do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : Lada

Jestliže je v regulích soutěže zakotven nesmysl o zvýhodňování jedné soutěže na úkor dalších,pak jsou tyto regule špatné a je třeba je změnit.

Navrhuji v regulích místo slova ,,zvýhodnění" toto nahradit slovem ,,spravedlivé" v otázkách hracích časů.
25.09.2007 - 18:38  
Autor : McDuck

Pro: JRD STK NHLH,1. Touto cestou se chci omluvit panu řediteli Ing.Khekovi a Dr Bubnovi opravdu ve regulích NHLH je upřednostněna 1.liga v bodě 3.6. To neznamená ,že rozpis zápasů je dobrý viz.8x od 22:30 h. a 1x 23:00 h. a jsou mužstva ,která hrajou 3x 22:30 h.a 1x 23:00 h.Tento jev nemá nic společného z 1.ligou ,ale z organizací této soutěže.Můj názor :1.Organizátoři NHLH neorganizují rozhodčí,mužstva si musí problém řešit sami.2.Organizátoři neřeší ani prohození zápasů mezi mužstvem ,opět mužstva řeší mezi sebou sami.3.Jak je vidět tak ani rozpis ledové plochy neni dobrý.4.Jediný co letos funguje velice dobře jsou tyto stránky a tímto děkuji Tomášovi.Pánové jak je vidět něco tady drhne.Mám dotaz na p.JRD co je zahrnuto ve startovném??,když si mužstva mají všechno zařídit sami.
25.09.2007 - 15:10  
Autor : divák

Další věc je, že si nedovedu představit průběh utkání, které bude pískat jeden z hráčů....to bude jen samá hádka a myslím, že neskončí jen u slovního napadání...
25.09.2007 - 12:49  
Autor : Night

Souhlasím s Václave z Bukovan,myslím si to samé!
25.09.2007 - 12:15  
Autor : Venca Bukovany

Trochu z jiného soudku.
Rád bych chtěl moc poděkovat všem, kteří se starají o web a statistiky. Letos je aktualizace všech zápasů neuvěřitelně rychlá. Díky.
25.09.2007 - 10:58  
Autor : Spa

A nestačilo by, kdyby třeba rozhodčí dali alespoň info, že se nedostaví? Toto jednání nechápu!
25.09.2007 - 09:23  
Autor : divák

Takže jestli tomu dobře rozumím, není povinností vedení NHLH zajistit rozhodčí? Hráči tedy jdou do toho s tím, že pokud se RO nedostaví, je jejich povinností si zápas odpískat sami???
25.09.2007 - 08:03  
Autor : JRD STK NHLH

Vážení účastníci NHLH,

Z titulu organizačního pracovníka jen krátce zareaguji na „palčivé a čerstvé nářky“ a opět se pokusím ozřejmit a vysvětlit frekventované a problémy.

1. hrací termíny, systém nasazování je přímo zakotven ve schválených propozicích, /tím rozumějte propozice NHLH 2007-8/, které se diskutují a hlasováním schvalují na vždy zahajovací schůzce před stratem sezony. V propozicích je to bod: 3.6. Rozlosování turnaje proběhne na zahajovací schůzce za účasti zástupců všech mužstev. Nasazovaní hracích termínů je plně v kompetenci MSZ, přičemž výkonnostně vyšší skupina je zvýhodněna dřívějšími zahajovacími časy. Jen pro pořádek připomínám, že tento systém je veden snahou o probojování se do vyšší skupiny a tím také k lepším časům, tedy má ryze motivační charakter. V minulosti totiž nastávalo neuvěřitelné „čachrování“ s výsledky hlavně baráží, a to patrně z důvodu „nepostupovat výše“, s výmluvou, „že v nižší skupině si lépe zahrajeme“. Mimo jiné se proto také modifikovala NHLH do 3 skupin s prolínacím systémem hry.

2. absence RO – velmi dobře jistě všichni víte, že každoročně apelujeme na to aby každý team dodal pokud možno 1 RO, kterého v rámci možností „zaškolíme na to aby mohl řídit NHLH- takto také amatérskou soutěž“. V NHLH jsou rozpisy RO na zápasy prováděny současně s rozpisy zápasů správou MZS. V rámci obsazovaní RO nelze nijak zohlednit jejich působení ve vyšších soutěžích, obsazeni NHLH je obvykle totiž provedeno dříve nežli obsazení do CSLH. Je zřejmě, že RO, kteří pískají výkonnostní hokej upřednostní termín právě v těchto soutěžích. V rámci dohody si však RO sami mění termíny pro NHLH, tak aby obsadili právě i NHLH, za čež jim patří díky. Žádná páka na ně prostě není, /snad jedině zachovávat vůči nim vždy slušnost když řídí NHLH/. Vzhledem k faktu, že RO je nedostatek může nastat situace, že se RO nedostaví. Pak je zde několik možností, jednak funguje seznam RO NHLH a lze jim i ze ZS zavolat a požádat o odpískání, viz http://nhlh.elak.cz/rozhodci . Pokud se RO nesežene dohodnou se oba teamy na RO „laikovi“, to může být kdokoli /náhradní golman, ved. teamu, divák apod./. Pokud není nikdo schopen či ochoten nebo dokonce není nikdo nehrající přítomen je povinností domácího teamu zajistit RO i za cenu, že se „vysvleče“ hráč, který zápas odřídí. Každý takto ustanovený RO provede o tom poznámku do zápisu. Pokud se přihodí situace, že budou mužstva hrát „mistrák“ bez RO a pak si to rozmyslí, tak jako to nastalo nyní, započte se dosažený výsledek ze započaté hry vedené jako mistrák. Vážení rozhodně nemůžeme nijak trestat RO za to, že se nedostavili, až budeme mít dostatek RO strestáme je neobsazováním až vyškrtnutím z řízení NHLH. Takže očekávám návrhy nových RO pro NHLH.

Přeji mnoho slušných bojů, JRD STK NHLH
24.09.2007 - 14:49  
Autor : Mc Duck

Ahoj Tome , Patriku nevím jaký máte informace o Vlašimi ,ale led tam mají rozhodně lepší než v Benešově odborářská na ,který jsem byl se kouknout hrála od 18:45 ve všední den a hrajou 3x 15 min.čistý čas.Šatny kluci měli nové a snad příští rok budou ve Vlašimi stavět nový zimák,tak se necháme překvapit.
23.09.2007 - 19:03  
Autor : TS

Souhlasim s Patrikem ohledne porovnani obou zimaku, navic tezko budou jezdit prazske tymy nebo hraci z Prahy vecer do Vlasimi ..
23.09.2007 - 14:25  
Autor : Midloch #88 FD
E-mail : midloch@centrum.cz

Již druhý zápas za sebou se nám stalo, že nedorazili rozhodčí. V prvním případě se to dá ještě pochopit, neboť se jednalo o přeložený zápas, tím pádem došlo asi k chybě v komunikaci a rozhodčí nebyli o přeložení informování. U druhého zápasu to až tak pochopitelné není, protože se jednalo o zápas, který byl normálně v rozpise, tudíž o něm věděli všichni (hráči, rozhodčí, vedení NHLH) měsíc dopředu. Nedovedu tedy pochopit, proč vedoucí mužstev nebyli informováni o tom, že rozhodčí pískají jinou soutěž, takže nemohou na zápas dorazit. Kde se tedy stala chyba? Měli rozhodčí informovat vedení NHLH a to následně mužstva? Nebo je chyba na straně vedení, které si nedokáže zorganizovat práci rozhodčích?
Domnívá se snad vedení NHLH, že v naší druhé amatérské lize o nic nejde? V tom případě se ale pletou, protože i my si každého bodu ceníme. Proč nám tedy nezajistili náhradní rozhodčí, když ti, kteří byli v rozpise, se zúčastnit nemohli?
Přitom ve čtvrtek jsem byl s panem ředitelem v telefonickém kontaktu s žádostí o přeložení tohoto zápasu. Nebylo mi vyhověno s tím, že si mám sám zajistit družstvo, které by odehrálo zápas za nás. To pan ředitel ve čtvrtek informaci o rozhodčích nevěděl? Myslím si, že jako ředitel by o tomto měl mít přehled.
V případě, že na zápas nedorazí družstvo, znamená to pro něj, že automaticky hradí ledovou plochu. Doufám tedy, že v tomto případě se o úhradu postarají rozhodčí nebo vedení NHLH a bude zajištěn náhradní termín zápasu.

23.09.2007 - 10:53  
Autor : Patrik

Masso, tak běž hrát tenis a neotravuj!!
23.09.2007 - 00:59  
Autor : Patrik

Doufám, že tu někdo nechce srovnávat stadion v Benešově s tou hrůzou ve Vlašimi..
23.09.2007 - 00:53  
Autor : Lada

Souhlasím s návrhem Petra a myslím,že to vůbec není špatný nápad.Jenom by chtělo,aby se k tomu připojilo více zástupců mužstev.Rozhodně je to krok ke spravedlivějšímu rozdělení hracích časů mezi VŠECHNA mužstva bez rozdílu a různých protekčních preferencí.
21.09.2007 - 20:18  
Autor : Petr - Leváci
E-mail : petr.picek@atlas.cz

Posílám konkrétní návrh na spravedlivé dělení časů:

Navrhuji rozdělit hrací časy do 5 skupin a přidělit body

1)všední den od 20,00 - 5 bodů
2)všední den od 21,30 - 4 body
3)vídend dopoledne - 3 body
4)víkend odpoledne - 2 body
5)ostatní - 1 bod


Body kumulativně načítat za celou sezónu a dle jejich průběžnému počtu přidělovat časy na další měsíc tak, aby na konci sezóny měla všechna mužstva přiměřeně stejný počet bodů.

Podporuji také návrh Lukáše na jednání s okolními zimními stadiony na umístění části ligy mimo benešovský zimák. Mám pocit, že pokud nepřestanou na zimák přitékat peníze, nebude se s námi nikdo bavit.

Nerozumím také argumentům na zvýhodnění 1. ligy. Jak všichni víme, vše je pouze o počtu bývalých hokejistů a naopak nehokejistů v jednotlivých teamech, což pro mě není důvodem k časovému zvýhodnění. Co např. ještě zavést zvýhodnění 2. ligy, že bychom my ze 3. mohli nastupovat od 2 ráno, nebo od 5 před prací...:-)

17 teamů je už poměrově většina z ligy, takže doufám, že se tomu někdo ze zimáku začně aktivně věnovat.

Prosím o komentáře sem, nebo na uvedený mail.


Petr








21.09.2007 - 11:49  
Autor : Massa
E-mail : jrr@seznam.cz

No ty casy jsou opravdu hrozne. hraju za HC Levaci a ty casy mame hrozne. Same vikendy od 22:30 a to neni idealni ca na hokej. Navic kdyz nekdo dojizdi, tak fakt to neni zavidenihodne. Financni zvyhodneni jako u tenis. kurtu je na miste, nebo prestehovani casti ligy na led do Vlasimi, kde vecerni hodiny jsou k dispozici a za lespsi cenu! Uvazujte o tom.
20.09.2007 - 21:26  
Autor : TS

McDuck: Jo na to neumim odpovedet :-)
tučňák: tezko se mi hleda spojitost (dokonce se mi chce napsat, ze ji nevidim) mezi pouzitim slova SOUTEZ a faktem, zda za svoji sportovni cinnost nekdo bere honorar
19.09.2007 - 10:54  
Autor : Mc Duck

Ahoj Tome,jen jedno zamyšlení proč kdo rozepisuje utkání nevidi to ,že některé mužstva mají 5 zápasů a ta osoba jim napíše 3x 22:30,1x 23:00 a 1x 22:00 a jak je vidět tak tato chyba se opakuje několik let u různých mužstev .Samozdřejmě do chvíle než se někdo ozve. To znamená ,že je někde chyba ,kterou za několik let nikdo neodstranil. To je věcí pana ředitele MSZ ,který nemá zájem o nápravu. Můj názor proč chci slevu po zimáku je takový ,myslim si,že časy které jsou po 22:00 hod nebo brzo ráno / sobota a neděle/ nejsou zas tak snadno prodejné a MSZ třeba poskytuje různá cenová pásma na tenisové kurty.Proč ne na ledovou plochu??
19.09.2007 - 08:14  
Autor : tučňák

to TS : soutěž???!!! tady v Benešově???!!! to co se tady po půl deváté až do půl jedné odehrává???!!! Je vidět , že má každý člověk jiný náhled na to co je soutěž.Ale můžu tě ujistit, že tohle soutěž není.Toto je jen dobrovolná činnost každého člena mužstva za kterou není žádným způsobem honorován.Takže nevidím důvod proč ....... viz.fantazie

Čau Tučňák
19.09.2007 - 07:32  
Autor : TS

No tak to je drsny, blby! S tim souhlasim, ze je dost nestasny, kdyz jeden tym hraje v jednom mesici takovyhle casy. To se mi samozrejme nelibi. Doporucuji se v takovem konkretnim pripade, obratit opet na p. Kheka (a v mailu mu napsat vycet casu) a pozadat ho, at k tomu prihledne v rozpise pro dalsi mesic(e).

Ale nic to nemeni na mem nazoru, ze by vyssi liga (minimalne ta prvni) mela byt v casech uprednostnovana pred nizsi.

Pro zajimavost jsem si ted dal tu praci a koukl se na tri roky stary rozpis, kdy jsme meli (v te dobe pod jmenem Zalesak) vazne strasny zacatky! V prosinci z 5 zapasu 3x od 23:30, 1x od 23:00 a 1x 22:00 a nebylo to tu sezonu pro nas tym zdaleka vyjimkou. Celkem bylo v sezona 20 zapasu od 23:30 a 8 z nich jsme meli my. Pak uz nas to pekne stvalo, obratili jsme se na reditele MSZ a ve zbytku sezony nam vysel vstric rozumnejsim rozlosovanim (tj. 21:30 ci 22:00).
18.09.2007 - 23:16  
Autor : Mc Duck

Tome oprava HC Leváci hráli i ten zápas ve 23:00.Co ty na to??
18.09.2007 - 12:27  
Autor : TS

Petre :-) :-) :-)
jestli tohle vazne myslis, tak to me tedy mrzi

proc bych nemohl nesouhlasit? ze by mi zakazali delat stranky a soutez by se vratila o 5 let zpatky...
18.09.2007 - 10:13  
Autor : Mc Duck

Ahoj Tome,Vážím si tvého názoru,ale z 8 zápasů od 22:30 třeba HC Leváci hráli určitě 3x od 22:30 jedna neděle,sobota a pátek ,myslíš si že je to normální???.Nevím proč 17 mužstev by nemělo hrát tuto soutěž ,když budou řádně platitza pronájem ledové plochy? Všichni si zaplatilí startovné a tedˇ čekají od lidí , kteří organizují tuto soutěž , že jim umožní slušné podmínky.Bohužel ing.Khek jako ředitel zimák nemůže nám pomoc proto se obracíme na provozovatele MSZ zimáku a to je MÚ Benešov.Nic víc , nic míń.
18.09.2007 - 09:55  
Autor : Petr

To TS: Tome sorry, ale Ty si nemůžeš dovolit s nimi nesouhlasit...
18.09.2007 - 08:41  
Autor : TS (W+D Benesov)

teda ja nevim co blbnete se zacatkami zapasu... nevim jestli by dalsi krok nemel byt neprihlaseni tymu do souteze pro pristi sezonu (nebo dokonce odhlaseni se z probihajici sezony), kdyz jsou podminky tak neunosne - a pro priste hrat v jinem meste jinou soutez, kde budou podminky lepsi a ferovejsi (zastresene stadiony nam na Benesovsku rostou jako houby po desti)

navic pokud je situace tak neunosna, prekvapuje me, ze se kazdy rok hlasi nove tymy a neustale pribyvaji novi a novi hraci

provozni naklady stadionu jsou vesmes stejne jak v 8 rano, tak v 20hod vecer, stene tak ve 23hod a zvyhodneni prvni ligy mi prijde vice nez logicke, je to normalni praxe ve vetsine sportu a na vsech vykonostnich urovnich
nekdo by pak take mohl prijit s tim, ze by mel byt levnejsi led pred 10. hodinou rano a v nedeli i pres obed

pro uplnost: z 91 zarijovych zapasu 8 z nich zacina ve 22:30 a 1 ve 23:00

tot muj osobni nazor jako hrace druhe ligy (pro letos) a treti ligy (pred 2 roky), kterym se nechci nikoho dotknout

ale alespon si cenim toho, ze se nasel nekdo kdo jen nekritizuje v hospode u piva a podnikl konkretni kroky (ikdyz s nimi nesouhlasim)
18.09.2007 - 01:19  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105