do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : fanda

Takže když někdo organizuje soutěž,tak jim poděkujme a nechme je vyhrát,nebo jinak ať si pro svůj úspěch dělají co chtějí,hlavně když to organizují a nemusí dodržovat na rozdíl od jiných pravidla.

Tak to je dost nesmyslný názor.

 

A co se týká těch cizinců,tak bylo uvedeno,že se tomu z tý Kanady udělala registrace,vždyť se noví cizinci nepříjmají,tak jak je to možné.Ale jak jsem předeslal to co jsem uvedl nemohu posuzovat a jenom uvádím to,co jsem načerpal zde z diskuse.

16.03.2009 - 13:55  
Autor : zak nr. 59
E-mail : alois.zatkuliak@economia.cz

Mrzí mě, že jsem závěr soutěže musel vynechat kvůli pracovním povinnostem. Finále jsem tak mohl sledovat jen prostřednictvím internetu. A jak vidím, vášně doslova pěnily. Nicméně vítěz je znám, poražený finalista taky. V tom "hodnocení" plným spekulací o podvratné činnosti Elaku s jediným cílem vyhrát NHLH mně chybí jedno a to dost zásadní: poděkovat lidem, kteří tuhle ligu už roky organizují, věnují tomu moře svého času bez nároku na odměnu. Vlastně tou  jedinou jsou pro ně urážky, nadávky a spílání o tom, jak vše režírují ve svůj vlastní prospěch. Takže pro lidi, kteří tuhle ligu vymysleli a už roky udržují na skvělé úrovni: díky. A pro ty, co znají jen nadávky mám radu: zkuste si něco takového vymyslet a zorganizovat sami. Možná změníte názor....

Takže v příští sezoně zase na modré. Doufám.

žak, nr. 59, Elak

16.03.2009 - 13:31  
Autor : Tomas Svoboda

Pro Fandu:
citace z propozic:
2.20. Start cizinců je umožněn za podmínky, že cizinec je „amatér“, statut amatéra – cizince je dán tím, že nikdy a nikde nesměl hrát hokej za finanční odměnu či honorář apod. Pokud byl cizinec někde za hokej placen vztahují se na něj řádné čekací doby. Posuzování, resp. srovnávání úrovně různých zahraničních soutěží bude prováděno vždy v konkrétním případě STK NHLH až na základě protestu proti konkrétnímu hráči.

2.21. Od sezony 2008-09 není povolena zásadně již žádná, nová registrace cizinců. Cizinci, kteří v NHLH již hráli v minulých sezónách a mají vystaven řádný RP NHLH Benešov se mohou nadále soutěže zúčastňovat (vztahuje se na veškeré osoby s jiným pasem nežli pasem ČR).
16.03.2009 - 13:01  
Autor : mága

Ahoj Maťo. Dík za uznání. Já si také všiml, že jsi byl první kdo nám po zápase začal tleskat.Až pak se přidali někteří ostatní.Zato ti dík. A co se týče Jardy Svobody? Už opravdu nevím co si jako člen vedení turnaje představuješ jako inzultaci!! I p. Khek tě násilím na střídačce uklidňoval. Podotýkám násilím!!A ty se pak divíš, že jsi to tak nemyslel? Ani Dan přeci nemylel ten zákrok úmyslně.Je to hokej a tak to beru.Ale ty sám se potrestej 1 rok nehrát.Ve stejném případě u jiného mužstva by jsi se tak zachoval.
16.03.2009 - 12:39  
Autor : fanda

,,Černoši" opravdu nastoupili,o tom není pochyb a opravdu to vědí i rozhodčí.Já nepíšu jenom o finále 1.ligy,ale o finálových zápasech lig.
Naprostá většina hráčů to hraje,protože má hokej ráda a nejsou to nijak výborní hokejisté,ale chtějí hrát a aby byli diskriminováni jenom kuli tomu,že to nejsou výborní hokejisti,tak to je o ničem.Tahle soutěž je soutěží NEREGISTROVANÝCH,tak podle toho by měla vypadat i výkonnost hokejistů.Ti co to fakt umí,tak patří do vyšších soutěží a to,že si chodí léčit nějaké své komplexy do těchto soutěží a hokejově se ,,povyšovat" nad lidma pro které tyto soutěže jsou určeny,tak jsou opravdovými ubožáky.A další pravda je ta,že hodně jich taky chodí na ,,černo",což zase ukazuje na inteligenci těch,kdo si je do mužstva zvou,aby za ně udělali nějaký výsledek.
Co se týká cizinců,tak se přece nařídilo,že nesmějí nastupovat,tak jak je možné,že nějaký kanaďan hraje.Ale tuhle situaci nemohu posoudit,protože jsem si udělal obrázek jenom na základě téhle diskuse.
16.03.2009 - 12:32  
Autor : Fanoušek

Je zajímavé jaký trest dostane Jaroslav Svoboda? Sám se ve svém příspěvku k inzultaci přiznává. Jen mě opravdu mrzí že Pravoš se v tu chvíli zachoval jako osel.A co se týče Dana Svobody? Opět je tu přiznáno,že to byl likvidační zákrok.(neni první.Sázavskému hráči dokonce hrubým faulem přivodil zranění).Jiný hráč,v jiném mužstvu by za to dostal rok!!!! Ale je to ELAK a tak to opět utichne!!
16.03.2009 - 11:57  
Autor : Jarda Svoboda

Pravoši velmi se Ti omlouvám za svůj úlet. Asi pro můj výstup nexistuje žádné reálné odůvodnění. Pokud to i Ty cítíš jako "inzultaci" či útok na svoji osobu rozhodně to tak nebylo míněno, vážně sorry - JRD.

Vše ostatní ponechávám bez kometáře.
16.03.2009 - 11:41  
Autor : Mato ELAK

Dakujem superovi za to, ze sme si mohli zahrat kvalitny hokej.
Ulbrich je team plny ferovych hracov a nikdy sa proti nim nehraje lahko. Urcite sa vidime v dalsej sezone.

:-) M
16.03.2009 - 11:03  
Autor : R.N.
E-mail : Refree@seznam.cz

,,Vítězem 1. ligy se pro letošní sezónu stal ELAK. V hokejově velmi kvalitní sérii zvítězil po samostatných nájezdech nad ,,černým koněm soutěže ULBRICHEM."????
Nad Černým koněm soutěže????? jestliže nějaký tým hraje 5x (slovy pětkrát) finále po sobě, z toho 2x vyhraje, je nazýván černým koněm??

Jinak gratulace Elaku, ze slušnosti.A to jen těm, kteří hráli celou sezonu, a odmakali celou sezonu, aby si ,,vyvolení" mohli zahrát play-off.
16.03.2009 - 09:53  
Autor : 72

Dobrý den páni hokejisti a organizátoři tétoto soutěže.
Viděl jsem oba zápasi a musím říc ,že to byly zápasi hodně kvalitní a důstojné první ligy.Nejprve chci poděkovat rozhodčím za velice dobrý výkon.Pravoš je nelepší rozhodčí této soutěže ať se vám to líbí nebo ne,proto je smutné ,že člověk který organizuje a hraje tuto soutěž udělá něco takového ,kdy fyzicky napadne rozhočího na ledě.Včera večer jsem dostal odpoveď proč nikdo nechce pískat tuto soutěž pane Svobodo to díky takovým výstřelkům .Očekávám alespoň veřejnou omluvu za vaše nevhodné chování na ledě. S pozdravem David .P.
16.03.2009 - 08:56  
Autor : David-Zbytek Světa

V žádném případě jsem já nechtěl poukazovat na faul Dana, já ho znám a on nefauleje a právě, jak jsi řekl tome na něj přehlíženo maximum faulů Ujeli nervy. Ale aby si někdo přijel záhrát jen finále a rychle zaregistrovat, to by jinému týmu neprošlo, na 100%!!! A Elak byl daleko hokejovější, to není pochyb.
16.03.2009 - 08:02  
Autor : Tomáš

Ahoj Tome, pěkně střílíš do svých řad :-). Myslím, že to byl kvalitní, i když místy přehnaně vyhrocený zápas ze strany Elaku, kterým šlo do poslední chvíle o vítězství a proto ta nervozita. Prostě jsem to tam měl dát necelých deset vteřin do branky a Elak by odešel jako druhý i se všemi těmi výbornými hráči. Jinak gratuluji hráčům Elaku i těm kteří si play off zahrát nemohli, i když chodí a asi i platí pravidelně celou sezónu, jenom na tyto zápasy prostě byli nepotřební, ale věřím že jsou tým a tuto oběť přinesli rádi. Také takové máme a tímto jim děkuji, že v týmu vícemistra Ulbrich jsou, díky. Jinak nechávám průběh a zákulisní politiku atd. bez komentáře, protože se tím nehodlám zatěžovat a rozčilovat, i když si o tom myslím svoje.
16.03.2009 - 01:54  
Autor : Tomas Svoboda (W+D)

Vazeni,
neda mi, abych nenapsal telegraficky sve nazory:

1) cernosi v zapasech nanastoupili, nastoupil Kanadan, ktery byl radne registrovan a spestril si svou tydenni dovolenou v CR mistnim hokejovym finale
2) oba tymy predvedly velmi dobre vykony a myslim, ze ELAK vyhral zaslouzene (druhe misto v zakladni casti + 2 vyhry-1 remiza a 1 porazka v play-off)
3) Dan Svoboda udelal faul, podle meho docela nebezpecny a asi zbytecny, a byl za nej radne potrestan (do konce utkani) - ujely mu nervy? nevim... nicmene za posledni dve sezony ma z 50 zapasu 3 dvouminutove tresty a je to jeden z nejslusnejsich hracu a naopak na nej je nejvice prehlizenych nepotrestanych faulu (coz samozrejme neni omluva, ale uvadim to tu pro dokresleni)
4) Jaroslav Svoboda v rozporu s pravidly inzultoval rozhodciho, za coz mel byt vyloucen (to byla snad jedina chyba jinak velmi dobre piskajicich rozhodcich) a s tim 100% souhlasim
5) a co si Dan dokazuje v tehle soutezi? nic, jezdi sem hrat ve vecernich hodinach z Prahy, protoze ho hokej bavi a jindy na nej nema cas (stejne tak jako drtiva vetsina nas ostanich), na to, aby pres tyden trenoval nema cas a kvuli tomu, ze mu to jde lepe nez ostatnim by mel prestat hrat? minimalne v 1. lize je rada velice dobrych hracu, kteri jeste nedavno hrali jinde a jak se jiz mockrat ukazalo, jeden hrac tym neudela

podivejte se do 3. ligy, kde to bylo jeste markatnejsi - za Levaky (nic proti nim, vubec mi to nevadi) hraje petice hracu, kteri by mohli v klidu hrat nekde okres nebo s trochou fantazie i kraj a rybnikarum sazeji do jejich branek desitky jako na bezicim pasu, KABARET Sazava jakby smet, za Senohraby nastrilel jeden hrac ve 30 zapasech 80 golu...

Nevim proc by takovi hraci nemohli hrat? A ubozak je spis ten kdo je nazyva ubozaky.

Tym ve kterem hraju ja (W+D) prohral v teto sezone s ULBRICHEM 1:13, protoze jsou tam vsichni o nekolik trid lepsi nez nasi hraci, kteri jsou z velke casti radi, ze stoji na bruslich, a taky kvuli tomu ULBRICH nepomlouvame a nenazyvame je ubozaky.

Musim se priznat, ze mi obcas zustava rozum stat nad tim na co si jsou lide schopni stezovat a byt spravedlive ukrivdeni. Za sebe rikam, budme radi, ze do souteze pribyvaji lepsi a lepsi hraci. A uz si pro boha nestezujme na hlouposti. A pokud si nekdo mysli, ze je tato soutez tak uboha, zprofanovana nebo jak vlastne, tak vazne doporucuji zkusit sezonu na jinem stadione v jine soutezi.

Na zaver gratuluju obema tymum za velice pekne vykony a za vynikajici umisteni.

Je mi jasne, ze to tu ted schytam i ja :-)...
16.03.2009 - 00:45  
Autor : mam rad hokej

Ano, tak se to konecne povedlo!!! Elaku se to povedlo aby pred vetsi divackou verejnosti ukazal kdo je v soutezi NHLH panem, a na koho plati jina pravidla ci metr... vsichni to na zimaku videli... inzultace rozhodciho je pry brana jako jako jakykoliv dotek ci strceni do rozhodciho... to co jeden nehrajici a vychladly organizator v dresu Elaku predvedl ... to by kazdy jiny odskakal minimalne pulrocnim zakazem hry ale v tomto pripade to nebyly ani 2 minuty!!! Organizator a jeho muzstvo je nedotknutelne!!! Stydte se !! Vitezstvi je vase za cenu prekrucovani a upravovani pravidel - ucel sveti prostredky ale prominte mi ten vyraz "ubozaci" vy nejste vitezi. Temi ubozaky myslim pany organizatory v pozadi, ostatni at si hraji v klidu hokej jakekoliv urovne... divim se jim ze vubec chteji s takovymi lidmi hrat v jednom tymu. Moralnimi vitezi, byt hokejove slabsimi byli hosi kteri na lede nechali srdce a v rozstrelu jim to proste nevyslo.

VY JSTE VITEZ. DIKY
16.03.2009 - 00:13  
Autor : Žanka

Zdravim,

velká gratulace Elaku....., konečně se to povedlo, jen škoda, že jsem u toho nebyla...... :-)

Vzkaz pro všechny, kteří klafou, urážej, ale nenajdou v sobě ani kousek chlapa, aby se podepsali za to, co napíšou. Jste fakt borci, jen doufám, že z mého syna něco podobného nevyroste.....

S přáním všeho dobrého

Žanka
15.03.2009 - 23:46  
Autor : mam rád taky hokej

Musím plně souhlasit s Davidem.To,že se nechá Pr.Novák inzultovat Jardou Svobodou a nedat mu ani 2 minuty je prasečina.A zákrok jeho syna Dana(ten byl potrestán 5 minut plus do konce utkání),co si chudák v této soutěži dokazuje?Elaku se to konečně povedlo, ale bude to pokračovat dál? I ředitel p.Khek se nato koukal a po zápase vítězum blahopřál.My tady držíme svou činností aby hala aspoň něco vydělala a toto je odměna.Pravošovi vzkazuji,pískal jsi dobře,ale do pr....jsi Svobodovi lézt nemusel.
15.03.2009 - 22:47  
Autor : fanda

oprava : ...dokonce o nich vědí .....
15.03.2009 - 22:42  
Autor : fanda

Ano vím o ,,černoších" a dokonce o nic vědí moc dobře i rozhodčí.Ve finálových zápasech jednotlivých lig ,,černoši" nastoupili a to tyhle soutěže nesmírně devalvuje.Celou sezónu hrát,aby ve finále potom nastupovali hráči,kteří jsou ,,zváni" právě jenom na ta finále.To by opravdu nemělo být a fair play by mělo být,ale je dost trapné,že se někdo dokáže radovat z výhry,když má takhle ovlivněný zápas.A to by částečně vyřešilo to,co má na hlavní stránce stránek v anketě nejvíce hlasů.
15.03.2009 - 22:41  
Autor : David-Zbytek Světa

Ano, já též vím o tzv. černoších. A má je tým Elaku, viz zámořský hráč. Byl jsem na druhém finálovém zápase a pan Khek a jeho Elak opět převedli takovou zákulsní špínu, že mi je z toho na zvracení!!!! Pokud vím, tak inzultace rozhočího, je v podstatě každé neoprávněné dotknutí se jeho osoby. A i přesto, že Svoboda str., ač celý zápas seděl na lavičce, vjel na led a začal strkat do rozhodčího Nováka a ten ho vůbec nepotrestal a hrálo se dál jakoby se nechumelilo!! Když měl Elak měl oslabení 5:3, tak se nic nedělo a hrál normálně v pěti. Pak již viz zmínění ,,černí hráči´´!! Neříkám, že hráči Elaku nebyli lepší hokejově než Ulbrich-byli, ale opět nezklamali ve špinavé politice. Začínám opravdu přemýšlet, jestli není lepší jezdit do Sedlačan a tomuto se člověk vyhne.

pro Elak: Gratulji, ale opět jste nezklamali. Nicméně jste se dočkali ,,zaslouženého´´ vítězství po x letech, kdy vám tato politika nešla moc na ruku. Tento rok se vám to ,, konečně´´ sešlo a také to tak dopadlo.

pro Ulbrich: Kluci, hráli jste statečně, ale nemáte na pány Svobodu a Kheka, když se do toho pustí. Tady se nenosí fairplay.

Přeji všem pěkný průběh léta a na podzim se možná znovu potkáme na ledě. Uvidíme, zda se něco změní. Já osobně opravdu na zápasi Elaku chodit nebudu, aby mi nebylo zle od žaludku!!:-)

S pozdravem David
15.03.2009 - 22:19  
Autor : reakce fandovi

V jakých finalistech máš černochy? Ty nějaké znáš? A v jakém mužstvu ?
15.03.2009 - 16:27  
Autor : mam rad hokej

Tak jsem shledl prvni finale 1.ligy ... a muzu rict ze snaha organizujiciho muzstva o vyhru za kazdou cenu je tak strasne viditelna az to boli. Tak napriklad povolani zamorskych posil je vec ktera je urcite mozna... ale proc zrovna jen na finale? to je tak ucelove!!! hokej to byl pekny, rychly a tvrdy. ale srdcari zvitezili nad najatymi zoldaky! tak jsem to ze shora videl ja, ktery ma hokej rad.... preji srdcarum hodne stesti v nedeli, snad se mi podari je prijit podporit.
14.03.2009 - 11:11  
Autor : fanda

Rozdíl mezi mužstvy ve finále lig je nikoli ve výkonu,ale ten podstatnější je,že některá hrají bez ,,černochů".
14.03.2009 - 09:51  
Autor : fanoušek

Velká gratulace,také Ulbrichu.Za výborný výkon proti totálně nabušenému ELAKU.
13.03.2009 - 23:31  
Autor : FANYNKA

VELKÁ GRATULACE VŠEM KLUKŮM Z ALEXANDRY.JSTE BORCI,DOKÁZALI JSTE TO.HURÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12.03.2009 - 23:18  
Autor : tucnak

pro TS: A ty si nepripadas jako dedecek? Copak to neni technicky mozne:-). Me je 35 a mam 12 letou dceru. Kdo vi jestli za sest ,sedm , osm , devet let neco ..... :-) A pak budu deda:-O

Jinak hokeji zdar. A kluci z Alexandry neplacte a bute chlapi.

Cau pristi sezonu
11.03.2009 - 20:24  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104