do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : TS (W+D)

Chlapi, nebyl jsem u toho, neznam detaily, takze to berte s rezervou, nerad bych nekoho zase popudil. Ale jednak bych zrovna Agave dlouhodobe z honby bodu asi neobvinoval. A zadruhe, pokud nemate doklady, tak je to z velke (dokonce bych rekl z vetsi) casti take vase chyba, ne?

Tymu a hracu, ktere nenosil doklady je spoustu (obcas samozrejme i ja), ale pak si musite nest nasledky sami. Stejne jako u ridicaku taky s vymluvou, ze je doma neuspejte... takze to berte trochu s rezervou :-)

A jeste jedna vec, casto si vedouci tymu stezuji, jak je mozne, ze v soutezi hrajou cernosi, ze to moc dobre vedeni musi vedet. No a bez konfrontaci to proste odhalit nejde.

27.09.2009 - 19:26  
Autor : Ondra13-semtamtuk

pro velké borce z Agave-honiče bodů: Mnoho štěstí v soutěži. Myslím, že si to v soutěži letos ještě užijete. Všechny týmy který si přijedou zahrát do Benešova hokej mají velmi v oblibě týmy, které, když prohrávají tak se snaží urvat body ubohou konfrontací. Všem doporučuji, aby si, jako my, nezapomněli doklady a dobře se připravili na vznikající syndrom 3.ligy, šířící tým Agave- konfrontace. Pak si ušetříte cestu a "super" zážitek ze hry. Ondrej13

 

Jsem přesvědčen, že všechny týmy si teď ohlídají p

27.09.2009 - 12:59  
Autor : Jirka-Semtamťuk

TO AGAVE: Blahopřeji k vítězství. Pět z nás nemělo ani ň:-) Jinak super zápas. Těšíme se na příští.

26.09.2009 - 00:46  
Autor : Mato Elak
E-mail : matej.ferancik@nktcables.cz

Dbry den, PROSIM O POMOC. VCERA PO HOKEJOVOM ZAPASE ELAK-ALEXANDRA SA MI STRATIL PRED ZIMAKOM (PRAVDEPODOBNE) MOBILNY TELEFON NOKIA N96. POKIAL HO NIEKTO NASIEL PROSIM O VRATIENIE. ODMENA 1000 KORUN. POKIAL HO NIEKTO NASIEL A HNED VYPOL, SIMKU ZAHODIL A TELEFON SI NECHAL A BUDE HO POUZIVAT, PROSIM.... ESTE STALE HO MOZE VRATIT ODMENA HO TIEZ NEMINIE ALE NECH HO NAHODOU NENAJDEM....POTOM MU ODTRHNEM HLAVICKU A ZAHRAM SI S NOU FOTBAL :-) DIK ZA POMOC ¨ MATO
24.09.2009 - 15:05  
Autor : Lada

Jirko , podle toho co jsi tu na diskusi napsal a jak se tu projevuješ, to vypadá , že to co píšeš o Sosnovcovi jsi ty.

21.09.2009 - 23:00  
Autor : Mirek

Pánové , opravdu se podivuji, jak se nám to tu opět rozrůstá. Jednou si to rozdají dva borci jako muž proti muži a všichni jsou s toho na větvi. Pokud by to nebyl čestný souboj jeden na jednoho, asi bych se taky divil, ale i podle zápisu, tak i podle reakcí dopisujcích to tak bylo. Tak čemu se divit. Dv se chtěli pomlátit, tak to udělali, co je na tom divného, zbytek ať řeší soud. Zarážející na celé věci je fakt, že se tu obviňují lidé, kteří vůbc nic neudělali proto, aby se to nestalo. Podstatnější je na celé věci je skutečnost, že najednou je tady tři prdele pisálků, kteří celou věcí opovrhujou a jsou tět nejlepší.

Mirek

Pokud se nepodepíšete, tak na mě zapoměňte

21.09.2009 - 20:02  
Autor : Jirka

Sosnovec je idiot , kterej sem vůbec nepatří. Dost diskuse.

21.09.2009 - 16:10  
Autor : Lada

Díky za vysvětlení asi to tak opravdu bylo,protože si opravdu nejsem ani já a ani spoluhráči vědomi nějakého mého vyloučení.

21.09.2009 - 10:54  
Autor : referee

pro Láďu: Jako rozhodčí Ti vysvětlím jak se stalo, že jsi uvedný v zápasi o utkání jako potrestaný hráč. V zápise o utkání jsi uveden s nějakým číslem dresu, který jsi zřejmě půjčil hráči v poli, který byl potrestán tímto trestem. Je to chyba vašeho teamu, že jste neopravili čísla dresů v zápise o utkání.

21.09.2009 - 10:51  
Autor : Lada

Ke mě se níže uvedené prohlášení mužstva HC Leváci nedostalo,takže za sebe jsem správně tvrdil,že o ničem takovém nevím.To prohlášení jsem si přečetl až dnes a plně s popsanou situací souhlasím a každý,kdo zápas viděl,nebo byl jeho součástí,tak s tím musí souhlasit také,protože to jak je to popsáno je pravda.Tvrzení opaku je normální lež.

21.09.2009 - 10:50  
Autor : Lada

Já jsem žádný trest nedostal.A už vůbec nechápu,kde jsi to vzal a jak se to tam dostalo.A můžeš si o tom myslet co chceš ty chytráku.

21.09.2009 - 10:40  
Autor : Jirka - semtamťuk

 zápis o utkání
I.  Góly:  1) HC Semtamťuk, Z. Poláček (D. Bek), 06:05
   Vyloučení:  J. Lukšan, (10 min. za OT), 06:20
O. Cerman, (2 min. za nedovolené bránění:-), 08:50
J. Lukšan, (20 min. za OK), 08:50
Z. Poláček, (2 min. za faul kolenem), 14:30
II.  Góly:  2) HC LEVÁCI, O. Sosnovec (L. Cvrček), 10:28
3) HC Semtamťuk, J. Skácel (M. Růžička), 13:14
   Vyloučení:  J. Rejmon, (2 min. za 6 hráčů na ledě), 07:40
J. Stejskal, (2 min. za držení:-), 10:00
týmový faul - HC LEVÁCI (2 min. za 6 hráčů na ledě), 10:03
III.  Góly:  4) HC LEVÁCI, O. Cerman (P. Picek), 18:10
   Vyloučení:  J. Skácel, (2 min. za napadení:-), 01:23
V. Kalivoda (brankář), HC LEVÁCI (2+2 min. za hrubost), 04:16
V. Kalivoda (brankář), HC LEVÁCI (2 min. za napadení:-), 04:16
M. Růžička, (2+2 min. za hrubost), 04:16
J. Skácel, (25 min. za TH), 04:16
O. Sosnovec, (25 min. za TH), 04:16
L. Herda, (2 min. za nedovolené bránění:-), 09:16
D. Špidra, (2 min. za zdržování:-), 09:25

 

Ahoj Jiri,

- urcite ne jednostrane - pouze subjektivni a pouze v ohledu na ty dva kohouty

- co se tyka rozhodcich - souhlasim

- nepripadam

- nepamatuji a nikam se neradim¨

Dan

------------ Původní zpráva ------------

Re: Fwd: rvacka Semtamtuk vs HC Levaci

Datum: 10.9.2009 09:25:58

Ahoj Dane,

Trosicku jednostranne.Ale je to tvuj nazor.dik za kopii.Jeste jednu vec k rozhodcim. Rozhodci je od toho , aby posoudil ve zlomku vteriny spornou situaci. Ne pokazde se zavdeci jedne ci druhe strane. Ale to , jak se hra bude vyvijet je hlavne na mentalite hracu!!! Jestli je nekdo tak vypatlanej a neumi krotit sve emoce , nemuže svou vinu hazet na rozhodciho.To je zase muj a doufam ne jen muj nazor.

A nepripadas si trochu jako terorista nebo vyderac???

"V zaveru je nutno rici, ze cely team HC Levaci stoji jednoznacne za Olegem Sosnovcem. V pripade jeho neadekvatniho potrestani jsme pripraveni odstoupit - i za cenu ztraty sponzoru - ze souteze. A to nejen letos, ale nezucastnili bychom se ani dalsich rocniku teto souteze v Benesove."

Asi nepamatujes Auto Kunratice:-) Timto se radís na stejnou pricku.

>

Jirka

10.09.2009 08:33

Fwd: rvacka Semtamtuk vs HC Levaci

Vazeni panove,jako vedouci muzstva HC Levaci citim potrebu vyjadrit se k incidentu behem zapasu HC Semtamtuk vs. HC Levaci.V uvodu je nutno rici, ze zapas byl vyhrocen od sameho zacatku, a to zejmena vinou rozhodcich, kteri zapas nezvladali a netrestali fauly ani na jedne strane,zmatene posuzovali zakazana uvolneni atd.V prubehu 1. a 2. tretiny utrpel hrac HC Levaci Rada trznou ranu u korene nosu a hrac Kratochvila trznou ranu v obliceji - obe zraneni doprovazela tekouci krev.Ani jeden z techto faulu potrestan nebyl, stejne jako rada "mene viditelnych"faulu, ktere ustedrili Levaci hracum Semtamtuku.Co ovsem predvadel hrac Semtamtuku Skacel presahovalo unosnou mez. V case 01:30 treti tretiny bezduvodne a zezadu napadl hrace Levaku Poustku a narazil jej na hrazeni.Vsichni zname telesnou konstituci Skacela oproti Poustkovi...V teze treti tretine za casu 04:16 tentyz Skacel napadl kroscekem zezadu hrace Levaku c.46, ktery byl bez puku, klecel na lede a byl celem k  mantinelu!!! Tady uz slo ze strany Skacela o vylozene likvidacni faul.Po tomto icidentu si Skacel se Sosnovcem ostre vymenovali nazory, pricemz Skacel Sosnovce uhodil hokejkou pres lytka ze zadni strany a shodil pritom rukavice. To byla pro Sosnovce jasna vyzva. Shodil tedy rukavice take, ale to uz Skacel trhal jeho dres a povalil jej na zem. Sosnovcovi se podarilo vyprostit zpod Skacela a vysledek uz znate sami.Nechci Sosnovce obhajovat, ale Skacel jen sklidil, co zasel. Sosnovec prijal vyzvu k boji od stejne stareho, stejne urostleho a stejne vyspeleho hokejisty.Z tohoto pohledu se jednalo o ferovou rvacku chlap proti chlapovi a vyzyvatel i prijemce vyzvy museli pocitat s nebezpecim, ktere takovato rvacka nese a do ktere se oba a dobrovolne pustili.Podobnou vyzvu by Sosnovec urcite neprijal treba od Ondry Novotneho ze Struharova.Nutno dodat, ze borci z HC Levaci - a verim ze i ze Semtamtuku - odsuzuji tuto rvacku jako takovou a vime, ze tohle do nasi ligy nepatri.Ale stalo se a tezko se dopatrate objektivniho popisu situace. A uz vubec ne od rozhodcich,kteri objektivni nebyli ani vuci Semtamtuku ani vuci Levakum.

Nesnazte se proto delat ze Sosnovce grazla a exemplarni pripad.Ano, at ma distanc na par zapasu. Stejne jako Skacel. Ale na celou sezonu, popr. na dozivoti???

V zaveru je nutno rici, ze cely team HC Levaci stoji jednoznacne za Olegem Sosnovcem. V pripade jeho neadekvatniho potrestani jsme pripraveni odstoupit - i za cenu ztraty sponzoru - ze souteze. A to nejen letos, ale nezucastnili bychom se ani dalsich rocniku teto souteze v Benesove.

>

V ucte

>

Daniel Vaculik

vedouci HC Levaci

 

Tak teď posuďte, kde je asi pravda. Je vidět že někteří Leváci mají na hřišti za sebe klony , když si nepamatují co se vlastně přesně dělo:-)

Jirka

21.09.2009 - 08:35  
Autor : Lada

Vážení,je celkem směšné číst urážky a zaručené zprávy o již zmíněném incidentu.Co se týká zápasu,tak každý,kdo ho viděl moc dobře ví,že bitku hráč Leváků Sosnovec prostě nevyprovokoval, nezačal a rukavice první nesundal.            Ano jsem ten o kterém lživě zmiňuje neméně lživý příspěvek dalšího chytráka se zcela zaručenýma informacema k zápasu.Asi tě zklamu,ale žádný trest jsem ve zmiňovaném zápase nedostal,tak laskavě nelži,nepomlouvej  a neovlivňuj svou lží názory ostatním.Ještě poznámku,o žádném ultimátu od Leváků nic nevím,to asi bude další zpráva od člověka se zaručenýma zprávama,zatím to ale vypoadá na pouhou pomluvu.Raději se soustřeďte na hokej,který jste se rozhodli na téhle úrovni hrát ,nebo se alespoň snažit hrát a neovlivňujte ostatní svýma ,,zaručenýma zprávama" ,které jsou zcela nepodložené vy chytráci. 

20.09.2009 - 22:39  
Autor : Čtenář

zdravim vás pánové!!

Tak si tady čtu tyhle řádky, o zmiňovaném incidentu a hlavně panu Sosnovcovi. Jen jsem chtěl přidat polínko do ohně, a to takové benzínové. Jsem známý jednoho kluka, kterého pan Sosnovec zmlátil v práci. Výsledek??-- zlomená sanice a vyražený zuby. Vidim, že se činí i jinde, nevím sice jak hraje, ale prát se asi umí, ale to nemění nic na tom, že je to recidivista.Doufám, že mu to u soudu spočítají podobně jako tady u vás.

20.09.2009 - 20:43  
Autor : Petr 13, Leváci

TO: Lada a Jirka

Hoši vyměňte si maily a telefony a už s tím neotravujte ostatní. Dost na tom, kam to celé došlo...

A ještě dovětek pro Jirku. Tvoje hodnocení je taky dost jednostranné, každý ví, kde je pravda, tak to zkus taky neotáčet...

A ještě nakonec upozorňuji, že do další podobně hloupé diskuze se už nenechám zatáhnout, další příspěvky na toto téma publikovat nebudu.

Petr

20.09.2009 - 18:47  
Autor : Jirka - semtamťuk

to Láďa:  Jestli jsi V.Kalivoda , tak je docela vtipné , že se právě ty zastáváš Sosnovce , když jako brankář jsi v tomto zápase dostal 2+2 za hrubost a zároveň 2 za napadení. A to musím dodat , že to bylo to ono střídání , kdy Sosnovec vyautoval Skácela. Takže máš taky dost velkou zásluhu na průběhu zápasu!!! Tak teď povídej o pravdě , hrdino.

20.09.2009 - 17:14  
Autor : Jirka - semta´

to Láďa:  Byl jsem v ten moment na ledě. Kdo tady lže jsi ty a Leváci. Mimochodem chováte se jako děti , nebo vyděrači. Napsat DK , že pokud Sosnovce nepřiměřeně potrestají , tak už nebudete tuhle sezonu hrát a dost možná navždy odejdete , je docela troufalé!! Něco vám poradím. Tak táhněte do p.... když si nedokážete přiznat , co je Sosnovec za monstrum. Mě osobně chybět nebudete.

20.09.2009 - 16:54  
Autor : HC AGAVE #20#

Chtěl bych poděkovat hráči ze Zbytku Světa p.Bášovi, za to že mě dvakrát za zápas fauloval. Po prvním faulu podražení jsem byl ještě v pohodě, bohužel po druhém faulu loktem mířeném přímo do žeber mě poslal na mantinel a zároveň na neschopenku. Mockrát děkuji že nemusím do práce. Rekreačnímu sportu zdar

19.09.2009 - 13:29  
Autor : to Lada

Láďo seká se ti cpsl, řekni tátovi ať ti to opraví :o)))

18.09.2009 - 20:41  
Autor : Lada

Jirko ty LŽEŠ.Nevím,jak jsi k tomu co tvrdíš přišel,ale tu rvačku Sosnovec NEVYPROVOKOVAL a ani NEZAČAL a rukavice sundal jako druhý.Chtělo by to myslet,nebo přinejmenším tvrdit pravdu a nepsat lži,které uvádíš.

18.09.2009 - 09:45  
Autor : Jirka

to Láďa:  Jseš p........ Sosnovec do téhle soutěže nepatří!!!!! A bitku bez rukavic vyprovokoval celou on.

17.09.2009 - 21:32  
Autor : Midloch "C" FireDeamons

Pro Thomas:

Sice vůbec nevím kdo jsi ani za jaký hraješ team ale chtěl bych tě poprosit aby jsi nemíchal jméno našeho teamu do této záležitosti.

16.09.2009 - 10:03  
Autor : Tomas

Skoda,ze misto p.Skacela tam nebyl hrac z Firedemons p.Dolezal.Mozna by se mu konecne rozsvitilo v hlave.To je presne hrac,ktery se nesnazi hrat,ale faulovat.Kazdy kdo proti nemu hral,tak vi o co jde.

14.09.2009 - 14:19  
Autor : Lada

Tu rvačku opravdu Sosnovec nezačal a nevyprovokoval,jestli je to uvedeno v zápase,tak je to přinejmenším OMYL.A v té již zmíněné rvačce,která trvala opravdu jenom chvilku,tak první kdo sundal rukavice byl ten co jí vyprovokoval a to opravdu Sosnovec nebyl.To uvádím jenom pro dokreslení situace,aby si mohl udělat každý, kdo chce svůj nestranný obrázek o vzniklé situaci.

14.09.2009 - 09:09  
Autor : Jirka Jung
E-mail : j.jung@seznam.cz

Lada> Nebreč :-)

14.09.2009 - 01:49  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104