do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : Zdeněk - Maršovice

Plně s tím souhlasím. Sportu zdar!!!!!!!!!!!!!!
12.02.2008 - 10:12  
Autor : Láďa

Já bych pro ty OP byl už proto,že by konečně byla soutěž jakž takž regulérní a opravdu by hráli hráči,kteří hrát smějí a né ,,černoši",kterých se mužstva NHLH jenom hemží.Ti,kdo odmítají OP,tak mají zájem,aby v mužstvech,kde hrají za ně hráli přizvaní ,,černoši".
12.02.2008 - 09:33  
Autor : §

Trochu mimo, ale zajímalo by mě, kde jste přišli na to, že občanku musíte mít neustále u sebe, a tím, že ji nemáte, porušujete zákon. To je dobrý nesmysl.
12.02.2008 - 07:42  
Autor : mirek

Nedovedu si představit, jak to chcete s těmi OP provést. To je přidáte k registračním průkazům a odevzdáte rozhodčím, nebo rozhodčí budou procházet kabinu. Je potřeba si uvědomit, že za ztrátu OP ručí majitel a ne rozhodčí. Co když se OP nevrátí majiteli, jak budete řešit tento problém.
Já osobně si na hokej OP neberu, i když jsem si vědom, že porušúji zákon, ale opět bych nerad vysvětloval na Policii, že po ztrátě OP si na mne někdo nechal vystavit živnostenské listy.
12.02.2008 - 01:21  
Autor : Láďa

Ten návrh OP a Registračka je správný.Možná taky proto,že jsem ho tu prezentoval já,tak dost ješitnosti,Jinak pochopitelně souhlasím s navrhovaným modelem.
11.02.2008 - 20:22  
Autor : Standa

Kdo má čisté svědomí a jde opravdu hrát hokej za sebe,tak mu můj návrh nevadí.Ještě mám doplnění,bv případě nepředložení jednoho z průkazů nebude moci hráč nastoupit.A je po problémech s neoprávněnýma startama.
11.02.2008 - 15:00  
Autor : černoch

Já tu občaku nadám. Né a né a né!!!
11.02.2008 - 09:32  
Autor : tomas

Mas recht Stando....
11.02.2008 - 09:13  
Autor : ano

Stando ty jsi peknej čůůůů...
10.02.2008 - 18:20  
Autor : Standa

Ahoj hokejisti,mám návrh.Když tu mnoho hráčů tvrdí,jak jsou jejich mužstva čistá,tak jistě nebude nikomu vadit můj návrh.

Navrhuji pro zápasy play of vyzkoušet model,kdy současně s registračkama bude předkládán i občanský průkaz každého hráče uvedeného v zápise k utkání.A bude každý vědět,že nastupují jenom hráči,kteří jsou oprávněni k zápasu nastoupit.A předejde se zbytečným problémům a osočování.
10.02.2008 - 17:03  
Autor : Láďa

Pochopitelně to konstatování bylo myšleno na oba vzájemné zápasy HC Leváci : AGRO Přestavlky
09.02.2008 - 23:19  
Autor : Láďa

Díky hráčům AGRO Přestavlky za slušné zápasy,které nebyly ovlivněny docházkou ,,černochů",což se nedá říci o jiných třeba i dnešních zápasech .
09.02.2008 - 23:18  
Autor : Vašek (HC VYQET)

Tak trošku zas z jinýho soudku. Dneska jsme hráli proti Firedemons. Supr hokej, našemu týmu se tuhle sezonu nedaří, dostali jsme vysoký nakládačky z 1. ligy a nestěžujem si. Jo vychází to z našeho týmu, musíme se nad sebou zamyslet. Ale dneska opravdu fajn hokej a díky kluci z Firedemons, fakt sem se dneska hrál s radostí. A k tomu to naprosto bezchybně rozsoudili pánové Pacovský a P. Novák. I jim díky za hru. V.
05.02.2008 - 00:35  
Autor : Láďa

Souhlasím s názorem,že si jdeme zahrát hokej a neměli bychom řešit,proti komu.

Může si o mě každý myslet co chce,ale musím napsat svůj názor se kterým možná nebude mnoho lidí souhlasit.Dost dlouhou dobu hraji soutěže NHLH na to,abych si mohl dovolit napsat skutečnost.Hraji 3.ligu a s klidem tvrdím,že je ovlivněná a ovlivňovaná docházkou různých ,,černochů" k některým ,protože jsem neviděl všechny,tak k některýnm zápasům této soutěže.Když se tohle děje v základní části,tak co potom v play of,to budou podle toho vývoje hrát některá úplně jiná mužstva,ale to není z mé strany žádné skuhrání,což mohou někteří namítnout ,ale to je prostě konstatování skutečnosti a přiznání veřejného tajemství co všichni stejně moc dobře vědí.Ano prohráli jsme některé zápasy,ale to není reakce na naše prohry,kdyby jsme hráli líp,tak jsme neprohráli.Ale je opravdu zajímavé,jak se některá mužstva mění před očima přímo v průběhu soutěže.
Souhlasím s tím,že to naprostá většina z nás má jako zájmovou činnost,proto tohle ovlivňování zápasů je přeci pod úroveň a je to jenom o inteligenci černochů a těch,kdo si je do mužstva pro své ego zve.Řešení je jednoduché OP a registračka to vyřeší a nemusíme na sebe všichni koukat skrz prsty.
04.02.2008 - 13:26  
Autor : Váca HC Leváci
E-mail : deevee@email.cz

Hraju (spíše se motám) za Leváky a vlastně neumím ani pořádně bruslit. Většina z nás se hokejem baví po práci a pro mě je úspěšený ten zápas, kdy jsem nikoho nezranil a nikdo nezranil mě. Ať už tady bylo řečeno nebo nafňukáno cokoliv - s jednou věcí 100% souhlasím:
Proti platné registračce NHLH musí být hráč schopen předložit platný průkaz totožnosti s fotografií. Pokud hráč u sebe nemá platný průkaz totožnosti (a dle zákona ho u sebe musí mít), ať se ani neoblíká do dresu. A pak je jedno, jestli do zeleného nebo oranžového dresu. S tímhle základním "zákonem" by měl hráč vstupovat do šatny.
Pokud průkaz totožnosti hráč zapomene, bývá slušností, aby to kapitán ohlásil soupeři. Ten pak může (pokud hráče zná) souhlasit s jeho uvedením na soupisku, nebo jeho nastoupení odmítne. Ale je to fér a je to věcí odpovědnosti každého hráče mít své věci v pořádku.
Váca #46
04.02.2008 - 12:42  
Autor : Hanicka pisnicka

Souhlasim se Standou Hlozkem, ale nesouhlasim s Petou Kotvaldem
31.01.2008 - 19:23  
Autor : Hložek+Kotvald

A taky Majdalenka, Apolenka s Veronikou, Klára, Ančí, s Monikou - všechny v sexy tričku postavičku mají ham, ham ...

A S NIKÝM A S NIČÍM ZÁSADNĚ NESOUHLASÍ.
30.01.2008 - 17:21  
Autor : LZ

Nesouhlasím ani s Tomášem2 ani s Tomášem ani se Zdeňkem, natožpak s Honzou a už vůbec ne s Mirkem. Pánové, Láďo, Miloši, jen pěkně do sebe!!!! Mě to baví :-)
30.01.2008 - 15:52  
Autor : Tomas2
E-mail : ice80@seznam.cz

Plne souhlasim s Tomasem:-)hele kucí hrajte hokej a nebrecte furt.Tuhle pralesni ligu hraju 5 let,zazil jsem plno hracu,kteri hrali na nekoho jineho,ale nikdy mi to nezkazilo chut hrat.Dyt to neni zadna extraliga a stejne vsichni to hrajem,aby jsme si udelali radost a zizen:-)Je mi jasny,ze to neni fer hrat na cerno,ale to pak zalezi na kazdem cloveku,jaky je!Jinak preju hodne golu a hokeji zdar....a uz se nehadejte
30.01.2008 - 14:21  
Autor : Tomas

plne souhlasim se Zdenkem
29.01.2008 - 19:29  
Autor : Zdeněk

Plně ve všem souhlasím s Honzou!!!
29.01.2008 - 12:30  
Autor : Honza

Souhlasim s Mirkem a taky nechápu proč se pořád řeší nějaké registrace. Opravdu dobrej hráč by tady nehrál,neriskoval zranění a ani by neměl čas. Mě stačí,že proti nám nastoupí dvě pětky s jinou barvou dresu,že si zahrajem a jestli jsou registrovaný ještě někde jinde mi je úplně jedno.
28.01.2008 - 22:20  
Autor : Láďa

Je přinejmenším zarážející,že ten,kdo řičí o nezrušených registracích a podobných praktikách si zve do mužstva lidi,kteří hrát nemají a vědomě tak porušuje pravidla.Tím,že jsi takto zareagoval si jenom potvrdil,že to co jsem tu napsal je pravda.Znovu opakuji ti,kteří se mnou hrají mají registraci se svou fotkou a svým pravým jménem.Jestli mají,nebo nemají zrušenou nějakou jinou registraci nemohu posoudit,ale vím že nastupují za sebe,což se o některých jiných mužstvech NHLH a jejich hráčích ať již kmenových,nebo přizvávaných říci nedá.A ten příklad s okolnostma okolo našeho prvního vzájemného zápasu to potvrdil.Nejlepší by bylo se podívat do vlastních řad pane odborníku na hokej a dění okolo něj,než začneš rozšiřovat díky své uražené ješitností řeči,které více škodí,než pomáhají hokeji.Jediný,kdo tu šíří hysterii jsi ty a tvé naprosto nepřiměřené reakce.Je moc dobře,že si čitatelé mohou udělat obrázek jak to chodí.A ti co znají poměry a skutečnosti v soutěžích mohou jenom souhlasit.Sportu zdar a soutřeď se na své výkony a nenech se rozhodit příspěvkama v diskusi byť jsou třeba i hodně pravdivé.
28.01.2008 - 17:21  
Autor : Mirek

Panove, tady to vypada na osobni prestrelku. Ono mozna bude lepsi, kdyz si svoji energii vybijete na lade pri korektni hre. Hrajte hokej, abyste udelali neco pro sebe a nerestw takove kraviny.
Osobne si myslim, ze muzeme byt vsichni radi, ze si mame kam jit zahrat hokejicek. Ono je dost mrzuty, kdyz nemuzete na led a to jen diky tomu, ze bud neni kam, nebo neprijede souper. To pak ani to pivko nechutna.
Mirek
28.01.2008 - 16:29  
Autor : mh#29

A dost,
až doteď jsi chytal za třema neoprávněně startujícíma hráčema a to od začátku soutěže. Když jsi vyhrával to Ti nic nevadilo. A teď budeš moralizovat ?
S tím nenasazeným hráčem. Ano nenastoupil, nikdo se nechtěl dohadovat s Vaším sesterským oddílem. Za ně v prcním zápase nastoupili neoprávněně dva hráči, my prohráli, ale nevyváděli jsme jako smradi, protože jsme s jejich startem souhlasili a nedělali jsme konfrontaci. Ve druhém zápase proti nám s naším vědomím a souhlasem nastoupilo 5 takovýchto hráčů. Ikdyby nás porazili, žádnnou kalivodáckou hysterii bychom netropili. Platí totiž to co jsem napsal v předchozích příspěvcích.Jsem rád, že kluci zůstali u hokeje alespoň touhle formou.
Jinak koukej chytat za stejných podmínek od soupeřů, jako máš Ty před sebou a už proboha dej pokoj. Smiř se s tím že i v jiných týmech budou hrát hráči, kteří to umějí jako Vaši nováčci.
Miloš Holcner
28.01.2008 - 14:51  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106