do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : Tomáš J.

Pro Toma. Předem díky za odpověď. Nicméně musím upřesnit několik věcí. 1. To že to řeším není námitka, ostatně dle propozic to ani není už možné, ale pokus o poučení se ze vzniklé situace. 2. Chápu, že dělat registrace a všechnu tu práci okolo ve svém volném čase je dřina, ale zdá se mi zvláštní, že zrovna v týmu kde jsou lidi zabývající se vedením této naší skromné soutěže se udělá registračka někomu těsně před play off 2007/2008 a jediná omluva je, že se holt všeobecně stejně nad tím přimhuřovali oči. Jediný dokument, že to v podstatě je v pořádku je soupiska z první poloviny prosince 2008. Promiň, ale je možné ji někde shlédnout a potvrdit, že kovářova kobyla chodí bosa? Navrhuji a je to i na tobě, aby to bylo zvládnutelné, že v přestupním termínu musí být odevzdána soupiska, a podklady pro registraci maximálně do určeného datumu +- 14 dní s tím, že hráč nesmí nastoupit do té doby dokud nemá registraci. Soupiska by byla dostupná v originále na stránkách týmu po začátku a po přestupech. 3. Já a myslím a mluvím za sebe, že jsme si zahráli pěkný hokej i když je pravda, že některé "příkoří" nás zlobili, ale myslím, že i kdybychom věděli o nějakém černochovi, tak by jsme to neřešili kontumací, ale to mluvím jen a jen za sebe.

18.03.2009 - 23:25  
Autor : McDuck

Tomáši Svobodo já chápu tvůj argumen,ale kolik zápasů odehrál ten hráč v sezoně 2007-08 ,že tak nutně potřeboval udělat registraci????

18.03.2009 - 22:31  
Autor : Tomas Svoboda

Cau detektivove (pro T. Janotu a D. Poustku :-)):

sveho casu to bylo tak, ze podminkou bylo mit hrace napsaneho na soupisce v radny termin (coz je bud pred zacatkem souteze nebo v prestupnim terminu) a registrace se pak mohla vyrobit i po tomto terminu (pricemz na registraci byl uveden datum vytvoreni samotne karty), to bylo zavedeno kvuli neskutecne nekazni vedoucich tymu - kdy napr. pred zacatkem letosni sezony byly podklady pro soupisky a nove registrace dodany s tak neskutecnymi zpozdenimi a prutahy, ze by soutez nedalo dohromady ani jednu ligu z 10 muzstev (pokud by se striktne trvalo na dodrzovani vsech ustanoveni), vzhledem k tomu, ze tato soutez je pro velke mnozstvi nadsencu, ja osobne povazuji za zbytecne hrat si na velke svazy, ktere nepovoli ani o den vice (krasne se tomu rika byt papeztejsi nez papez) a snazim se tim predevsim ostatnim vyjit vstric

nepovazuji to za stastne, ale je pro me (i vedeni souteze) je mensi zlo primhourit oko pri takovych prohrezcich, nez vyloucit nebo neprihlasit 20 tymu ze 30 kvuli tomu, ze prosvihly lhuty a 50 novym hracum neumoznit hrat ze stejneho duvodu

takze, abych to shrnul, bylo nutne mit hrace na soupisce v pravou chvili a nad pozdejsim dodanim skutecnych podkladu se primhurovali oci (ale pochopitelne takovi hraci kteri byli vcas zapsani na soupisku, ale nedodali podklady nemohli hrat bez RP) - proto je hracu s terminem registrace po uzaverce vice - ale klicove je, kdy jej pridali na soupisku (a po dohode jsem tyto prutahy akceptoval), mozna to neni spravne, ale hlavne v tom prosim nehledejte skulinku, abych sel naruku jednomu konkretniu tymu, to byste byli vazne mimo, to jsou drobne ulevy, ktere jsou motivovany zjednodusenim prace vedoucim a memu co nejprivetivejsimu chovani vuci vam

konkretni reseni takove situace momentalne vlastne asi ani neni v propozicich popsano (takze asi nebude od veci pridat do nich formulku, ze registrace, ke kterym nebudou dodany podklady do prestupniho terminu nebudou vyhotoveny)

doufam, ze to takhle staci

18.03.2009 - 22:20  
Autor : Tomáš J.

Díky Mc Ducku, toho jsem si nevšimnul. Vznáším tímto dotaz na Toma Svobodu jako na člověka zodpovědného za výrobu registrací a registrování hráčů  a na vedení soutěže" proč je hráč zaregistrován mimo přestupní termín /Mc Niven nebyl jediný/, konkrétně po polovině soutěže respektive skoro ke konci a je veden jako hráč za danný tým už za právě probíhající sezónu?" V podstatě by tento hráč už do probíhající sezóny neměl zasáhnout a měl by být veden až od další. Pouze na základě tohoto mohl Mc Niven hrát letos soutěž, tedy přesně řečeno finále během své dovolené v ČR. Kde je chyba? Podle mého by se na něj mělo vztahovat ujednání z propozic o startu cizinců, tedy, že od 2008/2009 se noví cizinci registrovat nesmí a hrát také ne, pokud nehráli již v předešlých sezónách. Tomáši a vedení soutěže, možná, že mi něco uniklo nebo to nelze na internetu dohledat, a proto prosím o vysvětlení. Díky Tomáš J.

18.03.2009 - 21:33  
Autor : fanda

Jestli si to nepochopil,tak ELAK může,on to totiž organizuje a jak je patrné z příspěvků,tak ten co organizuje si může dělat co chce a to ELAK dělá.A co se týká ,,černochů" a jejich hrz,tak je asi takz vše v pohodě,proto to asi nikdo nechce řešit.Po shlédnutí některých finále lig jsem dospěl k názoru,že některá mužstva se právě v zápasech těmi ,,černochy" hemžila.A mělo by se s tím něco dělat i z hlediska brankářů a to i v základní části soutěží.Protože v některých mužstvech nastoupí třeba tři,či čtyři brankáři a světe div se,všichni mají stejné jméno i příjmení.To jsou ale záhady.

18.03.2009 - 21:25  
Autor : fanoušek

Tak jak je to s tou inzultací? To to opravdu vedení zahraje do autu? Je to opravdu ostuda! 19.12. dostal hráč Průhonic za hrubé urážky rozhdčímu 8 týdnů. Inzultace členů Elaku se netrestá ani dvěma minutami. Pro nezasvěcené. Hráč J. Svoboda 2x najel do rozhodčího ve stylu krosček a ten dělal ze sebe osla.

18.03.2009 - 21:06  
Autor : McDuck

Tome tak jsem to našel Mc Niven  Andrew  má vystavenou registraci 17.2. 08 ,tak nevím kdy byl přestupní termín.

18.03.2009 - 20:15  
Autor : McDuck

Ahoj Tomáši tak jinak kdy tento hráč má vystavenou registreci???

18.03.2009 - 19:36  
Autor : Tomáš J.

Ahoj Davide McDucku :-). Do této debaty se zapojoji jen abych uvedl vše napravou míru, ač z týmu poražených. Tebou zmiňovaný hráč byl opravdu v sezoně 2007/2008 na soupisce Elaku. Jakožto hráč Ulbrichu jsem se na to díval protože jsem tomu pochopitelně nevěřil, ale je to tak a tím pádem je vše v pořádku. Najdeš to v kolonce soupisky. Jiná věc, ale je zda tento hráč splňuje další ustanovení propozic a to 2.20.  Start cizinců je umožněn za podmínky, že cizinec je „amatér“, statut amatéra – cizince je dán tím, že nikdy a nikde nesměl hrát hokej za finanční odměnu či honorář apod. Pokud byl cizinec někde za hokej placen vztahují se na něj řádné čekací doby. Posuzování, resp. srovnávání úrovně různých zahraničních soutěží bude prováděno vždy v konkrétním případě STK NHLH až na základě protestu proti konkrétnímu hráči. Bohužel toto jde špatně dokázat a proto jsem na poslední zahajovací schůzi navrhnul řešení ohledně cizinců, které, ale neprošlo a došlo k úplnému zákazu cizinců od sezóny 2008/2009.

Do nové sezony dávám do pléna návrh jak předejít problémům s tím, že v rozhodujících zápasech nastoupí někdy skoro jiný tým než v základní soutěži, ale dle propozic je vše v pořádku. Navrhuji omezit počet hráčů na soupisce na nějaký rozumný počet, třeba 20 hráčů v jednom týmu + 2 braknáři, protože v současné době se domnívám, že může být v soupisce neomezený počet hráčů včetně "černých koňů", kteří pak přijedou pouze na zavolání k určitému rozhodujícímu zápasu. Toto omezení by podle mého tomuto zabránilo, protože by v soupisce byli hráči vesměs skutečně aktivní a docházející pravidelně během celé soutěže a tím pádem by na tzv. černé koně nezbylo místo, protože by si žádný tým nemohl dovolit mít v soupisce větší počet těchto "neaktivních" hráčů s ohledem na to, aby se byl schopen scházet v hratelném poču i v průběhu roku.

PS: Už se vidím v pozici kacíře a málem kamenovaného jako loni po zahajovací schůzi.

Jinak se mějte všichni hezky

18.03.2009 - 17:42  
Autor : Stařík

Co ty nato Tomáši ,kde je chyba??

18.03.2009 - 17:31  
Autor : McDuck

Pro pana Žáka 59 : toto není zášť ani nic jiného .To jsou naprosto jasná fakta ,které usvědčují HC Elak z podvodu při finále první ligy,nebo máte jiné důkazy?

18.03.2009 - 16:10  
Autor : McDuck

Pro všechny hráče ,kteří tady píšou takové nesmysly o organizaci této soutěže.1.Jsem rád ,že někdo organizuje tuto soutěž ,ale nedává mu  to právo zneužívat pravidla ,které byly schváleny všemi účastníky.2.Letos pan Ing . Khek dal návrh na zahajovací schůzi,že nebudou v NHLH hrát zahraniční hráči ,kteří nemají vystavenou registraci z předešlých sezon./Odpověď pro  Matějě Ferenčika proč Golgejt nemohl mít další cizince v mužstvu a kdo tento návrh podal./3.Bod 2.21 ze stanov soutěže :Od sezony 2008-09 není povolená zásadně již žádná ,nová registrace cizinců.Cizinci,kteří v NHLH již hráli v minulých sezonách a mají vystaven řádný RP NHLH Benešov se mohou nadále soutěže zúčastňovat/ vztahuje se na veškeré osoby s jiným pasem nežli pasem ČR/.3.Dnes po zakoupení benešovské Jiskry jsem zjistil ,že za HC Elak  hrál hráč Andrew McNiven.Tento hráč určitě nemá pas ČR.ani registraci z minulých sezon.Vycházím z internetových stránek  kde jsem nikde tohoto hráč nenašel viz .přestup a noví hráči . Závěrem k této kauze,HC Elak vyhrálo tuto soutěž nezaslouženě  a doufám ,že zástupci mužstev se k tomu při další schůzi na sezonu 2009-2010 vyjádří. S pozdravem David P.

18.03.2009 - 15:25  
Autor : fanda

Mlít svou znamená NESOUHLASIT s účastí ,,černochů".Těma reakcema Vás chytráků ale podporujete opak,tak to vůbec nemusí být registračky a už vůbec by se nemuseli dělat jakékoli soupisky,když to má od některých chytráků podporu.

18.03.2009 - 14:16  
Autor : Tomas Svoboda

Ja souhlasim s Honzou, ktery souhlasi s Mirkem.

Mirek to napsal velice pekne a pravdive.

Fanda, Fanousek a ja nevim kdo jeste si tu bude asi jeste holt chvili mlit dal tu svou... ale od toho to tu ostatne je, takze je to naprosto v poradku

18.03.2009 - 14:13  
Autor : fanda

Já akorát nechápu to OMLOUVÁNÍ a bránění ,,černochů".Ono totiž v jejich případě se jedná o jistý komplex : ,,jít hrát někam o čem vím,že jsem jasně lepší,než ostatní,ale zase né tak dobrý,abych se prosadil tam,kam patřím".Tito hráči totiž do těchto soutěží nepatří.Jinak souhlasím.

18.03.2009 - 10:44  
Autor : Honza

Naprosto souhlasim s Mirkem.

18.03.2009 - 00:12  
Autor : Mirek

Vážení známí a neznámí,

čtu tady jedno osočování za druhým a je mi z toho zle. Podle těch řečí, které se tady vedou usuzuji, že tuto soutěž hrajou samí profíci, kterým prohrou utíkají stamilóny. Nevím proč spousta lidí tuto soutěž hraje, ale mě, jak mne tu jistá faninka nazvala, dědovi, jde o to, že mohu jednou za čas obléci na sebe hokejovou výstroj a jít si zahrát hokej, udělat si žízeň a vyvětrat hlavu. Osobně jsem to dotáhl do dorosteneké ligy, ale tomu už je nějaký pátek a v současné době jsem rád, že se můžu jít občas protáhnout na led. Obdivuji lidi, kteří si vzali na triko organizaci takové ligi a jsem rád, že tací lidé vůbec existují a proto jim mnohokrát děkuji.

Ono házet špínu na druhý umí každý, ale málokdo něco proto udělá. A když se Vás pánové zeptám, dejte si jednu jedinou otázku a popravdě na ni odpovězte: "KDO NENASTOUPIL ALESPOŇ JEDNOU S NĚJAKÝM "ČERNOCHEM"". Dovedu si představit, že mnozí z Vás odpovídate "náš tým ne". Pak bohužel víceméně lžete sami sobě. Pokud by jste totiž prošli registrační průkazy na Svazu ledního hokeje, tak by jste asi koukali.

Je pravdou, že pokud jdu na led, mám jediný cíl, vyhrát. Pokud prohraji a soupeř můj tým přehraje ( i za cenu "černochů"), tak mu popřeji k vítěztví a jsem rád, že jsem si vyvětral hlavu, udělal žízeň a mohu jít zítra do práce, a v tom spočívá to kouzlo této soutěže. A pokud se domníváte, že jinde je to jiné, tak jste vedle, protože tyto sutěže hrají kluci, kteří hokej milují celým srdcem a je jim jedno zda jsou registrváni tam či někde jinde. Bez nich by tyto soutěže nebyly.

Děkuji pořadatelům za organizaci, děkuji soupeřům za krásné hokejové mače a velký dík rozhodčím, kteří bohužel musejí snášet nářky a nadávky od hráčů, kteří si sami neuvědomují, že jsou též lidmi a že v průběhu zápasu udělají spoustu chyb, tak jako třeba ten "člověk" rozhodčí.

S přáním krásného léta Mirek

17.03.2009 - 23:31  
Autor : fanoušek

Tady nejde o černochy. Za ELAK hrál ve finále člověk,který ani nevěděl kde je zimák. Toho(jak jsem se dověděl) navigovali telefonem z kabin aby trefil. Co si o tom myslet? Spíš mě zaráží chování Jardy Svobody. On se na webu zeptá Pravoše, jestli to napadení považuje za inzultaci,tak se mu omlouvá. Co o tomhle si myslet. On může vše!! Návod pro příští sezónu je: inzultujte rozhodčí ( i hokejkou), jako v tomto případě, můžete je hrubě urážet a protihráče můžete zmrzačit. Pak se omluvte na webu a pokračujte ve hře. Vás člověk, který dělá to samé přece nemůže potrestat zákazem činnosti. 

17.03.2009 - 18:49  
Autor : fanda

Štve tě,že nevíš,kdo jsem,máč z toho nervy.Ale co se týká protěžování ELAKu,tak to je dlouhodobá záležitost.Jinak moje jméno ti asi nic neřekne.F.Starý

17.03.2009 - 17:47  
Autor : ELAK#1

"FANDOVI HOKEJE ": POKUD SE STYDÍŠ NEBO BOJÍŠ ZA SVOJE JMÉNO A OSOBU,TAK SE NE..R DO HOKEJE !! :-)  konec!!     V.RÁLEK

17.03.2009 - 16:43  
Autor : fanda

pro ELAK 1  - o co ti jde? Vždyť já jenom konstatuji to co každý moc dobře ví. 

17.03.2009 - 12:30  
Autor : ELAK #1

Vzkaz pro "fandu" hokeje,mohl bys vystoupit z anonimity,když už jseš takový kritik a odborník !!

Jako brankář letošního vítězného týmu HC ELAK, bych tě možná pozval na naší závěrečnou párty s hokejem na žízeň. Takové "fanoušky" rádi osobně poznáme!!  :-)

ELAK #1 V.Rálek

                                                     

 

16.03.2009 - 22:59  
Autor : fanda

Těch finále jsem viděl dost,abych mohl tvrdit o tom,že hrají černoši.Ale co se týká toho,že když někdo něco organizuje,tak se ho netýkají pravidla je dosti podivné.Je pravda,že by se mu mělo poděkovat,ale nechat ho ať si dělá co chce,to je trochu přehnané.

16.03.2009 - 15:43  
Autor : Petr 13 - Leváci

Hoši, to je prdel... Celou sezónu jsem čekal, až se zase rozjede nějaká podobná diskuze. Už jsem si myslel, že se nedočkám...

Petr

Ps: Díky všem organizátorům, spoluhráčům a protihráčům. Už se těšímna příští rok. ...a ještě jedna poznámka, v tomhle sportu někdo vyhraje a jiný vyhraje, tak to prostě chodí.:-)

16.03.2009 - 15:08  
Autor : zak nr. 59

Jen krátká reakce pro "fandu": Kolikrát vyhrál Elak NHLH za posledních dejme tomu pět let? Nebo za deset let? Když se tedy nechává pravidelně vyhrávat... A kolik zápasů Elaku v základní části jste vážený fando viděl na vlastní oči. Možná byste se divil, jak jdou všichni všichni Elaku na ruku. A dík patří každému, kdo něco povedeného udělá. Bez ohledu na výsledek.

Možná kapku víc objektivity a méně zášti.

Mějte se prima¨.

Zak nr.59

16.03.2009 - 14:54  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104