do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : TS

Pro DK:
Milos to napsal naprosto spravne.

Ale jelikok jsem byl zadan o odpoved ja, jen opakuji:
pokud jsi se vazne naposledy objevil na zapise okresniho preboru a vyssi soutez jsi chytal 2 rok nazpatek, muzes nastoupit ihned po zruseni registrace.

Pokud jsi chytal vyssi soutez napr. jeste pred rokem, musis dalsi rok pockat.
13.03.2008 - 13:02  
Autor : Venca Bukovany

Re: Jarda. Díky Jardo za příspěvek, v podstatě souhlasím se vším co jsi zde napsal jen jediná "maličkost":
Nikdo z hráčů Bukovan při našem vzájemném utkání neurážel hrubě pana rozhodčího. Pokud tedy považuješ větu,"Pane rozhodčí to nemyslíte vážně" za hrubé urážení, dostáváme se do pozice pan Guttha Jarkovského, ale s tím se asi lední hokej hrát nedá. Buď to pan Dolejší vzal konečně za správný konec a bude vyhazovat i za špatný pohled na jeho osobu a ostatní rozhodčí pískají špatně a nebo hokej není balet se vším co k tomu patří.
Podotýkám, že zde píši svůj vlastní názor, který nemusí být totožný s ostatními v týmu Bukovan.
13.03.2008 - 12:35  
Autor : Mirek

Reakce na odpověď Jardy s STK
Musím souhlasit, že na ledové ploše by měl rozhodčí být nedotknutelný a to i slovem, avšak nemohu souhlasit se zbytkem.
Je potřeba si uvědomit, že vzhledem k tomu, že za své vystoupení bere finanční odměnu, tak se jedná o profesionála (narozdíl od hráčů). Jakožto profesionál by měl k danému řízení i přistupovat a zde bohužel asi vydím největší kámen úrazu.
Vím, že zajistit rozhodčí není jednoduché, ale i zde by mělo platit, že jako profesionál si nemůže dovolit nepřijíét na řízení utkání na které byl delegován. Mohou nastat případy, kdy z vážných rod.důvodů, či zdravotních opravdu nemůže, ale měl by včas dát vědět organizátorům a ty by měli zajistit náhradu. (Podívejte se do zápisů, kolik zápasů se hrálo bez rozhodčího, kolik díky tomu se nedohrálo, či byly uměle vytvořeny výsledky).
Jsem rozhodčí krajského přebotu a pokud bych se na zápas nedostavil, popřípadě třikrát omluvil, tak mě čeká finanční postih a to jen proto, že jsem "profesionál".
Možná by opravdu pro příští sezonu stálo za to zvednout finanční odměnu pro RO a pokusit se zajistit RO, kteří budou mít zájem a skutečně budou profesionály.
Mirek
13.03.2008 - 12:32  
Autor : JRD STK NHLH

Tak trochu dlouze, jen pro pořádek reaguji na dost nepochopitelné nářky Míry Borkovce, ze kterých čiší neadekvátní ukřivděnost a zatrpklost tohoto muže. Skutečně nevím co jsem „vyváděl“ v zápase s Bukovanami a kromě Míry Borkovce to patrně neví nikdo. To, že jsem se po zápase ptal RO jaké tresty udělil a“kolik sebral registraček“ je docela normální, jednak se na to logicky ptá po zápase každý team a ani to jinak nejde. Za druhé přestupky a následně odebrané registrace a s tím spojené komentáře a protesty obvykle již druhý den řeším telefonicky, a tak když jsem již přímo u toho chci být max. v obraze. Mimochodem v tomto zápase RO neodebral ani jedinou registraci! A z mého úhlu pohledu mohl, jen těch osobních urážek, které jsem od Míry sklidil já bylo velmi a dost nevybíravé a sprosté. Nechápu tento jeho projev ani na ledě, ani bezprostředně po skončení utkání a již vůbec ne ještě v restauraci 1 po zápase, kde jsme sešli. Vážně jsme docela překvapen a rozladěn jeho chováním, spíše bych od Míry očekával omluvu, ale což …….

Nyní k RO Dolejšímu, náš zápas pískal pouze jednou a právě proti Bukovanům, nebyl na něj nasazen, došlo k výměně mezi RO, to jen pořádek, že jsme si ho nevybrali. Z mého pohledu vedl tento zápas velmi striktně a nekompromisně. Vylučoval za vše, a to že se nenechá hrubě urážet je v pořádku. I v tomto zápase měl hlasitý projev, ale bez jakýchkoli urážek či hrubostí. Zakázané uvolňování skutečně aplikuje minimálně, patrně ve snaze zrychlit hru. Náš team si prostě na jeho styl zvykl, neodmlouvali jsme a neměli jsme problém.

Nicméně respektuji opakované kritiky, výtky a protesty ostatních teamů, at již jsou podány osobně, tel. či písemně formou stížností a protestů. Vážně věřím, že to p. Dolejší leckdy přežene. Již jsme měli DK, kde se řešil právě jeden takový případ a byl předvolán. Bohužel p. Dolejší se nedostavil, tak jako se ani nedostavil stěžovatel. Tím pádem nebylo jednání příliš efektivní. Od té doby se stížnosti namnožili a budeme je řešit.
Prozatímní opatření je, že RO Dolejší není nasazován na zapasy Play-Off a bude s ním a stěžovateli po ukončení soutěže vyvoláno jednání kde s pokusíme najít řešení. Tresty, které uložil formou odebraných RP nebudou prozatím uloženy a dořeší se následně.

RO pro Play-Off jsou nasazováni dle své celk. výkonnosti během sezony s tím, že převážně pískají výkonnostní soutěže a pochopitelně je upřednostňuji a vzájemně si zápasy NHLH mění, s tím nic nenaděláme. A to, že přijde jen jeden RO a ještě náhradník kvituji s povděkem a měli by jste si toho spíše vážit. Již se mi nechce opakovat, že RO máme málo a pokud je někde k dispozici RO nechť se přihlásí nebo jen někdo přiveďte. Poslední takto přistoupivší RO je právě p. Dolejší.

Na závěr apeluji zejména na aktery Play-Off zapasů, vážení nechte prosím své emoce stranou, hrajte jen hokej, nediskutujte s RO, již vůbec se nesnižujte ke kritice natož urážkám a uvidíte, že to jde. Nikoli RO hrají hokej, oni jen kontrolují jeho průběh a někdy musí sáhnout v rámci pravidel LH i ke korekcím.
Přeji všem nadále jen přijemné hokejové prožitky v NHLH 2007-8.


JRD # 50 STK NHLH
13.03.2008 - 10:03  
Autor : mh#29
E-mail : holcner@seznam.cz

Davide s registrací je to dle pravidel u Tebe takto :
jsi hráčem SKLH Benešov, tým hraje okresní přebor, z této soutěže lze hrát naší soutěž ihned po zrušení registrace a zaregistrování v týmu NHLH. M: Holcner
13.03.2008 - 07:19  
Autor : DK

ještě nevím,teprv se chci zeptat na tu registraci a poté budu schánět tým.
12.03.2008 - 17:07  
Autor : M

Davide za koho budes chytat?
12.03.2008 - 15:47  
Autor : DK

můj předešlý příspěk je pro Toma Svobodu.
12.03.2008 - 11:30  
Autor : DK

ahoj,prosím tě chci se tě zeptat.trošlu jsem neporozuměl stanovám NHLH.jsem brankář a chytal jsem jsem regionální ligu za juniory,ale naposledy jsem uveden v zápise před dvěma roky.rok jsem nehrál a tento rok jsem chytal okres za benešov.jak je to s přestupem do odboráské ligy.ńěkdo mi tvrdí že musím m,ít čekací lhůtu a někdo mi naopak říká,že můžu nastoupit hned jak si udělám registraci do této soutěže.děkuji za odpověď a s pozdravem David Kureš
12.03.2008 - 11:29  
Autor : Venca Bukovany

Souhlasí, že pan Dolejší většinu zápasů zkazí jen a jen svou nadutostí a dává každému na jevo, že on je pánem nad bytím či nebytím. Pokud rozhodčímu řeknu "Ty vole co to pískáš" a dostanu 10,min osobní trest je to OK. Pokud ale kroutím hlavou nad nesmyslným rozhodnutím typu zakázané uvounění či metrové postavení mimo hru a dostanu 2+10min je to absurdní!!!! Stejně jako to rozhodnutí o hře gólmana viz níže. Přidám se okamžitě k nějaké oficiální stížnosti na osobu pana Dolejšího. Pokud ale nebude více týmů které mají stejný názor zase se to bohužel vytratí.
Rád bych se také vyjádřil k výkonu pana Zrna. Ty zápasly play-off o kterých se píše níže zvládnu bravůrně. Souhlasím ale, že by na nadstavbové části měli vždy pískat dva rozhodčí.
12.03.2008 - 10:37  
Autor : aaajack

Pro Peta z Leváků. Tak tys tomu dal korunu.
11.03.2008 - 23:02  
Autor : aaajack
E-mail : aaajack@seznam.cz

Tak,já se taky přidám.Jen jeden příklad z našeho zápasu:golman drží puk pod lapačkou na ledě, PAN rozhodčí NICHTNORMAL řve: hraj to! hraj to!No a já řek jen drž to Petře a dostal sem 2min.Pan rozhodčí mi to vysvětlil asi tak:dvacítko od toho sem tu JÁ,abych rozhodoval.Tak sem se zeptal jestli ty 2min.myslí vážně a on mi k tomu naložil +10min.No je to krypl,kterej nám otravuje sport kterej si platíme ze svejch a myslim,že to tlustý prase nemá na ledě co dělat.Zlatí naší rozhodčí.jakub.mk.sport bar.
11.03.2008 - 22:52  
Autor : za Colgate

...s tym sa neda nesuhlasit...
11.03.2008 - 17:05  
Autor : Tomas

Jeste k panu Dolejsimu.Pokud bude vystupovat jako prisny arbitr,bude nekompromisni vuci hracum,za urazky okamzite bude vylucovat,tak o.k a je to spravne,ALE pokud sam nadava sproste hracum a nezna pravidla ledniho hokeje,tak at se na me nezlobi a radsi sedi v hospode na pivu.Nezlobte se na me,ale tento pan "rozhodci" zasadne nepiska zakazane uvolneni nebo pokud ma brankar puk v drzeni minimalne 1 minutu,pak to mozna piskne.A ofsajdy?Skoda mluvit...Musim jeste rict,ze s rozhodci typu pan Pacovsky,Svaton,Zrno,Novak nebyli sebemensi problemy.Tak at se pan Dolejsi od nich neco nauci a priste (prominte) "nekurvi" hokej.
11.03.2008 - 12:32  
Autor : Radek #1, Kabaret

TO Petr #13 - Leváci:
souhlasím s Tebou, co se týči respektování rozhodčích - my s nimi problém nemám, ale ten Dolejší byl fakt sprostej ! Pak se udrž ...
10.03.2008 - 20:35  
Autor : Radek #1, Kabaret

Potvrzuji, co píše Venca z Olbramovic. Když jsme hráli s Olbramovicemi, byla pohoda - až na rozhodčího Dolejšího. Nešetřil nadávkami jako "tlustý prase", "drž hubu a vypadni" atd.!!! Podali jsme na něj oficielní stížnost a prý nejsme vůbec první, kdo si na něj stěžuje. Inu komplex z blbosti si léčí na nesprávném místě ...
10.03.2008 - 20:31  
Autor : Petr #13 - Leváci

Ke kritice rozhodčích:

Pan, jak se mu tu říká "kuželka", nás pískal několikrát a vždy v souladu s pravidly a nekompromisně. Pro mě představuje rozhodčího, který si, na rozdíl od některých ostatních, nenechá od hráčů nadávat do všech možných orgánů a dokáže si prosadit to, co píská.
Chci všem připomenout, že rozhodčí je od slova rozhodovat a hráč od slova hrát. To by měli všichni respektovat především. Mám pocit, že rozhodčí tu také nekritizují naši hru (ač by klidně mohli), tak jim přestaňme kecat do toho, jak pískají utkání. Myslím, že kritika, kterou tu občas čtu nemá až tak moc společného s výkonem rozhodčích, jako spíš s uraženým egem některého z potrestaných hráčů...???


Petr
10.03.2008 - 20:27  
Autor : LZ#13 OLBA

Počkej Míro, to bude náhoda, až Vás bude celý play-off pískat jeden samolibý, uječený a nejchytřejší pán. Na 1/4 finále už Vám ho tam nandat nestačili, ale počkej dál ... :-)
Doopravdy nechápu, proč ten člověk na led leze. Rozhodčí může mít slabší chvilku, ale tenhle jí má furt. Nerespektuje hráče, ale ani hru samotnou. Při těch pár zápasech, co nám pískal, jsem si pokaždý připadal - dámy prominou - jako "č", což mě fakt nebaví.
I když vlastně ... Jelikož chování organizátorů vůči nám plebejcům je dlouhodobě neměnné musel jsem si na to (= být tím orgánem) již dávno zvyknout. Pan Dolejší je jen jejich prodloužená ruka.
Zdar všem, organizátorům zvlášť!
10.03.2008 - 19:26  
Autor : Venca, Olbramovice B

TO Sáďa: to nebylo myšleno proti Tobě, jen obrazně
10.03.2008 - 17:39  
Autor : TS

Oficialni stiznost bud na postovni adresu ZS k rukam reditele turnaj (Pavel Khek, Hráského 1913, 256 01 Benešov) nebo na email stejne osoby (pavel.khek@mszbenesov.cz). Bohuzel nejste prvni kdo si na dotycneho stezuje. Je skoda, ze kdyz se najde novy rozhodci, ze se nezapsal zrovna v dobrem...
10.03.2008 - 15:42  
Autor : Sáďa ASH Sázava

Jen pro pořádek,aby si to někdo nevysvětlil špatně!Já tady nepláču,Pavel Zrno to zapískal jak nejlíp umí, nic proti němu,ale..... !!!!
10.03.2008 - 13:04  
Autor : Venca, Olbramovice B

Když už jsem u těch rozhodčích, musím říct, že minulý čtvrtek utkání mezi Olbramovicemi B a Kabaretem Sázava řídil s Panem Svatoňem pan rozhodčí Dolejší. Myslím, že se schodnu na tom, že zápas probíhal naprosto v klidu, hrálo se pro radost a pro hru. Co tomu nasadil pan rozhodčí "Kuželka" to na konci zápasu opravdu vyvrcholilo. Zkazil poslední třetinu a myslím, že oběma týmum pohled na zápas.

To TS: Hele Tome, jak se podá oficiální protest proti rozhodčímu, nebo tak něco, do zápisu se to prý zapsat nedá.Tady plakat nemá moc smysl, ale na druhou stranu aby pískal někdo takový, to je na krokodýlí slzy.
10.03.2008 - 12:40  
Autor : Sáďa ASH Sázava

Tak ještě jeden na vedení soutěžě.Mám názor a určitě nejsem sám,že celou sezonu se hraje o play-off.Tudíž pak všicni aktéři se snaží co nejvíce,ale bohužel snahu hráčů dokáže úplně zničit výkon rozhodčích!!!!Sobotní zápasy mezi Olbramovicemi a Ulbrichem a ASH a Bukovany řídil pouze jeden ,,náhradní" rozhodčí.Náhradní proto že zastoupil jednoho ze sudích který mu zavolal že snad marodí.To je doré,ale druhý p.Dvořák se ani neomluvil ani neukázal!!!!Nemáme vůbec nic proti Pavlu Zrnovi,který oba zápasy pískal .Snažil se a všichni se snažili m u pomoct,ale nic platné-je sám,hůře vidí a svými neůmyslnými!!!! přehmaty určitě nepomohl kvalitě závěrečných bojů této soutěže.Organizátoři,zamyslete se a pojďme to na zasedání před novým ročníkem řešit.Věřte že tahle soutěž by si zasloužila dohrávat na lepší úrovni!!!Jasně vím že rozhodčí jsou problém,ale je to dost i o chtění a nakonec i penězích.Věřím že rozhodčí by se za větší peníze našli!!!Hokej není nic levného.Když sleduji jak jsou hráči vybavení,tak je jasné že to tady nehrajou ,pardon za ten výraz,žádní chudáci a tak by určitě větší peníze rozhodčím nikoho napoložili.To je názor ASH a co jsem slyšel tak i pár dalších.Tak hokeji zdar.Sáďa
10.03.2008 - 11:32  
Autor : pavel

Nevím jestli tato připomínka je zde vůbec k něčemu, ale měli by se nad tím zamyslet všichni vedoucí mužstev a na zahajovací schůzi by se měli řádně ohradit proti hracím časům. V neděli 9.3. jseme si pronajali zimní stadión na přátelský zápas.Tento termín nám byl tak týden předem posumut z 16:00 na 15:00. Mysleli jsme že to je kůli uvolněnému ledu a navazování dalších zápasů, ale co jsem poté nemohl pochopit je to ,že po našem skončení tedy v 16:30 na zimáku nikdo nebyl až do 19:30 kdy jsme hráli 1. zápas Play-off a po nás se hrál ještě jeden zápas.Můj rozum tohle nedokáže pochopit proč se musí hrát v noci, když se může v klidu a pohodě odehrát zápas odpoledne.
Nevím zda je to ojedinělý případ, nebo se to stává běžně.
10.03.2008 - 07:54  
Autor : ondefonde

a divis se? vzdyt hral p Khek. A kdyz p Khek hraje nebo se diva, tak jsou rozhodci vzdy hluboce nakloneni Elaku. Nebudou predse piskat proti svemu chlebodarci...:-) to by bylo nefer
08.03.2008 - 16:34  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104