do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : LZ#13 OLBA

Chválím pana kuželku za odpískaný zápas OLBA s Bajkerama!!! Pěkný :-)
LZ
21.01.2008 - 16:42  
Autor : Standa

Tak vážení,na zápas jsem se díval opravdu nestranně,proto vklidu mohu hodnotit opravdové dění na zimáku.Já nepíšu o vyšší soutěži NHLH , i když ti tři tu soutěž opravdu hrají,jó a co se týká Vlašimi,tak to nemohu posoudit,ale rozhodně se nejedená o ligu neregistrovaných,možná jenom v tom případě že by Vlašim hrála ligu neregistrovaných,ale to ta není.Možná si někdo chodí hrát ještě podobnou soutěž do Vlašimi,ale o tu se opravdu nejedná.Jó a ten loket mezi střídačkama byl z hlediště velice dobře vidět z míst NAD střídačkama.Jo a ještě poznámku je zajímavé,že po tomto zápase se hrál ještě další,který rozhodčí s přehledem zvládli,možná i proto že jim to hráči usnadnili tím,že mezi nima nebyl žádný takový týpek,který hrál za oranžové a kromě hokeje si asi dělal i ,,zářezy"na pažbě,koho kolikrát sfauloval.No prostě to byl zápas,který vůbec nepatří do jakékoli soutěže,protože většina lidí si jde zahrát hokej a druhý den do práce a nemá jistě zapotřebí se nechat omlátit od nějakého rádoby ,,hikejisty".Já jenom zhodnotil zápas,sice mi do toho nic není,ale jenom jsem se podělil s ostatníma o nevšední ážitek ze zimáku.
21.01.2008 - 09:20  
Autor : McDuck

Dobrý den ,pánové jsem ten hráč ,který se pral v zápase HC Leváci verzus HC Maršovice můj názor je takový loket to byl mám uštípnutý zub rvačka byla hráč proti hráči tresty byly rozdány a dál to neřeším ,jinak rozhodčí celý zápas pískaly dobře ,bohužel tento zápas byl příliš vyhecovaný.
21.01.2008 - 08:24  
Autor : Petr #13 - Leváci

Podotýkám za zelené, že výkon rozhodčích byl podle mého subjektivního názoru velmi dobrý, zbytek nekomentuji...
20.01.2008 - 22:56  
Autor : MH#29
E-mail : holcner @seznam.cz

Vážený kolego,
se zájmem jsem si přečetl tvou slohovou práci. Každý má právo na svůj názor. Je ale potřeba maličko ověřovat fakta.
Nikdo z hráčů v oranžovém nehraje vyšší soutěže NHLH. Je pravdou že dva hráči Maršovic hrají Vlašimi. Ale obdobnou soutěž.( brankář a ten faulující obránce, z týmu zelených tuto soutěž hraje minimálně 6 hráčů a to ve společném týmu !! ).
K faulům. oba rozhodčí zvládali zápas slušně a neovlivnili jeho výsledek. Fauly, které doopravdy byly, posuzovali s přehledem a po zásluze vylučovali faulující hráče. Je pravda, že dvakrát v první třetině byl zastaven zelený pronikající hráč za cenu faulu, po každé byl faulující vyloučen.
K situaci ve druhé třetině, kdy se nešt´astnou tečí sám zranil zelený hráč.
Ani z čelního pohledu nebylo v prvním okamžiku zřejmé jak nepříjemné a blbé jeho zranění je. Z pohledu střídačky pak nebylo možné rozpoznat vůbec nic. Proto došlo k tomu hloupému výkřiku o výhodě a pokračování ve hře. Ti co byli na ledě již v tuto chvíli sportovně zraněnému pomáhali.
K závěrečné rvačce jen pár připomínek. Předně ,to se v hokeji stává, můj osobní názor je, že zbytečně a hloupě. Z pohledu sedící diváka nad střídačkama jsi vůbec nemohl vidět detail střetu, který rvačce předcházel. Ujišťuji tě, že loket tam nebyl !! Ale kontakt to byl zbytečný.
Pravdou je to, že zelený hráč rvačku začal, oranžový se bránil. Pravdou je, že zelený hráč po ukončené rvačce se šel opět prát a tím poslal sebe i svého soupeře na 5+OK do sprch. Pro upřesnění OK je osobní trest do konce utkání, zapisuje se 20 minutami a 5 minut je vyšší trest ve hře. OK se počítá a hráč, který má dvě OK nesmí automaticky nastoupit na soutěžní utkání následující po tomto druhém trestu.
Guláš na ledě jsme si zavinili my hráči samotní, ať již v oranžových či zelených dresech. Rozhodčí v tom tentokrát nejedou...
Zároveň Ti chci ,vážený nestranný diváku, vyjádřit můj obdiv za Tvou osobní statečnost, že svůj příspěvek podepisuješ svým jménem a neschováváš se za zkratky.
Miloš Holcner
20.01.2008 - 22:38  
Autor : Standa

Vážení sportovní přátelé musím se s vámi podělit o opravdu nevšední zážitek.S kámošem z Vlašimi jsem se odpoledne vydal na zimák na pivo s tím ,že zhlédnem několik zápasů,když je v BN taková nabídka sportovních příležitostí.To co jsme viděli asi nemá moc obdoby a je to když nic jiného ,tak k zamyšlení.Zápas Leváků a Maršovic byla fakt celkem síla,kde nemalou roli hrál i rozhodčí ,,kuželka".V klidu popíjíme pivčo a čučíme na připravující se hráče,ale když se objevil pan rozhodčí,tak jsme oba zbystřili v očekávání nevšedního vedení zápasu a nemýlili jsme se.První třetina zápasu celkem šla,i když i přes sklo byla cítit rivalita mezi mužstvama,což dokresluje i řada vyloučení,ale vesměs jenom jednoho hráče.Dopili jsme pivčo a šli na zimák na zbytek zápasu a udělali jsme dobře.Hraji vyšší soutěž a poznal jsem tři hráče v oranžovém,kteří nastupují za jiná mužstva a byl jsem celkem překvapen,když mi kámoš tvrdí,že další oranžový hráč hraje dokonce za Vlašim.To je celkem síla,co?Celkem mě i překvapila reakce,když si hráč Leváků srazil puk do obličeje a začal krvácet a rozhodčí pohotově přerušil v zájmu zdraví hru a lavička oranžových začala bez jakékoli úcty k soupeři nadávat,že měli mít výhodu,což podporoval i jakýsi ,,odborník"? v civilu na jejich střídačce.A teď k roli ,,kuželky",který několikrát úspěšně nesmyslně přehlédl takové nehokejové až zákeřné zákroky kolenem,loktem a vražení na hrazení vylučovaného hráče z úvodu zápasu,který to praktikoval stále.Tenhle zápas byl jasným příkladem,jak by se hrát NEMĚLO.Místy to nebyla hra,ale snaha zastrašit soupeře,což vyústilo rvačkou dvou hráčů jak jinak po úderu loktem,ale nikoli tím hráčem,kterému se to odpouštělo,ale jiného.Prostě tyto zápasy vůbec do jakékoli soutěže nepatří.Nehájím ani jedno mužstvo,ale ,,sporné" hráče jsme objevili jenom v mužstvu oranžových,asi je to možná tím,že hráči druhého mužstva bojovali sami se sebou a asi chtěli hlavně zápas dohrát.Z výhry v takovémhle zápase nemůže mít nikdo rozumný snad ani radost.
20.01.2008 - 19:50  
Autor : tucnak

souhlasím Tome
20.01.2008 - 11:10  
Autor : Tomas Svoboda (W+D)

Musim se priznat, ze vazne nechapu jak si muze hrac, ktery ma STOP do 10.2.2007, a cely jeho tym dovolit nastoupit v zapase hranem 16.1.2008.

Jedna se o hrace P. Dolezala, ktery nastoupil na jmeno J. Vejrik. My jsme to bohuzel zjistili az po zapase, kdyz uz bylo pozde na konfrontaci.

Doporucuji ostatnim tymum, ktere budou hrat s FireDeamons a budou mit nejake pochybnosti, o konfrontaci dotycneho.

Pokud nastoupi nejaky hrac "nacerno" nebo si tym pri slabe dochazce vypujci hrace z jineho tymu, je mi to vazne jedno a nemam s tim problem.

Ale pokud hraje nekdo kdo ma pozastavenou cinnost, tak to mi vazne neprijde v poradku. A nemelo by se to tolerovat.
19.01.2008 - 22:09  
Autor : tucnak

to jirka ze senohrab:Jiříku,čteš moc rychle!!!!!Nestačíš vstřebat pointu!!!!Nejde vůbec o to, co špatného se odehrálo ve vašem utkání,nýbrž o to jak se změnil přístup k posuzování zákroků rozhodčího "pana K" od prvního vystoupení.

PS: jinak tučňák - SEMTAMŤUK . Ale na to příjdeš časem.Bohužel letos jsem proti vám nehrál.Ožíral jsem se mím kolegou a zároveň vaším spoluhráčem Petrem Menzou na podnikovém večírku.
16.01.2008 - 21:22  
Autor : čtenář hned po HK

souhlasim a to snad uplne bezvyhradne
16.01.2008 - 20:31  
Autor : čtenář KH

to Jirka : Jirko, dobře, že jsi to napsal dvakrát, já to stejně nepochopil

to Standa a Klobása a všem podobným : Pořád lamentujete nad časy, už je to nuda, najděte si jiné téma, anebo jiný stadion, nejlépe rybník, kde budete mít časy od 15.00 - 16.30h. Pak po setmění slevu za čelovky.
Proboha už to konečně pochopte - Elak to organizuje a má právo na časy, které jim vyhovují. Viděli jste někde, že by domácí záměrně škodili svým hráčům ? Jste snad upadli, ne?
Hrejte hokej, třeba i v noci a nebrečte tu furt...
16.01.2008 - 16:41  
Autor : jirka

Musím reagovat na příspěvek na hráče Pruhonic na sobotní zápas Senohrab a Maršovic kde je několik chyb jako např.že zranění si nepřivodili hráči mezi sebou hráli jsme oslabení a to nešlo se srazi v koutě mezi sebou.náš hráč měl krvavé zranění v ústech takže to je snad důvod k přerušení hry.Následné reakce omlouvat nebudu protože byli neadekvátní a vyplynuli z obdržené branky.Ani další vyjádření,že rorhodčí bude řídit tak a tak se k nám nedostalo a nebylo zděleno kapitánovi.Až do tohoto zápasu jsme měli jen jeden vyšši trest a nikdy v sezoně problémy s rohodováním rohodčích.škoda je jen toho že se hrál dobrý do té doby bezproblémový zápas?
16.01.2008 - 13:43  
Autor : jirka
E-mail : jirhanzl@seznam.cz

Musím reagovat na příspěvek na hráče Pruhonic na sobotní zápas Senohrab a Maršovic kde je několik chyb jako např.že zranění si nepřivodili hráči mezi sebou hráli jsme oslabení a to nešlo se srazi v koutě mezi sebou.náš hráč měl krvavé zranění v ústech takže to je snad důvod k přerušení hry.Následné reakce omlouvat nebudu protože byli neadekvátní a vyplynuli z obdržené branky.Ani další vyjádření,že rorhodčí bude řídit tak a tak se k nám nedostalo a nebylo zděleno kapitánovi.Až do tohoto zápasu jsme měli jen jeden vyšši trest a nikdy v sezoně problémy s rohodováním rohodčích.škoda je jen toho že se hrál dobrý do té doby bezproblémový zápas?
16.01.2008 - 13:41  
Autor : Klobasa

Standa: Souhlas S tim Elakem a jejich 20:30 je to pekne trapny. Ja si sice na casy nestezuju ale aspon kdyby tady Elak a jejich particka kolem nemeli debilni keci jak je to spravedlivy
15.01.2008 - 22:58  
Autor : Standa

Tučňák : podívej se na rozložení hracích časů a dnů ELAKu a zjistíš,že se i tyhle rozpisy ,,dělají spravedlivě".Je to síla,jak se nám všem ten ředitel vysmívá,a to ani nepíšu o tom,jak se chová na ledě.Mslím,že máme všichni stejné zkušenosti.
15.01.2008 - 12:01  
Autor : tucnak

Vcera tj. 12.1. hral Semtamtuk dva zapasy, jeden od 19:30 a druhej od 22:30.Jako rozhodci nastoupil nize diskutovany "pan kuzelka"(dale jen - pan "K":-).Mohu říct že se neco zmenilo.
Oba zapasy se hralo pomerne dost tvrde a kolikrat za hranici pravidel.Vylouceni , az na rvacku s Pruhonicema,bylo zridka.
Po prvnim zapase jsem s pane "K" hovoril a dostal jsem vysvetleni.Pokud obe muzstva maji snahu hrat , tak se da primhourit oko u drobnejsiho faulu , vyjimku tvori faul typu napadeni ,koleno,vrazeni na hrazeni a zakerny faul, ty vylucuje nekompromisne.Ostatne to se potvrdilo v zapase ktery probihal od 21hod.Senohr. VS. Marsov. .
Ve triti casti se zranil hrac Senohrab s pomoci sveho spoluhrace.Co nasledovalo po preruseni hry, byla docela komedie.Hraci Senohrab zacali pouzivat na adresu pana "K" vulgarni slova a behem minuty jim nasazel snad -osmdesat trestnych minut- musim rict opravnene.Taky je to tata od rodiny a aby mu nekdo, kdo je nasranej rikal "curaku" a pod. se proste nehodi.
Nicmene zacal jsem mit obavu, jestli zapas krery jsme meli hned po tomto utkani bude castecne ovlivnovat tento incident.Opak byl pravdou.Hezke utkani s par prestupky proti pravidlum probehlo uplne hladce.Byl jsem ja i spoluhraci mile prekvapeni.

Takze za sobotu davame panu "K" palec nahoru.Jen tak dal.
13.01.2008 - 12:44  
Autor : tucnak

děkuji Jene.
13.01.2008 - 12:19  
Autor : Honza

Souhlasim s Tučńákem, to jsou hrozný kecy. Polovička vyloučení jsou normální čistý zákroky, ale v téhle soutěži se nemůžeš nikoho skoro ani dotknout.
11.01.2008 - 01:32  
Autor : tucnak

to vsicni: O P R A V D U K N I H A N A R K U , DEVCATA. Co taklhle kapesnicek na slzicku . Co?!!!
10.01.2008 - 21:02  
Autor : Masa
E-mail : jrr@seznam.cz

Jo hokej je trvda hra. To je pravda. A kazdy ma na vyber jestli hrat ci ne. Ale obcas se stanou chteny fauly, za ktery by hrac mel skoncit na celou sezonu. Je potreba si uvedomit, ze hrat tvrde neni to same jako hrat zradne. My se hokejem nezivime, vetsina chodi do prace. Tak proc se na lede zabit? Me treba pred par mesici dali hokejkou do zubu. Bez puku, pri vyjezdu z utocne tretiny, minutu do konce, za totalne rozhodnuteho stavu. Proste nekdo neunesl prohru, a napalil mi hokejkou do zubu. dodneska ma zubu v ....
09.01.2008 - 15:38  
Autor : Rebel

O.K. Konec debaty.Stejně by jsme se dostali tam kam píšeš.Vše záleží na rozhodčích a budme rádi,že tam jsou.
09.01.2008 - 14:59  
Autor : web admin

tak zapis Rebels aktualizovan :-)
09.01.2008 - 12:42  
Autor : Tom, Ulbrich

To Rebel 2: Asi ta debata nemá cenu, protože někteří mají pouze svojí pravdu. Podívej se do tabulky trestných minut a zjistíš, že v 1.lize je to mimo třech týmů zhruba stejné, co do počtu trestných minut a nejsme nejtrestanější. V druhé lize je to lepší, ale zase tam máte týmy, které hodně převyšují všechny ostatní, tak že si myslím, že si není co vyčítat mezi ligami. To, že má někdo stopku je fakt, ale rozhodla tak rada nejvyšších, i když rozhodčí, který ten zápas pískal a psal byl sám hodně překvapen výrokem, protože to kvalifikoval cca na 3 zápasy. Jinak někdy to vypadá, že hrajeme někdy tvrdě, ale v hokeji neplatí jen fyzika. Proto není problém, když člověk který má míň kilo, ale hokej dělá třeba 30 let na různých úrovních, bez problémů čistě zbourá daleko težšího a většího borce když se potkají, třeba i nečekaně, prostě proto, že to ustojí a na ten náraz reaguje rychleji. Samozřejmě, že se stávají i fauly, i ošklivé, ale ty se skutečně stávají na všech úrovních, třeba i souhrou náhod. Úraz někdo z hráčů Ulbrichu záměrně způsobit v žádném případě nechce a doufám, že to tak je ve všech týmech. Hraje se hokej a od posuzování zákroků tam jsou rozhodčí. Každý má volbu jestli hrát nebo nehrát. Mějte se krásně a mnoho sportovních a osobních úspěchů v roce 2008.
09.01.2008 - 09:17  
Autor : "69"

to admin mám tady zase jedno "rýpnutí" do psaní zápisů na net :-) v utkání č. 273 z 6.1. dosáhl Jiří Petů dvou kanadských bodů a není zapsán v tabulce hráči v poli. To jen pro mou oblíbenou statistiku docházky hráčů jednotlivých teamů. sportu zdar
08.01.2008 - 22:21  
Autor : Rebel

To Tom,Ulbrich: S jedním z vás jsem se tam i bavil po tom druhém zákroku..Je fakt,že je škoda si nechat ničit pověst jedním hráčem.Před dvěma lety mi podobným zákrokem podobný doveda přetrhal vazy v rameni.při mém zaměstnání to byla docela pohroma být měsíc doma.A do práce chodí asi většina z nás... :-) Ale zase kolem sebe jen jezdit nemůžeme..To je jasný!!
08.01.2008 - 20:56  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104