ve všech správních sférách naší, české společnosti obecně, jsem ochoten připustit, že ČSLH eviduje hráče bez jejich vědomí a souhlasu. Pokud se to prokáže, což je však věcí každého jedince, který by se měl umět ve vlastním zájmu postarat o svá osobní data a údaje, zvláště když na to máme speciální úřad,  budeme výrok DK  NHLH verifikovat. Prokázání neprávně registrovaného občana v dbf ČSLH však nespraví jen tak nějaký telefonát či prohlášení nebo přípis svědomitějšího úředníka ČSLH.  Pokud má mít takové sdělení relevantní váhu doporučuji necht jej poskytne k tomu oprávněná autorita z ČSLH v písemné podobě a řádným vysvětlením, samozřejmě k rukám konkrétně dotčeného občana  jehož citlivá data případně takto necitlivě spravuje.  Myslím, že by se pak jednalo o závažnější pochybení nežli jen zkreslování výsledků v jedné amatérské soutěži.  Pokud obdržíme takovou kopii s uznáním pochybení ČSLH ve věci neoprávněné evidence „hráče led. hokeje“  znovu pojedná DK NHLH a patrně bude kontumace  anulována a hráč bude považován za ryzího amatéra.

Pokud víš Jiří o dalších takto „poškozených“ hráčích  prosím sprav je o mém postoji necht jednají ve vlastním zájmu v předstihu.   

Všem borců z NHLH, kteří nemají doposud jasno o své „čistotě“, resp. amatérském statutu pro NHLH,  doporučuji učinit prostý avšak důrazný dotaz na evidenci svého rodného čísla v dbf ČSLH. Ušetříte si mrzutosti a mám přehršli práce. Nad to vše upozornuji, že jsem také jen amatér a nikoli specialista na sportovní právo.

 

Pozn.  pro Dana Beka – složení DK je: Václav Novák, Lada Pazdera, David Poustka, přítomen je obvykle ředitel NHLH Pavel Khek.  JRD je má zkratka celým jménem Jarda Svoboda takto předseda DK NHLH.

01.02.2010 - 16:02  
Autor : Daniel Bek

Ahoj Petře, děkuji ti za tvoji reakci na můj příspěvěk, ve kterém jsem ani po opakovaném pročtení nenašel ani známku jakékoliv výhružky. Každopádně tě mohu ujistit že mám spokojené manželství. Kdybych se náhodou někdy cítil v onrožení ze strany mé manželky mohl bych se na tebe obrátit pro radu, třeba by mi tvije životní zkušenosti přišly vhod. Dan

01.02.2010 - 13:55  
Autor : Honza Zbytek světa

Původně jsem ani nechtěl reagovat na nářky pánů a 1/2pánů ze Semtamťuku, ale asi jsou trochu smutný ze ztráty dvou bodů a evidentně si myslí že my ze Zbytku světa jsme uspořádali velkolepou oslavu s ohňostrojem na oslavu zisku těch jejich dvou bodů. Tak jen krátce pro vysvětlení: zkratka NHLH - NEREGISTROVANÍ hráči ledního hokeje. Co vám na tom není jasné?

01.02.2010 - 12:21  
Autor : Petr

Milý Dane,

koukám, že jsi krásný příklad méně inteligentního človíčka. Prvně tady vyhrožuješ pomalu celé NHLH (pardon konstatuje&scaron:-) a když se ukáže pravda proti tobě tak se ani neumíš omluvit uznat chybu a dát pokoj, ale snážíš se opět napadnout něco co se ti zdá, že by mohlo pomoct. Není tohle nahodou známka tvé nedostatečné argumentace a toho, že jsi v koncích??  Pravidla jste porušili. Tak nechápu proč teď kopete kolem sebe jak malé děti. Tak ze sebe udělej chlapa uznej chybu a neukazuj se tady jako troubelín, kterýho doma mlatí manželka.

01.02.2010 - 10:49  
Autor : Daniel Bek

Co se týká kontumace s týmem Zbytek Světa, je z kroků tohoto týmu cítit že jsou hodni svého názvu. Samozřejmě stejně tak jako my. U nás to ale znamená že nejsme excelentí hokejisti, co to znamená u Zbytku Světa se můžeme jen domýšlet. Ano chyba je že Petr Amrož, potažmo vedoucí týmu, nezjistil jestli nemá platnou registraci u ČSLH. V tomto případě se jedná o registraci za ČLTK, kde hrál jako 15-cti letý kluk a dále již nikde na tuto registraci nenastupoval! Samotné ČLTK Hokej zaniklo v roce 1998, to že v ČSLH vedou Petra Ambrože v databázi, je pravděpodobně jen kvůli tomu že dotace, nebo přidělné rozpočty jsou vázány na počet registrací(Více registrací=více peněz) a nic je nezavazuje k tomu aby nějakým způsobem zjištovali je hráč stále aktivní. Zajímalo by mne tedy kolik hráčů NHLH může mít registraci u ČSLH aniž by o tom tušili, jelikož někdy v mládí hráli "profi" hokej. I když je na Petrovi znát že za mlada hrál hokej, stejně tak se na něm podepsala dvacetiletá přestávka vyplněná zhýralým životem a 30% nárůstem hmotnosti, nezpůsobený pravidelnou návštěvou fitness centra, myslím že jeho přínos v tomto zápase a i ve všech ostatních je ze strany Zbytku Světa a NHLH přeceňovaný.

Jinak by mě ještě zajímalo co znamená že se sešla DK, ze zápisu není napsáno kdo se zúčastnil, ale pouze kdo se omluvil! Pod zápisem je podpis JRD, co je to JRD?

 

Dan

31.01.2010 - 19:44  
Autor : David-fanoušek

Kdy se započítá do tabulek kontumovaný zápas Semtaťuk-Zbytek světa? Děkuji za odpověď.

31.01.2010 - 19:39  
Autor : Daniel Bek
E-mail : daniel.bek@cgos.cz

Zdravím Bukovany, konkrétně pašáka který mi sebral červený ručník z topení ve sprchách u šatny č.2. kam jsem si ho dal uschnout, jelikož jsem ho měl mokrý z předchozího zápasu v Sedlčanech. Kdyby jsi si chtěl koupit další do sady, tak je mají v IKEA asi za 100,- kč/kus. Ty fusekle co tam byly s tím ručníkem jsi si mohl vzít také, to by mi tolik nevadilo, protože do těch se po vysprchování neutírám!!! Chudáku. 

 

Dan

31.01.2010 - 18:57  
Autor : IDDQD

Fando to tam napsaný neni, je tam ale napsáno že seš blbeček a to i s tvým bráchou Standou :-)))

31.01.2010 - 17:27  
Autor : Fanda

Maršovice jsou v Africe ?

31.01.2010 - 15:56  
Autor : Honza

Pokud je tomu opravdu tak jak píše Jirka, měl by skutečně zvítězit zdravý rozum. Pánové proberte se !!!!!

A pro toho blbečka co všude hledá černochy: jeď do Afriky a dlouho se nevracej...

31.01.2010 - 13:50  
Autor : Jirka Půlpán

Zde je odkaz na otevřenou encyklopedii. http://cs.wikipedia.org/wiki/I._%C4%8CLTK_Praha_(hokej)

31.01.2010 - 12:05  
Autor : Jirka Půlpán

otevřený dopis - neoprávněný start

Ahoj Járo,

Je s podivem, že se projednává něco o mém mužstvu bez toho, abych jako vedoucí o tom věděl.
Nesouhlasím s kontumací za neoprávněný start Petra Ambrože.
Na ČSLH bylo zjištěno, že Petr Ambrož má platnou registraci v klubu TJ Dopravní podnik Praha - I. ČLTK Praha.
Tento klub opustil 1988. Další zajímavostí je že klub byl zrušen v roce 1998, tudíž platná registrace za tento klub nebude asi moc platná.
Pokud se budete ohánět pravidlem, že podmínkou startu v naší plácaný je, že nesmí být hráč nikde registován a nepoužijete selký rozum k tomu, aby byl verdikt DK zrušen, tak můžu garantovat, že vznesu oficiální protest proti každému hráči NHLH za neoprávněný start.
Jistě si dokážeš představit ty následky. Hromada práce, mraky neoprávněných startů atd.....
Neber to jako vydírání, jen konstatuji.


Doufám,že zvítězí rozum.

Pro vedoucího Zbytku Světa mám také vzkaz. Jsi opravdu férovej!!!!!

Jen připomenu rozhovor před zápasem Semtamťuk vs. Zbytek Světa, kdy jsem tě žádal, že nemáme ani jednoho brankáře, jestli si můžu vzít nějakého jiného. Docela mě překvapila tvoje reakce. "Mě to nezajímá, potřebujeme body.Chci to mít podle pravidel..." V druhém kole jednání jsi přehodnotil tento nesmyslný verdikt a změnil na "... tak si teda někoho vemte,ale nesmí být moc dobrej" Tak jsem udělal,vzal jsem kluka,který nechytne skoro ani "ň". Před zápasem opět super reakce, kdy ti vadilo,že nemáme všichni stejné dresy a těď tohle?!

Jirka Půlpán - HC Semtamťuk

31.01.2010 - 11:59  
Autor : Fanda

No,tak to si asi jediný z Benešovských soutěží,kdo neví o čem je řeč.Ono je to totiž veřejné tajemství.

30.01.2010 - 10:04  
Autor : m

Fando, nevím o čem je řeč

30.01.2010 - 04:15  
Autor : Fanda

Jé,konečně někdo klepl přes prsty Maršovice,který jsou známí tím,že nastupují s černochy.Bravo.

29.01.2010 - 21:18  
Autor : web admin
E-mail : nhlh@elak.cz

Ahoj Davide,

jasne mas pravdu, je tam naka chyba. Udaje jsou ulozene spravne, pouze se to spatne zobrazuje.

V dohledne dobe to opravim, abys tam nebyl uz dal za hrisnika...

18.01.2010 - 12:42  
Autor : David-Zbytek Světa, Ulbrich

Ahoj Tome.

Mám na tebe dotaz. Chytám a proto se ptám, jak můžu mít v první lize 10 Tm, když jsem tam nedostal ani jednu, to samé ve druhé lize mám 4 TM, ale dostal jsem jen dvě. A to samé je u Brankáře J. Kaluse, když odchytal 2 zápasy, na kterých jsem byl, jak může mít 102 TM. Není to nějaká šílenost??? Dík za odpověď

15.01.2010 - 17:48  
Autor : JRD

Pro xxx

samozřejmě máme vyjádření všech provinilců, a to i v písemně podobě,  zkus se informovat chytráku  ......................

 

07.01.2010 - 13:17  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106