do : 

    obsahuje text : 

   




      
 Kniha nářků
Autor : Franta Jetel

Když si tak čtu nikam nevedoucí diskuzi ohledně časů, měním na toto téma svůj názor: mě se současný systém líbí a souhlasím s ním. Budu jej podporovat.
27.08.2007 - 22:50  
Autor : Radek Tupý #1, Kabaret Sázava

Naprosto nesouhlasím (mluvím i za spoluhráče) s rozdělením časů podle ligy. Určitě to lze sestavit rovnoměrně. Motivace k lepší hře jako důvod je totální nesmysl. Rozhodně chceme, aby se časy srovnaly pro všechny. Nebo špatný časy zvýhodnit finančně. Navíc rozlosování i v rámci ligy, kdy W+D Benešov (kluci z W+D, nic proti vám!) má VŠECHNY ideální čas (19:30 ap.) je přinejmenším podivné ... zatímco mi začínáme ve 22:30 nebo v sobotu v 8:30 atd. Chlapi, vždyť to hrajeme pro zábavu, tak proč takovýhle dělení na lepší/horší, benešovský/ostatní !!!
27.08.2007 - 17:22  
Autor : pavel

Souhlasím s Láďou,
když se časy spravedlivě rozdělí tak na každého opravdu vyjde horší čas jen párkrát.A argument, že 1 skupina má lepší časy jen proto, aby to motivovalo týmy k postupu neobstojí.Náš tým (Miličín)loni ještě hrál 1 skupinu a dnes po odhlasování rozdělení lig na 3 skupiny jsme ve druhé a hned začínáme hrát od 22:00 v týdnu.Pak se můžem snažit a motivovat hráče jak chceme, když příští rok to možná bude zase jinak.
27.08.2007 - 15:40  
Autor : Lada

ty hrací časy nejsou spravedlivě rozděleny,takže je třeba s tím něco udělat.Bylo by dobré udělat je bez ohledu na výkonnost mužstev .Tak to buder spravedlivé,když se o lepší,či horší časy podělí všichni rovnoměrně.
27.08.2007 - 12:34  
Autor : Tomas

Vazeni panove,dekuji za reakce na hraci casy.Kdyby se podarila jakakoliv mensi zmena,byl bych strasne rad(urcite nejen ja:-))..
27.08.2007 - 09:32  
Autor : Lada

Kačere : šel bych do toho klidně.
25.08.2007 - 20:29  
Autor : xxx

myslel jsem indiv. statistiky, co měly být vyhlášeny na srazu vedoucích týmů.
25.08.2007 - 16:19  
Autor : yyy

chapes to spatne
24.08.2007 - 16:53  
Autor : Libor H. 96 (Colgate)

Diky panu xxx za důvěru, bohužel jsme ale nevyhráli... Vyhráli profíci z Olbramek A. Jaká měla být cena ?
24.08.2007 - 14:56  
Autor : xxx

takže to chápu dobře, že už loňský statistiky doplněny nebudou? a hráči ze Žraloků a Colgetu přijdou o výhru? přičtení bodů do historického taky nebude?
24.08.2007 - 11:51  
Autor : Divák

Ahoj Tome , jsem rád ,že jsi odpověděl za pana ředitele zimního stadionu a osvětlil některé věci.Teď se zeptám kolik stojí provoz internetových stránek? Chtěl bych konkrétní odpověď. Dík
24.08.2007 - 07:16  
Autor : Mc Duck

Bohužel já nejsem pracovníkem MSZ a přesto chtěl bych to zkusit. Tak jdeš dotoho???
23.08.2007 - 16:15  
Autor : Lada

Kačere : jestli autorem těch rozpisů jsi ty,tak se s tebou rád setkám.Nechci ti však kazit tvou práci,ale věřím že společnýma silama se nám podaří udělat spravedlivý rozpis pro všechna mužstva.
23.08.2007 - 08:15  
Autor : Web admin
E-mail : nhlh@elak.cz

Zdar a silu panove,
tak konecne se nam to tu rozjizdi...

K vecem jako zacatky zapasu a prubeh predsezonni schuzky se vyjadrovat nebudu. To patri ke kazde sezone:-).

Vytky vuci strankam jsou, minimalne, za predchozi sezonu zcela opravnene a jsem si toho moc dobre vedom. Vysledky, tabulky a rozpisy byly vsak vzdy aktualizovany v co nejkratsich terminech a velice casto i nekolikrat tydne. Z toho rozhodne vycitky nemam.

Za individualni statistiky se budu stydet jeste dlouho:-). Nekolikrat jsem to vysvetlovat jak to vsechno vzniklo (coz me neomlouva) a jedina vec je jista, v letosni sezone se toho uz nedockate a vse bude v poradku. Dokonce bych rad zverejnoval statistky prubezne po kazdem pridanem zapase (momentalne je v propozicich, ze se zverejni vzdy v polovine a na jejim konci; kdyz se me nekdo pta proc nejsou zverejnovany casteji, odpovidam, ze staci, aby to nekdo navrhl na schuzky - a za cca 5 let se to nikomu nepovedlo).

Je pravda, ze nekolikrat mi uz byla nabizena pomoc s aktualizaci, cehoz si vazim a velmi vazne jsem o ni uvazoval. Do lonske sezony k tomu nebyl uzpusobem system. Od letoska by to jiz slo, jenze je tu nekolik problemu:
1) kdo bude za data zodpovedny? - co kdyz dotycny(i) dobrovolnik(ci) budou delat chyby - kdo a jak na to bude dohlizet a kdo za to bude odpovidat
2) komu budou zapisy predavany a kdy? - lehce muze dojit ke ztraceni zapisu
3) kde budou ukladany? - casto je potreba stare zapisy znovu vytahnout kvuli konfrotacim, dodatecnym upravam ci Vasim vsemoznym pozadavkum a pokud budou rozhazeny po nekolika lidech, bude v tom chaoz

takze z techto duvodu jsem od toho zatim upustil, ale rozhodne se pripadne spolupraci (pokud bude realna a smysluplna) v zadnem pripade nebranim

chci podotknout, ze udrzba a sprava stranek nespociva v 20 prepsanych zapisech tydne; to je jen jeji cast

dale je tu vedeni databaze vsech hracu, vystavenych trestu, peclive prepisovani aktualnich soupisek atd...
stranky navic nekdo musel vyrobit a musi je prubezne doplnovat - zkratka nic neni tak jednoduche jak se muze stat

a jeste ke statistikam a zapisum, asi byste se divili jak nektere zapisy vypadaji - necitelna jmena, chybejici nebo neodpovidajici cisla hracu, chybejici cisla zapasu, spatne zapsana skore, nevyznaceni brankari atd... to vsechno je trena kontrolovat a sebemensi chyby praci strasne zdrzuji
pritom radne a srozumitelne vyplneni zapisu je otazkou 3-4minut, po zapase by stacilo, aby se vedouci podivat zda je ozancen brankar a zda jsou spravne zapsani strelci (nebo to dokonce muze delat v prubehu zapas)
zcela bezproblemovych zapisu je mozna polovina (ikdyz se to za posledni sezony hodne zlepsilo)

posledni vec - aktuality a clanky na strankach
puvodne jsem mel v umyslu po kazde kolo, alepon strucne, okomentovat a priadavat fotky, ale osobne jsem pritomen de facto jen zapasum, ve kterych nastupuju, a vymyslet si nejake "blaboly" podle vysledku a strelcu je nesmysl

tady bych na vas tedy apeloval nejvice, pokud by kdokoliv z vas chtel psat komentare k deni v NHLH nebo v jednotlivych ligach nebo dokonce jen k jednotlivym zapasum, velmi rad vam zridim pristupy a bude vam to umozneno (pokud k tomu pristoupite seriozne), takze prosim zajem, aby me kontaktovali, stejne tak, kdyz mi budete zasilat fotky ze zapasu, rad je zverejnim

co tedy nechapu je komentar k umisteni stranek
1) mesto zadny prostor nenabidlo
2) pri jakemkoliv technickem problemu bude vse zdlouhavejsi a slozitejsi, protoze budeme muset jeste konktovat nekoho z mesta
3) budete snad chodit radeji na stranky nhlh.benesov-city.cz nez nhlh.elak.cz? jestli ano, tak to se divim, ze bych se ani vic divit nemohl

--------------
no chtel jsem jen strucne (coz se mi moc nepovedo:-) ) zareagovat na vase prispevky a pokusit se trochu osvetlit par detailu

cekam konstruktivni (idealne podepsane) navrhy a komentare

mejte se

web admin - Tomas Svoboda (mj. brankar W+D Benesov)
23.08.2007 - 00:57  
Autor : Mc Duck

Dobrý den , Laďo tak můžeme oba společně si domluvit schůzku na zimáku a pokusit se o změnu rozpisů .Jdeš dotoho? Přidá se ještě někdo jiný pánové??
22.08.2007 - 13:59  
Autor : Lada

Vážený Kačere : já se o financích ve svém příspěvku ani v nejmenším nezmínil,takže tvé vyčíslování je zcela mimo.Já moc dobře vím,že vše stojí mějaké finanční prostředky.Ale jestli máš na mysli tu větu,že by musel někdo konečně něco začít dělat a né jenom scházet vinu na jiných věcech,tak to bylo myšelno směrem k VÝROBĚ rozpisu soutěží.Ono je jednoduché postupovat od první až po třetí ligu,ale to není spravedlivé rozdělení časů.To,že někdo je na tom výkonostně výš,než druhý a hraje i ,,vyšší" soutěž neznamená,že ten s horší výkonností přesto,že pro hokej dělá všechno možné musí TRPĚT tím,že je nucen hrát po nocích. Platí oba stejně,tak proč to NEROZDĚLIT spravedlivě a ty časy dřívější i pozdější dát všem mužstvům ROVNOMĚRNĚ ať jsou z 1.,2.,či 3. ligy.Ale to by musel opravdu NĚKDO něco začít dělat a né to jenom OKECÁVAT a hledet důvody,proč to nejde.
22.08.2007 - 12:34  
Autor : Divák

Výborně, mám dotaz na pana ředitele zimního stadionu proč tato soutěž ,kterou organizuje město je umístěna na www.elak.cz ,když město má vlastní stránky.Nebo tuto soutěž neorganizuje zimní stadion ,který patří městu??Dálší otázka, jestli v budoucnu soutěž bude oficiálně medializována v místním tisku třeba Jiskra,Benešovský deník nebo jinak zviditelněná, nebo jakým jiným způsobem pomůžete amatérskému hokeji na zimním stadionu v Benešově.
21.08.2007 - 22:14  
Autor : xxx

1. a sleva je od 23h včetně? věřím, že se najde někdo, kdo řekne, že je to až po 23. 3 zápasy jsou napsány od 23, později žádný (pokrok oproti předchozím letům) Aby pak někdo netvrdil, že sleva je až od 23.01 :-)
2. se cpaním dat ze zápisů do elektronický podoby tu již nabídky byly, byly odmítnuty. jak někdo počítal je tam 50 táců na provoz. stránky provozuje firma elak. Nevím kolik platí, ale platili by je tak jako tak. Přesto děkujeme!(to myslím upřímě) Jsou stránky zdarma, jsou i za 50,- Kč měsíčně, jsou i dražší dle služeb. Ať mi dá někdo z těch 50 táců jednu pětinu a já tam zápasy o neděli nabouchám..
3. Mimochodem, pokud rozhodčí za 200 na hodinu pískne zápas, udělá tři za večer, mohl by tomu ještě věnovat doma 10 minut (jsou dva, mohou se střídat) a ty tři zápasy do formuláře nacpat. amohlo by to být aktualizováno v klidu denně popř. co 3 dny.
4. je nás tu cca 10-15 na tým, 30 týmu. minimálně 300 lidí. snad by se našel jeden, co by to doladil i např. ve zdarma programu mysql apod. aby to bylo funkční, když to provozovatel nedokázal doladit běhěm cca 8 měsíců, co to nefunguje.. možná by i mohl pustit tomuto člověku další drobnou z těch 50 tisíc
5. časy v sobotu či neděli (jediné dny, kdy si člověk může přispat) v 8:30 či 9:00 pro lidi z Prahy, Milíčína apod. je taky paráda.
Díky za pozornost.
21.08.2007 - 14:09  
Autor : Mc Duck 17

Dobrý den pane Láďo nevím jak si přišel ,že lžu já zastupuju mužstvo z této soutěže a byl jsem na schůzi /mimo chodem chodím pravidelně ,takže vím jak to probíhá každý rok/ a to co jsem napsal v minulém příspěvku to platí.Zeptám se jinak umíš počítat??Jen pár věcí ať jsi v obraze startovné 1 500 Kč X 32 mužstva - 48 000 Kč , to znamená 3 X poháry cca 500 Kč - 1 500 Kč.Dále se musí počítat provoz internetových stránek bohužel tam si netroufnu říc žádnou cenu ,ale nechci šahat Tomášovi do svědomí loni to stalo za pěkný věci a letos to vypadá ,že to bude mít stejný trend.Sezóna cca 55 000 Kč za mužstvo ,takže 55 000 Kč X 32 mužstev - Cca 1 760 000 Kč za soutěž.Za to mužstva dostávají občas ledovou plochu ve stavu bazénu + čas,který je v 2. lize a 3.lize od 22 hodin. Těď se tě zeptám co udělal tvůj vedoucí,aby si měl pocit ,že za tyto peníze dostáváš služby za které platíš?? Letos jediný kdo se snažil snížit cenu za led ,byl zástupce HC Maršovice Miloš H. ,který dokázal to ,že po 23 hodině máš 20 % slevu.Už se to chce probrat a začít něco dělat a ne tady jen plácat jak to stojí za houby.
21.08.2007 - 11:02  
Autor : Franta Jetel

Podivej Ládíku, kdo tady lže, nemůžeš v tuto chvíli objektivně zhodnotit ani Ty ani já. K tomu má co říct asi jedině zástupce pořadatele, který takto stanovil rozdělování časů. Ačkoliv mě to tedy vůbec nepálí a fakt nechápu, proč to neudělá někdo, kdo to řešit chce, nicméně: mohu pořadatele požádat o jednoduché vyjádření
A) zda hrací časy pro jednotlivé ligy může ovlivnit kolektivní názor nebo
B) zda je to dogma, přes které nejede vlak?
20.08.2007 - 16:13  
Autor : Lada

To s těma zástupcema týmů jsou pěkné LŽI.Prostě první liga je zcela nesmyslně privilegována a hrají v ní hráči,kteří taky chodí do práce jako ti z nižších soutěží,tak proč nerozdělit časy spravedlivě.On totiž KAŽDÝ do vyšší soutěže postoupit nemůže,jak tady tvrdí zcela mimo mísu pan chyták,který píše o motivaci za lepší hrací časy.Chtělo by to,aby vedení udělalo SPRAVEDLIVĚJŠÍ rozpis a byl by klid,ale to by musel někdo konečně něco dělat a né jenom plkat blbosti a svádět vinu na jiné.
20.08.2007 - 11:15  
Autor : Franta Jetel

No, mě se to tedy zdá jako pěkná kravina, takto motivovat týmy k postupu do vyšší ligy (pozn.: hraju v 1.). Osobně bych byl pro spravedlivé rozdělování časů. Ale pan MekKačer má naprostou pravdu v tom, že je to jen a jen na zástupcích všech týmů. A jestli nikdo z nespokojených nedokáže na schůzi iniciovat hlasování o změně tohoto systému, je to pouze náš (Váš) problém. Podle mého názoru je to toliko v našich (Vašich) rukou. Toto stěžování se tu opakuje každý rok, ale jen jako plácání do vody. Takže já také doporučuji, až Vás něco podobného příště zase napadne, vzpoměňte si na svého týmového zástupce a dejte sodu jemu!!!
17.08.2007 - 11:53  
Autor : Mc Duck 17

Dobrý den pánové pláčete na špatným hrobě,začít musíte u vedoucích mužstev ,který Vás zastupují na schůzi,většina těchto lidí tam sedí jako ovce a zvedají pouze ruce jesli se budou hrát dvě ligy nebo tři.Mužstva v první lize mají jedinou výhodu , že hrají v lepších časech než ostatní, proto se musí Vaše mužstva snažit postoupit do první ligy.
17.08.2007 - 08:52  
Autor : Tomas

Presne souhlasim s kolegou.Ty rozpisy pro ligu B a C jsou opravdu famozni.Timto vsechny muzstva znechutite.Je normalni,aby byly hraci casy od 22 nebo 22.30h??Proc nehraje take liga A v techto casech?Musim se omluvit,jedno muzstvo ligy A ma utkani od 22h,ale to je opravdu perlicka.Myslim si,ze vsichni platime stejne za ledy,tak proc ma byt takova nespravedlnost?Byl bych rad,kdyby se naslo vice takto nespokojenych hracu.
16.08.2007 - 11:51  
Autor : Lada

Prohlédl jsem si rozpis zápasů a zjistil,že to musí rozdělovat buď BLB,nebo nepřítel amatérského hokeje.Jistě by se mohla celá řada zápasů odehrát dříve a jistě né okolo 22 hodiny a později.Jsou tam i mužstva,která pod tyto časy vůbec nemají šanci si zahrát.Dost to zavání,jako nějaká forma osobních vztahů od lidí dělající rozpisy k těmto mužstvům.
15.08.2007 - 11:59  
starší příspěvky :  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106